Suomen otettava pikaisesti lisää lainaa ja tehtävä maahan tulijat onnellisiksi,me annamme heille kaiken,mitä he vain pyytävät.Pariisin tapahtumat eivät saa toistua täällä,
Terroristi isku
13
166
Vastaukset
- samaalääkettä
Oot sä ihan pimeä. Suomen täytyy alkaa ottaa osaa oikein kunnolla isisiä vastaan käytävään taisteluun. Ei muuta kun hornetteihin täydet latingit.
- Smokings
Tähän ollut osittain syynä liian kallis TUPAKKA,siis teot olivat voineet jäädä tekemättä,muutamien "hermo"savujen jälkeen.Kumpi tappaa enemmän.Ase,vai tupakka?
- ihmeihme
Telkarissa ihmetellään että miten on mahdollista että pariisin kaltaisessa kaupungissa on näin laaja mittainen terrori isku mahdollista. Jos vähänkin mietii niin ei todellakaan vaikeaa. Pystyy huomatavasti suurenpaankin ja helposti. Tynyä on saatavilla jos sitä joku hullu oikeasti haluaa.
- Tynyttää
Mikä on Tyny?En tie,mutta totta puhut,jos älyä olisi,voisi jälki olla paljon pahempaakin.Onneksi terroristit vielllä lapsen asteella.
- Eläkuinminä
Ensin oltiin niin avoimia että,kaikki saa mennä ja tulla kuin huvittaa.Saas nähdä miten on ensi vuonna,luulen että aitoja tulee minulle rahoille.Venäjä saattaa olla epäsuorasti kaiken takana,kaaos Euroopassa olisi sille eduksi,toisaalta Amerikka ja nimenomaan Nato on tämän kaaoksen luonut teoillaaan.Pitikö väkisin yrittää viedä kapitalismia lähi itään,yrittää muuttaa toisia?Vietnamia tainnu viellä opetttaa.
- Siberiahymni
USA.n Lähi-idän politiikka suojelee Israelin olemassa oloa, mistä muslimit (ja kommunatsit) eivät pidä kovin paljon. Mihin tuo Vietkong läppä oikein verhoutuu? Onko joillain tyypeillä vielä katkeruutta, ettei kommunistien maailman valloitus saanut edetä Kaukoidässä esteettä?
- Perhee
Toivottavasti nyt myös loppuu tuo Viron helppo viina ja tupakka ralli ja tulee kunnon kontrolli tällekin rajalle.Pelkkää pahaa vain tullut ulkoa ja oma vanha maan rakentanut kansa unohdettu täysin.Veloilla vaan elellään ja holhotaan ulkomaiden asioita,vaikka omat nurkat repsottaa.Liian isot palkat EU viroissa,monenko meistä pitää kuolla maailman väestön puolesta,meitä vain noin viisi miljoonaa.Rajat KIINNI kun viellä itse voidaan ne sulkea.Walking dead tyyliin kai kohta menee,jos nöin jatkuu,vahinko vain kun vihollinen on jo täällä.
- kylmähullu
isisille oma valtio
- juhygtfr
Se vaan on vaikeaa, kun emme itsekkään pysy rajojen sisällä.
- Lahdenpoukama
Kaikki tappamiseen kehottavat uskonnot pitäisi jotenkin saada kieltoon, ja vaikka väkisin juurrutettava pois. Eiväthän he voi tulla Eurooppaan rikkomaan meidän lakejamme! Täällä on sentään kuolemanrangaistus poistettu melkein kaikista maista. Edes raskaimmista rikoksista ei kuolemaan tuomita, saati sitten uskonnollisista syistä.
Eivät ole täysissä järjissään nämä terroristit, heitä ei saa Eurooppaan päästää! Suomeenkin nyt sinisilmäisesti haalitaan ns. pakolaisia, ja heidän joukkoonsa on terroristeja soluttautunut. Jopa väkirikkaisiin lähiöihimme on perustettu pakolaiskeskuksia. - 00000
Näissä terroristi-iskuissa on pitkälti kyse seksuaalisista turhautumisista. Jos naiset eivät pihtaisi, niin terroristeilla ei olisi ollut aikaa muuhun kuin siihen. Eli kaiken takana on nainen.
- Poismaampäältä
Joo kaiken takana on nainen,juuri siksi kai teemme töitä.
Isis vain haluaisi kaiken ilmaiseksi,koko maailman vihat kerää.Kuka muka puoltaa,sekä Amerikka,etttä nyt myös Venäjä pommittaa niitä,kyl täytyy sanoo jotta todella tyhmä järjestö,suututtaa kaikki,tuho tulee. - OhoLaukes
Ja nyt sitten alkoi ammukset lennellä täälläkin,ihan omilla kaluillaan suomen neitoja raiskataan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882