Hei!
Olen 25 vuotias 1,5v pojan yksinhuoltaja, ja olisin kiinnostunut lasten satunnaisesta (n. 1-2x/kk) vaihtohoidosta iltaisin ja välillä yönkin yli, eli vuorotellen oma lapseni tulee teille hoitoon ja vuorotellen teidän mukula meille. (Tai sitten omissa kodeissa, ihan miten asiasta sovitaan). Asumme Kulosaaressa hyvien kulkuyhteyksien päässä. Pienen asunnon vuoksi en voi ottaa kotiini kuin max yhden lapsen yöksi hoitoon (ellei lapset ole tottuneet perhepetiin), mutta voimme toki poikani kanssa myös tulla teillepäin jos lapsia enemmän.
Olen aiemmin ollut työn puolesta paljon erilaisten lasten kanssa tekemisissä ja keksimme varmasti hauskaa puuhaa lasten temperamenttien mukaan. Poikani on vekkuli, iloinen ja kiltti muille lapsille. Toisinaan hieman hitaastilämpiävää sorttia, mutta tuttujen ihmisten kanssa oikein reipas.
Toivoisin, että olisitte samanhenkisiä lapsiin liittyvissä asioissa, jotta tämä saataisiin toimimaan! Lapsen iällä ei ole väliä, sillä poikani viihtyy kaikenikäisten kanssa.
Kirjoittele jos tällainen vaihtohoito kiinnostaisi! [email protected]
Lasten vaihtohoitoa Itä-Helsingissä/Keskustassa
Mankeli3
1
119
Vastaukset 1
- eiyksinhuoltajillelapsia
PASKAROSKASAKKIA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 66823
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21736Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551