Tarvetta olisi hyville, valuville antiikki- kynttilöille tms. pitkille, ohuille kynttilöille, jotka mahtuisivat tavalliseen viinipulloon, mutta mikään tahän asti eteen tulleista ei tunnu valuvan!
Olisiko jollain vinkkejä?
valuvia kynttilöitä?
9
9804
Vastaukset
- Sisko
Sun täytyy ihan erikseen ostaa nimenomaan valuvia kynttilöitä. En tiedä missä päin asut, mutta esim. Stockmannilta on ainakin aikaisemmin löytynyt. Kysy jostain kaupasta. Saattavat tietää, vaikka itsellään ei olisikaan.
- KOrve
Ymmärsinkö oikein, että nimenomaan siis HALUAT että kynttilä valuu?
Hyvälaatuiset kynttiläe eivät valu. Parafiinikynttilä palaa pitkään ja matalalla lämmöllä.
Jos todella haluat valuvia, pikaiseen kuumalla palavia kynttilöitä, etsi tarjoustalot ja muut vapaavalinnat ja osta halvimpia steariinikynttilöitä. mitä löydät.
En kyllä ihan tajua, mihin tarvitset valuvaa kynttilää sisustusmielessä?- Ninni
Eli siis ideana on saada viinipullon pintaan kynttilävalujäljet,tipat, muutamasta eri värisestä kynttilästä ja sen jälkeen käyttää pulloa kynttilänjalkana ja siinä valumattomia, kunnollisia antiikkikynttilöitä, sen takia valuvia kynttilöitä!
Olen jo kokeillut kaikki "halvimmat mahdolliset" kynttilät, mutta eivat valu kunnolla. Tiimarin halvimmat mahdolliset valkoiset kynttilät valuivat aika hyvin, mutta muut värit eivät ollenkaan. - miumiu
Ninni kirjoitti:
Eli siis ideana on saada viinipullon pintaan kynttilävalujäljet,tipat, muutamasta eri värisestä kynttilästä ja sen jälkeen käyttää pulloa kynttilänjalkana ja siinä valumattomia, kunnollisia antiikkikynttilöitä, sen takia valuvia kynttilöitä!
Olen jo kokeillut kaikki "halvimmat mahdolliset" kynttilät, mutta eivat valu kunnolla. Tiimarin halvimmat mahdolliset valkoiset kynttilät valuivat aika hyvin, mutta muut värit eivät ollenkaan.Jos tärkeintä on saada ne valuvat jäljet pulloihin, etkö voi itse sen verran kallistaa pulloa jossa palava kynttilä että siitä valuu steariinia pullon kylkiin? Varaa alle paksu kerros sanomalehteä tms.
- maalaistollo
kun laitat kynttilän pullon suuhun ja palamaan, ota terävä neula ja kasta se sulaan steariiniin, vedä siitä kynttilän sivulle...eikö muka valu? *ihmettelee*
- vituttaatommone
miks vitus asiat pitää ilmaista noin töykeästi ja typerästi, tommoset ihmiset ku sinä.. ei vittu.. en ees viittii sanoa *laukaus kuuluu saunantakaa*
- yön_tytär
Ostat hyvälaatuisen. läpivärjätyn kynttilän.. Sytytät sen. Odotat hetken, ja sitten kallistat sitä sillä tavalla, että se kynttilän yläpää osuu ihan siihen pullon suuhun.
Ja mitä tulee kynttilään, joka mahtuu viinipulloon? Nykypäivänä melkein mahdoton. Mutta meillä mies tekee niin, että vuolee pikkaisen sitä kynttilän alapäätä, niin johan soppii hyvin :)- kynttiläpulloon
Viinipullojen aukot on eri kokoisia. Me ollaan ainakin löydetty viinipulloja, joihin Anttilan antiikkikynttilät menee todella kätevästi. Kynttilöiden vuoleminen on aika hidasta puuhaa.
- Kynttilänainen
Tässä eräs vinkki: https://youtu.be/xCldvVVfSiM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328517Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571153Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17796Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.34715Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637