Ei uskoisi teistä arvon naiset

sillä.tavalla

45

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sopii hyvin myös miehille.
      Mukavampi sitä on katsella hymyilevää hyvän tuulista 60 miestä kuin miestä, jonka suu on kuin talviteloille käännetty puuvene.
      Sitä paitsi vanha fraasi, että "hymy on ikkuna, josta näkee onko sydän kotona" kertoo jotain niin naisesta kuin miehestä.
      Hymyilemään siitä.

      • 1eero

        Yötä, suu on perusasennossa filmiä katellessa.


      • 1eero kirjoitti:

        Yötä, suu on perusasennossa filmiä katellessa.

        Yötä, siinähän on hyvä hymyillä filmiä katellessa, vai pelottaako, depajuutako kattelet, aamulla viimeistään muista hymyillä.


      • 1eero
        rosaliiin kirjoitti:

        Yötä, siinähän on hyvä hymyillä filmiä katellessa, vai pelottaako, depajuutako kattelet, aamulla viimeistään muista hymyillä.

        Kolmosen elokuvaa, vähemmä naurettava jos haluat voin nauraa ha ha hahhaa hi hi.
        Tän verran mutta en rupea itkemää.


      • yönvalkohaamu

        "hymy on ikkuna, josta näkee..."
        Eikö se toisen ikkunasta katseleminen ole hivenen laitonta, salakatselua?
        Oli miten oli minua hymyilyttää koko elämä.
        Pariiseista riippumatta.


      • 1eero
        yönvalkohaamu kirjoitti:

        "hymy on ikkuna, josta näkee..."
        Eikö se toisen ikkunasta katseleminen ole hivenen laitonta, salakatselua?
        Oli miten oli minua hymyilyttää koko elämä.
        Pariiseista riippumatta.

        Joo koko elämä on naurettavaa, ihmiset kaduillakin hymyilyttää.


      • ent.siivoojaparka

        Mistäs sen sitten erottaa, koska ihminen on oikeasti iloinen, jos koko ajan on sama ilme pärställä?


      • 1eero
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Mistäs sen sitten erottaa, koska ihminen on oikeasti iloinen, jos koko ajan on sama ilme pärställä?

        Ei mistään katos voi hymyillä sisäisesti naama peruslukemilla.


      • yönvalkohaamu

        Minulla on uskomattoman hyvä ja totinen pokka mutta pystyn huvittumaan monistakin asioista ilman, että kulissi pettää.


      • ent.siivoojaparka
        1eero kirjoitti:

        Ei mistään katos voi hymyillä sisäisesti naama peruslukemilla.

        Sitähän minäkin.
        Minusta on niin epäilyttäviä monet kaupan kassat, kun ne hymyilevät koko ajan. Ihan niinkuin se olisi maailman hauskinta hommaa lappaa toisten ostoksia päivät pitkät siinä hihnalla tai niinkuin niillä olisi jotain vilunkia mielessäään.
        Meitäkin kurssitettiin töissä, että pitää hymyillä siivotessaan. Hullun leiman saa otsaansa kyllä vähemmästäkin kuin että suu hymyssä siivoaa toisten haisevia jätöksiä nurkista.


      • 1eero kirjoitti:

        Ei mistään katos voi hymyillä sisäisesti naama peruslukemilla.

        Niin tai voi hmyillä vaika sisäisesti naama on peruslukemilla.


      • 1eero

        Pääsääntöisesti nauru on terveellistä vähentää tressiä ja masennusta.
        Haittapuolena voi olla leukojen sijoiltaan meno myös kaatuilu kippurassa olo, virtsan karkailu ja vatsatyrän ulos työntyminen pahimmassa tapauksessa keuhkojen repeytyminen, holtitton nauru voi johtua aivojen epäkunnosta.


      • 1eero kirjoitti:

        Pääsääntöisesti nauru on terveellistä vähentää tressiä ja masennusta.
        Haittapuolena voi olla leukojen sijoiltaan meno myös kaatuilu kippurassa olo, virtsan karkailu ja vatsatyrän ulos työntyminen pahimmassa tapauksessa keuhkojen repeytyminen, holtitton nauru voi johtua aivojen epäkunnosta.

        Onkohan se terveellistä jos saa kunnon hepulin, vai onko silloin kiiruusti mentävä neurologin juttusille. Yleensä hepulin aiheuttaa hetkessä eteen tuleva tilannekomiikka tai hyvä hyvin kerrottu juttu. Se ainakin tuntuu hyvältä, kun osaa nauraa sydämensä pohjasta, tapahtuu yhdenlainen täydellinen rentoutuminen. Silloin voi esiintyä noita kuvailemiasi sivuoireita myös. Myöhemminkin kun ko tilannetta ajatteleekin niin jo hymyilyttää.


      • kööhä
        1eero kirjoitti:

        Joo koko elämä on naurettavaa, ihmiset kaduillakin hymyilyttää.

        Minustakin on hauskaa katsella ihmisiä kaduilla, parempaa viihdettä kuin telkkarin piruhupatukset. Hymähdän myös itselleni, kööhällä on halavat huvit!


      • hytinäx1
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Mistäs sen sitten erottaa, koska ihminen on oikeasti iloinen, jos koko ajan on sama ilme pärställä?

        No silmistähän sen näkee.


      • nyk.olohuoneneuvos
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Sitähän minäkin.
        Minusta on niin epäilyttäviä monet kaupan kassat, kun ne hymyilevät koko ajan. Ihan niinkuin se olisi maailman hauskinta hommaa lappaa toisten ostoksia päivät pitkät siinä hihnalla tai niinkuin niillä olisi jotain vilunkia mielessäään.
        Meitäkin kurssitettiin töissä, että pitää hymyillä siivotessaan. Hullun leiman saa otsaansa kyllä vähemmästäkin kuin että suu hymyssä siivoaa toisten haisevia jätöksiä nurkista.

        Millaisessa läävässä olet työurasi tehnyt jos olet joutunut siivoamaan "jätöksiä". Sikalassako?
        Kyllä esimerkiksi toimistoihmiset lienevät suht siivoja, yksi roskis ja puhdas työympäristö.
        Tietysti jos on joutunut siivoamaan teurastamossa tai kala laitoksessa tai muussa teollisuudessa, saattaa siivottava kama olla raskaampaa.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Sitähän minäkin.
        Minusta on niin epäilyttäviä monet kaupan kassat, kun ne hymyilevät koko ajan. Ihan niinkuin se olisi maailman hauskinta hommaa lappaa toisten ostoksia päivät pitkät siinä hihnalla tai niinkuin niillä olisi jotain vilunkia mielessäään.
        Meitäkin kurssitettiin töissä, että pitää hymyillä siivotessaan. Hullun leiman saa otsaansa kyllä vähemmästäkin kuin että suu hymyssä siivoaa toisten haisevia jätöksiä nurkista.

        Minua kaupassakin tuiman ilmeeni takia epäluuloinen kassa luulee riidan haastajaksi ja ennakkoon varoittaa: "Olkaa hyvä"!


      • ent.siivoojaparka
        hytinäx1 kirjoitti:

        No silmistähän sen näkee.

        Niinkuin, että silmistä näkee, onko se hymy aitoa.
        Miksi sitten hymyillä, jos ei hymyilytä? Siksikö, että ympäristö luulisi hyväntuuliseksi, mukavaksi ja kiltiksi ihmiseksi?


      • ent.siivoojaparka
        nyk.olohuoneneuvos kirjoitti:

        Millaisessa läävässä olet työurasi tehnyt jos olet joutunut siivoamaan "jätöksiä". Sikalassako?
        Kyllä esimerkiksi toimistoihmiset lienevät suht siivoja, yksi roskis ja puhdas työympäristö.
        Tietysti jos on joutunut siivoamaan teurastamossa tai kala laitoksessa tai muussa teollisuudessa, saattaa siivottava kama olla raskaampaa.

        En uskalla enää siitä paljon kertoa, kun Paloma iskee minua joka kerran rasistileimasimella otsaan.
        Olin viimeiset kahdeksan vuotta rappusiivoojana maahanmuuttajavaltaisella alueella. Olis siellä joskus viikonlopun jäljiltä verta kuin teurastamossa vaikkakin teurastamon nurkissa tuskin oksennuksia, ihmispaskaa ja kusia sallitaan.


    • nuormieli

      Minä naureskelen ihan omalle itselleni ja hupaisille ajatuksilleni ja joskus sanonkin ihan ääneen itselleni, älähän mummeli laske ajatuksia karkaamaan noille entisten aikoijen vihreille niityille, mut pitää myös paikkansa sekin et,
      "hymyhuulet suukon saavat".

      • kylmätotuus

        Eikös olekin vapauttavaa nauraa itselleen, ajatuksilleen ja omille hienoille viisauksilleen?!
        Ei se ainakaan ketään loukkaa.
        Minä en edes rakentele aitoja "hulluille" mietteilleni, vaan nauran maha kippurassa.
        Ounastelen, että oon ihan tärähtäny, mutta haetannooko sekkää mittää tae kettää? Minua ei aenakaa.
        Tälläinen hulluus lienee sallittua molemmille sukupuolille.


      • kylmätotuus

        Eikös olekin vapauttavaa nauraa itselleen, ajatuksilleen ja omille hienoille viisauksilleen?!
        Ei se ainakaan ketään loukkaa.
        Minä en edes rakentele aitoja "hulluille" mietteilleni, vaan nauran maha kippurassa.
        Ounastelen, että oon ihan tärähtäny, mutta haetannooko sekkää mittää tae kettää? Minua ei aenakaa.
        Tälläinen hulluus lienee sallittua molemmille sukupuolille.

        Ei salli suomi24 lähettää tätäkään viestiä.
        Kirjoitukseni lienee "törkypostia".


      • nuormieli
        kylmätotuus kirjoitti:

        Eikös olekin vapauttavaa nauraa itselleen, ajatuksilleen ja omille hienoille viisauksilleen?!
        Ei se ainakaan ketään loukkaa.
        Minä en edes rakentele aitoja "hulluille" mietteilleni, vaan nauran maha kippurassa.
        Ounastelen, että oon ihan tärähtäny, mutta haetannooko sekkää mittää tae kettää? Minua ei aenakaa.
        Tälläinen hulluus lienee sallittua molemmille sukupuolille.

        Ei salli suomi24 lähettää tätäkään viestiä.
        Kirjoitukseni lienee "törkypostia".

        Ei ollenkaan törkypostia!! vaan ihan asiaa, ollaan vaan ns. "vähän onnellisia", mieluummin hymy huulilla ja katse kirkkaana kuin ns. tosikkona suu mutrulla.


    • siinähä.ihailette

      Tuolla valokuvamallilla on ainakin hampaat tehty uusiksi.
      Mitähän muuta?
      Naurattaa ihmisten hyväuskosuus, muun muassa :)

      • "siinähä.ihailette"

        Tämän vuoden lopussa on minullakin jotain kivaa hampaissani.
        Miten olis mies-malli?

        H.


      • Aloitukseen;
        Oletan, että jotain on tehty, mutta hän on kuitenkin terveen ja normaalin olemuksen säilyttänyt. Tietysti ulkonäköön vaikuttaa elämäntapa ja ne geenit, hänellä nekin ovat kauniin ulkonäön tukena.
        Kurinalaisesti on kropasta huolta pidetty, kilpailu on siellä kovaa, kun nuoruus on jumalaakin pyhempää.
        Ketju korostaa hymyn merkitystä, olen samaa mieltä.
        Olen kuitenkin ylpeä ikäni mukanaan tuomasta roolista, joka ei vaadi siloposkia, vaan lämpöistä syliä ja huomiota, 4-pikkuihmisen mummilta.
        Lienee kyse kulttuurierosta ja arvoista myös.


      • ent.siivoojaparka
        hunksz kirjoitti:

        "siinähä.ihailette"

        Tämän vuoden lopussa on minullakin jotain kivaa hampaissani.
        Miten olis mies-malli?

        H.

        Thailannistako olet tilannut paistin vai Venäjältä?


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Thailannistako olet tilannut paistin vai Venäjältä?

        "ent.siivoojaparka"

        Saas nähdä.
        Ovathan ne laittaneet Liemi-KIlpikonnillekin käsiä ja jalkoja muovista.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "siinähä.ihailette"

        Tämän vuoden lopussa on minullakin jotain kivaa hampaissani.
        Miten olis mies-malli?

        H.

        Ai, jotain kivaa hampaissansa? Siis meinaa laittaa helmen etuhampaaseen, kelpaa sitten hymyillä.


    • Onko kyseessä Arvon naiset?

      • Miksei voisi ollakin, minäkin olen pienen ikäni ollut Arvon tytär.


      • Tuntuu melkein sukulaisuudelta! Olet arvokkaasta perheestä, ONNEA!


      • arvo.e kirjoitti:

        Tuntuu melkein sukulaisuudelta! Olet arvokkaasta perheestä, ONNEA!

        Niin tuntuukin, harvoin enää arvokkaita Arvoja tapaa! Kiva että teitä vielä on.
        Onnea meille molemmille!


      • Ancelina kirjoitti:

        Niin tuntuukin, harvoin enää arvokkaita Arvoja tapaa! Kiva että teitä vielä on.
        Onnea meille molemmille!

        Onnea, onnea, onnea vaan, punainen tupa ja perunamaa - tupa hieman harmaa.


      • arvo.e kirjoitti:

        Onnea, onnea, onnea vaan, punainen tupa ja perunamaa - tupa hieman harmaa.

        Minulla on vaalea tupa, punainen aitta ja leikkimökki, perunamaa laidalla pellon.


    • kesivä

      Kyllä hymy tekee ihmeitä. Lenkiltä palatessa kohtasin down-tytön, jo aikuisen. Hän puhui jotain itsekseen, en saaut selvää. Katseemme kohtasivat ja hymyilin. Hän vastasi hymyyni leveästi ja se hymy ulottui hänen silmiinsä. Minulle jäi hymy huulille kotiin saakka.

      • hymyillään.tavatessa

        Pilke silmäkulmassa sen päälle jokin naurettava tapaus joita liikkuessa varsin ihmisten keskellä näkee, sekin on katsojan silmässä ei konkreettisesti mutta havannoitu. Hyvän vitsin kuuluaan, jos näkee jonkun nauravan riehakkaati kyllä omakin suu virnistyy.


      • Me naiset vertaamme itseämme toisiin naisiin, kun olin naimisissa tein sitä yleensä jossain juhlissa .
        Onko miehillä ollenkaan moisia taipumuksia, ei samantasoisia varmaankaan.
        On siis kyse ulkonäköpaineista - ainakin niillä jotka ovat parisuhteessa tai etsivät kumppania - loputon suo, eikö..............


      • kawe kirjoitti:

        Me naiset vertaamme itseämme toisiin naisiin, kun olin naimisissa tein sitä yleensä jossain juhlissa .
        Onko miehillä ollenkaan moisia taipumuksia, ei samantasoisia varmaankaan.
        On siis kyse ulkonäköpaineista - ainakin niillä jotka ovat parisuhteessa tai etsivät kumppania - loputon suo, eikö..............

        Kyllä ne ulkonäköpaineet oli nuoruudessa, kun on kerran hyväksynyt itsensä semmoisena kun on, niin vähiten painii ulkonäkönsä kanssa, en silloin kun olin parisuhteessa sen enempää kuin etsiessäni ...
        Nykyään, päin vastoin yllättyy itsestään positiivisesti, huomaa, että katos vaan vaikka ikää on jo näin paljon, niin ja niin


    • löytyymeiltäkin

      Onhan meillä kotimaassa vastaavaa. Helena on täyttänyt 58v ja näyttää hädin tuskin 30-kymppiseltä. Vieläkö mahtaa rakkaus kukoistaa nuoren miehen kanssa, kun ei ole viime aikoina ollut otsikoissa?
      Muistan, kun Helenan äiti oli jossain lehdessä ja täytyi todeta että äidiltä ne geenit ovat peräsin. Samoin Helenan veli Heimo Holopainen on hyvin siloinen iholtaan. Helena on toki pitänyt koko kropan timmissä kunnossa, ei nuoruuden vaikutelma tule yksin kasvoista vaan koko olemuksesta ja kropasta.


      http://www.iltalehti.fi/viihde/2015041019492770_vi.shtml

    • nuormieli

      "arvo.e" saattaa hyvinkin olla arvon naiset asialla!, minä ainakin olin melkein menossa naimisiin yhden arvon kanssa, mut sit onni käänsi takkinsa nurin.

      • Saattoi olla onni. Vaikka Paula lauloi:" Aikuinen nainen tuntee Arvon rakkauden. Meissä nimen kantajissakin on hyviä ja vähemmän hyviä. Olen ollut itsellinen vuosia vaimon menehtymisen jälkeen.


    • haaveet.ne.aaveet

      Kelpaisi tuon runko olisin täydellinen jos siinä rungossa olisi minun aivot, silloin olisin suosittu 22 palstalla.

    • Ei ikää voi huijata, se tuntuu ja näkyy tavalla tai toisella. Olen lähes rypytön kasvoiltani, äidin suvun ansioita. Mutta en silti ole ikäistäni nuorempi kolotuksista päätellen. Paino on pysynyt siedettävällä tasolla ilman suurempia ponnisteluja.
      Miksi pitäisi olla nuori tai edes nuorekas, nuorekas on sana jota inhoan, ihan kuin ei hyväksyisi ikäänsä. Jokaisen elämänkaari sisältää myös muut ikävaiheet kuin nuoruuden, mikäli ei kuole ennen aikojaan.
      Kun on suht terve voi elää täysillä niin kauan kunnes virta loppuu. Olen tullut valikoivammaksi ja varovaisemmaksi, en törmää kohti uusia seikkailuja kuten nuorempana, en nyt tarkoita seksiseikkailuja yksistään ;)

      • aamutuimaan

        Kyllikki saaren kukka, kenen neito saaren neito,
        onko lieto Lemminkäinen käynyt saaressa, oliko mielessä kosinta
        mitä siihen vaka vanha Väinämöinen noin nimesi virkkoi.........


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      320
      7334
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2214
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1621
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1469
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1176
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1036
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      905
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      893
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      797
    Aihe