Mitä toivotte Joululahjaks?

JouluaRakastava

Ite toivon hiusten hoito tarvikkeita, suklaata, pussilakana settiä, yöpukua, aamutakkia, villasukkia, tumppuja, ulkoilupukua, talvi kengät, inwisibobble ponkkareita lisää, uuden tangle teezerin, hiuspantoja, tekoripset, korviksia, taskulamppua, farkkuja, pitkähihaisia paitoja rahaa.
Ja oon tyttö

48

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfasdfa

      ystäviä q_q

      • agsgdfe

        i cri evertim


    • QwertytrewQ

      Käsipainot, jumppamaton ja suklaata :P

      • Eimulmuut

        Repesin ton "suklaata" kohal :D


    • JouluaRakastava

      Nii ja toivon myös Iphone 6.

    • Aloittaja, vaikuttaa, että materiaalinen omaisuus on sinulle tärkeää. Mietipä uudelleen. Tarvitsetko aivan varmasti kaikkia toivomiasi asioita?

      Itse en ole miettinyt vielä yhtään, mitä haluaisin lahjaksi, koska minulla ei tunnu olevan tällä hetkellä tarvetta millekään. Voisin toivoa jotain kirjoja, mutta ongelmana on se, että kaikki eniten haluamani kirjat, kuten "Käävät - puiden sienet" sekä "Oulun kasvit", on myyty loppuun.

      • JouluaRakastava

        No kyllä tarviin! Ja se on sitte sun ongelma.


      • maaonniinkaunis

        Niin, kallisarvoisin lahjahan saatiin 2000 vuotta sitten. Muistakaapa ihmiset joulun sanoma älkääkä tehkö siitä materialistista hömppäjuhlaa.


      • JouluaRakastava kirjoitti:

        No kyllä tarviin! Ja se on sitte sun ongelma.

        Kyllä, se on MYÖS minun ongelmani - se on koko maailman ongelma. Luonnonvarojen kulutuksen kiihtyvä kasvu (ja väestönkasvu) uhkaavat planeettamme tulevaisuutta.


      • EmptyOfficial
        maaonniinkaunis kirjoitti:

        Niin, kallisarvoisin lahjahan saatiin 2000 vuotta sitten. Muistakaapa ihmiset joulun sanoma älkääkä tehkö siitä materialistista hömppäjuhlaa.

        Höpö höpö menes nyt hihhuli syrjemmälle siitä.


      • sitävaanettä
        EmptyOfficial kirjoitti:

        Höpö höpö menes nyt hihhuli syrjemmälle siitä.

        Ootko tullu aatelleeks et toi sun vastaus on voinu loukata tota tyyppii aika paljon?


      • sitävaanettä kirjoitti:

        Ootko tullu aatelleeks et toi sun vastaus on voinu loukata tota tyyppii aika paljon?

        Normaalisti olisin samaa mieltä, mutta nämä henkilöt tuntevat toisensa.
        Bilse on huumorintajuinen, ja Empty aika tunnettu tuollaisista kommenteista kaikille.
        Joten älä menetä yöuniasi. :)


    • 2plus6

      Laskettelu varusteet ja kausi kortin,vaatteita,rahaa,uuden puhelimen,kuulokkeet kunnon bassoilla,yöpuvun ja jotai muutaki:DD aika tylsää vaa tietää et saan tyylii noi kaikkiD: ja oon tyttö 13v :)

      • JouluaRakastava

        Ootko Anna Tapios?


      • Lolllll
        JouluaRakastava kirjoitti:

        Ootko Anna Tapios?

        Lol Ebz(/sen kaveri)


      • EbzuTheAnnislainen

        Tyhjä?
        Wut
        Mnä en kommentoinut tähän keskusteluun kertaakaan vielä.

        Se, että joku kysyy onko toinen Anniksessa, ja se että minä olen, on jännä yhteensattuma, mutta ei tarkoita mitään.


      • EbzuTheAnnislainen
        JouluaRakastava kirjoitti:

        Ootko Anna Tapios?

        JouluaRakastava, oletko SINÄ Anniksessa? :O
        Minkä ikäinen olet?


    • YhdyssanatSaatana

      *Hiustenhoitotarvikkeita, pussilakanasettiä, talvikengät :)

      • JouluaRakastava

        No onko sun ongelma?


      • YhdyssanatSaatana
        JouluaRakastava kirjoitti:

        No onko sun ongelma?

        Anteeksi ko korjasin :D Ei, ei oo mun ongelma vaan sun. Sähä tässä et yhdyssanoja osaa... Hyvää joulua vaan sullekki :)


      • JouluaRakastava
        YhdyssanatSaatana kirjoitti:

        Anteeksi ko korjasin :D Ei, ei oo mun ongelma vaan sun. Sähä tässä et yhdyssanoja osaa... Hyvää joulua vaan sullekki :)

        No kiitos! Jouluja vaa sullekki :DD


    • hyväämieltä

      Maailman rauhaa ja hyvää tahtoa ihmisten kesken.

    • rypäää

      KYRPÄÄÄÄ!!!!!!!

      • numaaaaa

        Ja MUNAA!!!!!


      • Väsyttää

        ETTE MUUTEN SAA, AAAHHHAAHSHHAAHEKOTIHEKOTIHEEEHEEE!!!!!!!!!!!!!


    • Luumukorvakeppi

      Palapelin, plasmapalloo, Newtonin kehdon, Fakiiri, joku juuttui IKEA-kaappiin-kirjan ja sitten varmaan Justin Bieberin uusimman levyn. Myös siskon kanssa ois tarkoitus yhteiseksi The Sims-lisäosia pyytää. Noi tekee about 100€ riippuu mistä ostaa, oon tyttö 14w. Vähä nolottaa pyytää noin montaa juttua. En kyllä varmaankaan saa noista kaikkia. Aika varmasti saan yöpuvun joululahjaksi ja mummolta jonkun kivan korun :)


      Mulla on joulukuussa syntyärit kanssa, synttärilahjaksi saan 3DVD-levyllistä suosikkisarjaani. Täytän 15. (90€ tulee maksamaan, mut äiti lupas jo, koska se tietää kui paljon mä tykkään siitä sarjasta)

    • hyvinhyvinväsynyt

      En ole vielä ihan hirveästi miettinyt, mutta luultavasti:
      - JBL Charge 2 - kaiuttimen
      - pullon Moroccanoilia
      - villasukat
      - uudet salihousut ja -kengät
      - astioita ja/tai aterimia
      - lahjakortti

    • Apontyhäm

      Persettä sun mutsilt

      • ähvätti

        Olisiko pukinkontti mieluinen takakontti?
        Minäpä en toivo mitään. Maailmanrauha ja ihmisillä hyvä tahto olisivat kivoja, muttei niitä voi saada, hulluus jatkukoon. Synnit anteeksi, siinä se tuli!


    • Wertuers

      Sellaista että vitun typeristä ihmisistä tulisi hiukan järkevämpiä.

      • Wertuers

        Täydellisen kommentti ikinä.


    • EmptyOfficc

      En mitään. En tahdo materiaa, ja toivomukseni eivät ole toteutettavissa toiveilla, kuten ei mikään muukaan.

    • Miksionlahjoja

      En mitään materiastillista. Toivon että ihmiset eivät toivoisi mitään, ja jos toivovat, antaisivat toisillekkin lahjoja. Itse en tee kumpaakaan. Kuitenkin saan jotain pientä, varmaan lahjakortin kirjakauppaan niinkuin aina.

      Synttäritkin on ennen, ei ajatukset todellakaan joulussa. Mielummin ostan itse mitä haluan kun että saan jonkun vaatteen mistä en pidä.

    • Joulupukkieioleolemassa

      Miä toivon joululahjaksi

      -uuden puhelimen Apple iPhone 6s plus 569gt

      -limpsaa

      -humppa pumppa purkkaa

      -Kartanon sipsejä

      -tarroja

      -Siti kolaa ja jahvaa

      -salkkarit leffan

      -paperia

      -kuulakärki kynä

      -Duutsonit päällikkö penaali

      -tulitikkuja

      -hiivaa

      -makarylliä

      -nöyhtää

      -Koskikeskus lahjakortin

      -kaukosäädin

      -oma sänky

      -rulla verho

      -ruotsalaista maitoa

      -hiukset

      -repun

      -läjän sarjakuvia

      -setelin

      -appelssiinin

      • Hyvää_joulua

        Ok... XDD


      • ryhjdtyhfh

        Viheraho taas asioilla? :D


    • Uus tietokone, mut ei tuu tapahtumaan :D

      • no.haista.vittu.sit

        No osta joskus omilla rahoilla. Niin minäkin aion tehdä, heti kun sitä rahaa tulee :D


      • vituttaakoköyhää

        Mul on:
        Asus sabertooth z170 Mark 1
        Intel i7-6700k skylake
        Nestejäähdytin
        Asus Titan X
        4x16gb DDR4
        2x8tt 3,5" levyy
        3xBitfenixin ledi coolerii
        2xAsus:ksen Blu-Ray asemaa
        1000w power
        Bitfenix neos window
        Windows 10 pro 64-bit
        Razer blackwidow
        Steelseries rival 300 CS:GO Fade edition
        Razer Kraken pro
        2xAsus:ksen 4K ips näyttöö
        AKracing prime
        1000€ steamis


    • kaakao99

      Vesi kaiuttimii ip6 javaatteita

    • gsheeadss

      Razer deathadderin ja steam rahaa

    • 16vuotiaalle

      Jotai ihanii toppei, farkkui, college puseroit ja uudet kuoret kännyy, ehkä vähä mässyy kans siltä varalt et iskee makeehimo sillon tällön :)
      Vaatteissa vaa se ongelma että ei mul kuitenka osattais ostaa sellast mistä tykkään nii että täytyypi ostaa itse tai si äiti tulee mukaa ja maksaa ne xD

    • Jooheiwadup

      Hyvin "nerdy" stuff...

      Tabinof, AoT -kirja 3, Guardians of the Galaxy, pari muuta kirjaa ja the Adventure Time -pipo

    • Hyvää_joulua

      Karkkii...

      • Hyvää_joulua

        ...ja poikaystävän! :D


    • ei_erityisiä_toiveita

      Koululäksyrauhaa... Siis niin, että niitä on aikaa tehdä, ei niin, etteikö niitä olisi. Sehän olisi sula mahdottomuus näin lukion aloittaneelle.

    • herneitäsilmässä

      Toivon tonnin käteisenä. Vanhemmat on pahastikin velassa joten toivottavasti rahat palautuu tänävuonna.

      Älkää vetäkö herneitä nenäänne, olen aivan täysikäinen ja rahani takaisin antsainnut (:

    • Artist26

      Hyvin paljon vaatteita ja hyvin paljon rahaa!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2809
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      376
      2664
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2200
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1876
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      71
      1838
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1783
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1774
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1708
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1603
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1482
    Aihe