Aloita ajureiden lataus

Arkajalkatyhmä

Aloitanko ? Mainosta pukkaa koko ajan.

19

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haittaohjelmiahan sieltä on tulossa.

      • Anna_olla_viimeinen

        Lopettaisit Mika tuon valehtelemisen! Tää on muuten ihan asiallinen palsta.


      • Anna_olla_viimeinen kirjoitti:

        Lopettaisit Mika tuon valehtelemisen! Tää on muuten ihan asiallinen palsta.

        Täytynee määrätä Karille taas lääkekannabiskuuri, alkaa olla sen verran aggressiivista menoa jälleen kerran.


    • Ihan sama mitä mainostaa. Mitään tuntematonta ohjelmaa ei pidä ikinä käynnistää.

      • Aloittaja1

        Kiitos molemmille.


      • eilankaanmennyt
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Kiitos molemmille.

        Koneen valmistaja harvoin mainostaa ajureita eli kyseessä on joku humpuukki ohjelma tai perinteinen huijausyritys


    • ja.heti

      Jotain häikkää on jo koneellasi, koska joku ohjelma sitä mainosta tunkee sinulle. Nyt konetta putsaamaan

      • aloittajaaketuttaa

        Tarkalleen näin

        Aloita ajureiden lataus

        Yksityskohdat: Uudet ajurit saatavilla täältä
        Koko:3,4 MB lataus

        Ilmainen lataus (kuva laatikosta), josta pitäisi käynnistää
        Käyttöjärjestelmät: Windows 10,8,7,XP ja Vista

        WinZip Driver Updater

        ILMESTYY JOKA STANAN PÄIVÄ!


      • Stanaettäketuttaa

        Nyt klikkasin, että haluan poistaa mainoksen.

        Tuli teksti: tarkastamme mainoksen ja pyrimme tarjoamaan sinulle paremman kokemuksen tulevaisuudessa

        GOOGLE

        Eli tämä liittyy varmasti siihen kuin HYVÄKSYIN googlen tyrkyttämän "LUE TÄMÄ"-jutun.

        Kyllä ihminen on hölmö.


      • TaksikuskiSonni50
        Stanaettäketuttaa kirjoitti:

        Nyt klikkasin, että haluan poistaa mainoksen.

        Tuli teksti: tarkastamme mainoksen ja pyrimme tarjoamaan sinulle paremman kokemuksen tulevaisuudessa

        GOOGLE

        Eli tämä liittyy varmasti siihen kuin HYVÄKSYIN googlen tyrkyttämän "LUE TÄMÄ"-jutun.

        Kyllä ihminen on hölmö.

        TIETOSUOJAMUISTUTUS GOOGLELTA!!!!!!!!


    • möqmöqmöqmöqmöqmö

      Poista se WinZip Driver Updater koneeltasi. Miksi helvetissä olet edes mennyt asentamaan sen?

      • Aloitinketjun1

        Mitään en ole asentanut.....................................En varmasti ole!


      • möqmöqmöqmöqmöqmö
        Aloitinketjun1 kirjoitti:

        Mitään en ole asentanut.....................................En varmasti ole!

        Asensitpas.

        Joko et jotain epäluotettavaa ilmaisohjelmaa asentaessasi keksinyt ottaa pois ruksia jostain mahdottomaan paikkaan piilotetusta valinnasta tai hyväksyit käyttöehtosopimuksen, missä kerrotaan, että koneellesi asennetaan ohjelman mukana asentaa vähän muutakin kuin vain se, mitä halusit.

        Jos ei halua tuollaisten kanssa tapella, niin käytä ainoastaan luotettavia ohjelmia, mitkä on hankittu luotettavasta paikasta.


      • käyttäjänsyy
        Aloitinketjun1 kirjoitti:

        Mitään en ole asentanut.....................................En varmasti ole!

        Ei nämä itsestään asennu koneelle:)


      • pyllistäensin
        käyttäjänsyy kirjoitti:

        Ei nämä itsestään asennu koneelle:)

        Näitä vahingoniloisia ja vittuilevia tuntuu riittävän, kuinkahan mones tälläinen viesti tämäkin mahtaa olla?


      • Peltokuivattusipuli
        käyttäjänsyy kirjoitti:

        Ei nämä itsestään asennu koneelle:)

        V*TT* jos se on vaan mainos.


      • einäytäsiltä
        Peltokuivattusipuli kirjoitti:

        V*TT* jos se on vaan mainos.

        Ei se siltä näytä:)


      • EiTuletakas

        Mainos, kumoa se.


      • KiitosKaikille

        Mainos poistettu. Ei tullut takaisin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe