missäpä

aku

Missä koulutetaan terveydenhuollon oikeusturva keskuksen hyväksymiä akupunktion antajia?

5

730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jack

Nytpä heitit rohkean provokatiivisen kysymyksen.

• Raija

Näitähän riittää näillä foorumeilla.. provokatiivisia kysymyksiä!! Onko niillä mitään merkitystä itse asian kanssa. Jos kysymyksellä on tarkoitus jotenkin horjuttaa akupunktion vaikutusta hoitomuotona, niin tuskin se kuitenkaan sitä tekee.. Olen nimittäin huomannut, että myös nämä terveydenhuollon oikeusturva keskuksen hyväksymät lääkärit mokailevat niin pahasti, että voi vain ihmetellä miksi he yleensä ovat lääkäreitä!! Kirurgin puukko voi tappaa, mutta akupunktio neula ei!!

Kuka tahansa saa hoidattaa itseänsä miten parhaimmakseen näkee, tuskin siihen terveydenhuollon oikeusturva keskuksen hyväksymistä tarvitaan.

Poistin muuten tikun omasta sormestani, ilman kenenkään lupaa... VOI KAUHIA!!!

• aku

musta ihan asiallinen kysymys.Vastaukset taitaa kyllä provoilla paljon enemmän.Kellähän niitä ennakkoluuloja on?

• riina
        aku kirjoitti:

musta ihan asiallinen kysymys.Vastaukset taitaa kyllä provoilla paljon enemmän.Kellähän niitä ennakkoluuloja on?

ja selityksiä löytyy! Kyllä kysymyksesi oli pelkää PROVO!!

• Irene

Terve.
      Akupunktiohoitaja ei ole nimikesuojattu ammatti, eikä täten Terveydenhuollon oikeusturvakeskus erikseen hyväksy tai jätä hyväksymättä akupunktion antajia.

Valitettavasti akupunktiota saa Suomen lain puitteissa harjoittaa kuka tahansa, ilman näyttöä tarvittavasta asiantuntemuksen tasosta.

Oli akupunktion harjoittaja sitten viikonloppukurssin suorittanut lääkäri tai 4vuotisen koulutuksen ulkomailla suorittanut henkilö ilman terveydenhuollon perustutkintoa, heillä on aivan samanlaiset oikeudet akupunktionharjoittamisen suhteen, ainoastaan sillä erolla että terveydenhuollon ammattihenkilö voi suorittaa akupunktiohoidot arvonlisäverosta vapaana, kun muut taas maksavat sitä.

Ei muuta tästä.
      Kiitos ja hei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1987
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1912
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      12
      1445
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1251
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1219
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      88
      707
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      678
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe