Aloitanko ? Mainosta pukkaa koko ajan.
Aloita ajureiden lataus
19
77
Vastaukset
Haittaohjelmiahan sieltä on tulossa.
- Anna_olla_viimeinen
Lopettaisit Mika tuon valehtelemisen! Tää on muuten ihan asiallinen palsta.
Anna_olla_viimeinen kirjoitti:
Lopettaisit Mika tuon valehtelemisen! Tää on muuten ihan asiallinen palsta.
Täytynee määrätä Karille taas lääkekannabiskuuri, alkaa olla sen verran aggressiivista menoa jälleen kerran.
Ihan sama mitä mainostaa. Mitään tuntematonta ohjelmaa ei pidä ikinä käynnistää.
- Aloittaja1
Kiitos molemmille.
- eilankaanmennyt
Aloittaja1 kirjoitti:
Kiitos molemmille.
Koneen valmistaja harvoin mainostaa ajureita eli kyseessä on joku humpuukki ohjelma tai perinteinen huijausyritys
- ja.heti
Jotain häikkää on jo koneellasi, koska joku ohjelma sitä mainosta tunkee sinulle. Nyt konetta putsaamaan
- aloittajaaketuttaa
Tarkalleen näin
Aloita ajureiden lataus
Yksityskohdat: Uudet ajurit saatavilla täältä
Koko:3,4 MB lataus
Ilmainen lataus (kuva laatikosta), josta pitäisi käynnistää
Käyttöjärjestelmät: Windows 10,8,7,XP ja Vista
WinZip Driver Updater
ILMESTYY JOKA STANAN PÄIVÄ! - Stanaettäketuttaa
Nyt klikkasin, että haluan poistaa mainoksen.
Tuli teksti: tarkastamme mainoksen ja pyrimme tarjoamaan sinulle paremman kokemuksen tulevaisuudessa
GOOGLE
Eli tämä liittyy varmasti siihen kuin HYVÄKSYIN googlen tyrkyttämän "LUE TÄMÄ"-jutun.
Kyllä ihminen on hölmö. - TaksikuskiSonni50
Stanaettäketuttaa kirjoitti:
Nyt klikkasin, että haluan poistaa mainoksen.
Tuli teksti: tarkastamme mainoksen ja pyrimme tarjoamaan sinulle paremman kokemuksen tulevaisuudessa
GOOGLE
Eli tämä liittyy varmasti siihen kuin HYVÄKSYIN googlen tyrkyttämän "LUE TÄMÄ"-jutun.
Kyllä ihminen on hölmö.TIETOSUOJAMUISTUTUS GOOGLELTA!!!!!!!!
- möqmöqmöqmöqmöqmö
Poista se WinZip Driver Updater koneeltasi. Miksi helvetissä olet edes mennyt asentamaan sen?
- Aloitinketjun1
Mitään en ole asentanut.....................................En varmasti ole!
- möqmöqmöqmöqmöqmö
Aloitinketjun1 kirjoitti:
Asensitpas.
Joko et jotain epäluotettavaa ilmaisohjelmaa asentaessasi keksinyt ottaa pois ruksia jostain mahdottomaan paikkaan piilotetusta valinnasta tai hyväksyit käyttöehtosopimuksen, missä kerrotaan, että koneellesi asennetaan ohjelman mukana asentaa vähän muutakin kuin vain se, mitä halusit.
Jos ei halua tuollaisten kanssa tapella, niin käytä ainoastaan luotettavia ohjelmia, mitkä on hankittu luotettavasta paikasta. - käyttäjänsyy
Aloitinketjun1 kirjoitti:
Ei nämä itsestään asennu koneelle:)
- pyllistäensin
käyttäjänsyy kirjoitti:
Näitä vahingoniloisia ja vittuilevia tuntuu riittävän, kuinkahan mones tälläinen viesti tämäkin mahtaa olla?
- Peltokuivattusipuli
käyttäjänsyy kirjoitti:
V*TT* jos se on vaan mainos.
- einäytäsiltä
Peltokuivattusipuli kirjoitti:
V*TT* jos se on vaan mainos.
Ei se siltä näytä:)
- EiTuletakas
Mainos, kumoa se.
- KiitosKaikille
Mainos poistettu. Ei tullut takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706