Ite toivon hiusten hoito tarvikkeita, suklaata, pussilakana settiä, yöpukua, aamutakkia, villasukkia, tumppuja, ulkoilupukua, talvi kengät, inwisibobble ponkkareita lisää, uuden tangle teezerin, hiuspantoja, tekoripset, korviksia, taskulamppua, farkkuja, pitkähihaisia paitoja rahaa.
Ja oon tyttö
Mitä toivotte Joululahjaks?
48
131
Vastaukset
- sdfasdfa
ystäviä q_q
- agsgdfe
i cri evertim
- QwertytrewQ
Käsipainot, jumppamaton ja suklaata :P
- Eimulmuut
Repesin ton "suklaata" kohal :D
- JouluaRakastava
Nii ja toivon myös Iphone 6.
Aloittaja, vaikuttaa, että materiaalinen omaisuus on sinulle tärkeää. Mietipä uudelleen. Tarvitsetko aivan varmasti kaikkia toivomiasi asioita?
Itse en ole miettinyt vielä yhtään, mitä haluaisin lahjaksi, koska minulla ei tunnu olevan tällä hetkellä tarvetta millekään. Voisin toivoa jotain kirjoja, mutta ongelmana on se, että kaikki eniten haluamani kirjat, kuten "Käävät - puiden sienet" sekä "Oulun kasvit", on myyty loppuun.- JouluaRakastava
No kyllä tarviin! Ja se on sitte sun ongelma.
- maaonniinkaunis
Niin, kallisarvoisin lahjahan saatiin 2000 vuotta sitten. Muistakaapa ihmiset joulun sanoma älkääkä tehkö siitä materialistista hömppäjuhlaa.
JouluaRakastava kirjoitti:
No kyllä tarviin! Ja se on sitte sun ongelma.
Kyllä, se on MYÖS minun ongelmani - se on koko maailman ongelma. Luonnonvarojen kulutuksen kiihtyvä kasvu (ja väestönkasvu) uhkaavat planeettamme tulevaisuutta.
- EmptyOfficial
maaonniinkaunis kirjoitti:
Niin, kallisarvoisin lahjahan saatiin 2000 vuotta sitten. Muistakaapa ihmiset joulun sanoma älkääkä tehkö siitä materialistista hömppäjuhlaa.
Höpö höpö menes nyt hihhuli syrjemmälle siitä.
- sitävaanettä
EmptyOfficial kirjoitti:
Höpö höpö menes nyt hihhuli syrjemmälle siitä.
Ootko tullu aatelleeks et toi sun vastaus on voinu loukata tota tyyppii aika paljon?
sitävaanettä kirjoitti:
Ootko tullu aatelleeks et toi sun vastaus on voinu loukata tota tyyppii aika paljon?
Normaalisti olisin samaa mieltä, mutta nämä henkilöt tuntevat toisensa.
Bilse on huumorintajuinen, ja Empty aika tunnettu tuollaisista kommenteista kaikille.
Joten älä menetä yöuniasi. :)
- 2plus6
Laskettelu varusteet ja kausi kortin,vaatteita,rahaa,uuden puhelimen,kuulokkeet kunnon bassoilla,yöpuvun ja jotai muutaki:DD aika tylsää vaa tietää et saan tyylii noi kaikkiD: ja oon tyttö 13v :)
- JouluaRakastava
Ootko Anna Tapios?
- Lolllll
Ootko Anna Tapios?
Lol Ebz(/sen kaveri)
- EbzuTheAnnislainen
Tyhjä?
Wut
Mnä en kommentoinut tähän keskusteluun kertaakaan vielä.
Se, että joku kysyy onko toinen Anniksessa, ja se että minä olen, on jännä yhteensattuma, mutta ei tarkoita mitään. - EbzuTheAnnislainen
Ootko Anna Tapios?
JouluaRakastava, oletko SINÄ Anniksessa? :O
Minkä ikäinen olet?
- YhdyssanatSaatana
*Hiustenhoitotarvikkeita, pussilakanasettiä, talvikengät :)
- JouluaRakastava
No onko sun ongelma?
- YhdyssanatSaatana
No onko sun ongelma?
Anteeksi ko korjasin :D Ei, ei oo mun ongelma vaan sun. Sähä tässä et yhdyssanoja osaa... Hyvää joulua vaan sullekki :)
- JouluaRakastava
YhdyssanatSaatana kirjoitti:
Anteeksi ko korjasin :D Ei, ei oo mun ongelma vaan sun. Sähä tässä et yhdyssanoja osaa... Hyvää joulua vaan sullekki :)
No kiitos! Jouluja vaa sullekki :DD
- hyväämieltä
Maailman rauhaa ja hyvää tahtoa ihmisten kesken.
- rypäää
KYRPÄÄÄÄ!!!!!!!
- numaaaaa
Ja MUNAA!!!!!
- Väsyttää
ETTE MUUTEN SAA, AAAHHHAAHSHHAAHEKOTIHEKOTIHEEEHEEE!!!!!!!!!!!!!
- Luumukorvakeppi
Palapelin, plasmapalloo, Newtonin kehdon, Fakiiri, joku juuttui IKEA-kaappiin-kirjan ja sitten varmaan Justin Bieberin uusimman levyn. Myös siskon kanssa ois tarkoitus yhteiseksi The Sims-lisäosia pyytää. Noi tekee about 100€ riippuu mistä ostaa, oon tyttö 14w. Vähä nolottaa pyytää noin montaa juttua. En kyllä varmaankaan saa noista kaikkia. Aika varmasti saan yöpuvun joululahjaksi ja mummolta jonkun kivan korun :)
Mulla on joulukuussa syntyärit kanssa, synttärilahjaksi saan 3DVD-levyllistä suosikkisarjaani. Täytän 15. (90€ tulee maksamaan, mut äiti lupas jo, koska se tietää kui paljon mä tykkään siitä sarjasta) - hyvinhyvinväsynyt
En ole vielä ihan hirveästi miettinyt, mutta luultavasti:
- JBL Charge 2 - kaiuttimen
- pullon Moroccanoilia
- villasukat
- uudet salihousut ja -kengät
- astioita ja/tai aterimia
- lahjakortti - Apontyhäm
Persettä sun mutsilt
- ähvätti
Olisiko pukinkontti mieluinen takakontti?
Minäpä en toivo mitään. Maailmanrauha ja ihmisillä hyvä tahto olisivat kivoja, muttei niitä voi saada, hulluus jatkukoon. Synnit anteeksi, siinä se tuli!
- Wertuers
Sellaista että vitun typeristä ihmisistä tulisi hiukan järkevämpiä.
- Wertuers
Täydellisen kommentti ikinä.
- EmptyOfficc
En mitään. En tahdo materiaa, ja toivomukseni eivät ole toteutettavissa toiveilla, kuten ei mikään muukaan.
- Miksionlahjoja
En mitään materiastillista. Toivon että ihmiset eivät toivoisi mitään, ja jos toivovat, antaisivat toisillekkin lahjoja. Itse en tee kumpaakaan. Kuitenkin saan jotain pientä, varmaan lahjakortin kirjakauppaan niinkuin aina.
Synttäritkin on ennen, ei ajatukset todellakaan joulussa. Mielummin ostan itse mitä haluan kun että saan jonkun vaatteen mistä en pidä. - Joulupukkieioleolemassa
Miä toivon joululahjaksi
-uuden puhelimen Apple iPhone 6s plus 569gt
-limpsaa
-humppa pumppa purkkaa
-Kartanon sipsejä
-tarroja
-Siti kolaa ja jahvaa
-salkkarit leffan
-paperia
-kuulakärki kynä
-Duutsonit päällikkö penaali
-tulitikkuja
-hiivaa
-makarylliä
-nöyhtää
-Koskikeskus lahjakortin
-kaukosäädin
-oma sänky
-rulla verho
-ruotsalaista maitoa
-hiukset
-repun
-läjän sarjakuvia
-setelin
-appelssiinin- Hyvää_joulua
Ok... XDD
- ryhjdtyhfh
Viheraho taas asioilla? :D
Uus tietokone, mut ei tuu tapahtumaan :D
- no.haista.vittu.sit
No osta joskus omilla rahoilla. Niin minäkin aion tehdä, heti kun sitä rahaa tulee :D
- vituttaakoköyhää
Mul on:
Asus sabertooth z170 Mark 1
Intel i7-6700k skylake
Nestejäähdytin
Asus Titan X
4x16gb DDR4
2x8tt 3,5" levyy
3xBitfenixin ledi coolerii
2xAsus:ksen Blu-Ray asemaa
1000w power
Bitfenix neos window
Windows 10 pro 64-bit
Razer blackwidow
Steelseries rival 300 CS:GO Fade edition
Razer Kraken pro
2xAsus:ksen 4K ips näyttöö
AKracing prime
1000€ steamis
- kaakao99
Vesi kaiuttimii ip6 javaatteita
- gsheeadss
Razer deathadderin ja steam rahaa
- 16vuotiaalle
Jotai ihanii toppei, farkkui, college puseroit ja uudet kuoret kännyy, ehkä vähä mässyy kans siltä varalt et iskee makeehimo sillon tällön :)
Vaatteissa vaa se ongelma että ei mul kuitenka osattais ostaa sellast mistä tykkään nii että täytyypi ostaa itse tai si äiti tulee mukaa ja maksaa ne xD - Jooheiwadup
Hyvin "nerdy" stuff...
Tabinof, AoT -kirja 3, Guardians of the Galaxy, pari muuta kirjaa ja the Adventure Time -pipo - Hyvää_joulua
Karkkii...
- Hyvää_joulua
...ja poikaystävän! :D
- ei_erityisiä_toiveita
Koululäksyrauhaa... Siis niin, että niitä on aikaa tehdä, ei niin, etteikö niitä olisi. Sehän olisi sula mahdottomuus näin lukion aloittaneelle.
- herneitäsilmässä
Toivon tonnin käteisenä. Vanhemmat on pahastikin velassa joten toivottavasti rahat palautuu tänävuonna.
Älkää vetäkö herneitä nenäänne, olen aivan täysikäinen ja rahani takaisin antsainnut (: - Artist26
Hyvin paljon vaatteita ja hyvin paljon rahaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984