Olen ajatellut seuraavaksi autoksi 3-5 vanhaa alle 70 tkm ajettua Focusta. Meinaan siinä olisi varmaan ikämiehelle autoa vuosikausiksi, kun noita km ei paljon tule vuoden mittaan. Parin Meganen jälkeen tuntuisi kivalta vaihtoehdolta, ja sitä EcoBoostia kehuvat vähäruokaseksi muutenkin hyväksi autoksi.
Käytetty Focus
10
256
Vastaukset
- otataksi
Ei kannata ostaa koristeeksi, paikat ruostuu seisoessaan!
- toinenkin
Et tiedä näköjään yhtään mitään, jumakauta mikä idiootti.
- f35
Ei nyky focukset ruostu niinkuin kymmenen vuotta sitten suosittelen.
- psycanard
15 vuotta vanha focus on mulla, eikä siinä pahemmin oo ruostetta.
- jr12
Joo Focus on paras auto mitä on ikinä tehty etenkin mk1 ja sen pien viat kestää ja ajoominaisuudet ovat huippua, myös uudemmat ovat mestariteoksia, vielä ecoboost ja hrrrmmmmmmmm
- dfdgfgfgfgfg
Ecoboost on hyvä moottori ja tehokas tosin se eco putoaa siitä silloin jos innostuu kaasuttelemaan. Luotettava eikä vaadi öljynlisäyksiä huoltovälien aikana kuten monet muut. Suosittelen ehdottomasti!
- Kunnonpirssi
Edellinen auto oli Focus farkku 1,6 vm:04 ajelin sillä yli neljä vuotta ja liki 200tkm ei mitään suuria murheita joitakin kuluvia osia joutui vaihtamaan kuten muissakin autoissa, nyt matka jatkuu C-Maxilla vm:09 myös ilman murheita, joten se ikiwanha sanonta Voortti ei ole auto eikä piika ihminen ei pidä paikkansa.
- hjghjghjghj
Pyöränlaakerit meni sitten 70tkm mitkä pätevä asentaja vaihtoi ihan isossa ruuvipenkissä abs anturia varoen.Sen jälkeen voi jännittää milloin laturi sanoo itsensä irti ihan tuosta vaan nilkutus sitten korjaamolle ilman valoja.
- outoHöpöttäjä
Miksi ostaa noin montaa autoa kuin 3-5 kpl?
Eikö yksi riitä noin pienillä kilsoilla?- nääs
No onhan täälläkin yksi näsäviisas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409