Parisuhde+lapset..? Uusperhekuvio.

sau.68

Mulla on itekseen tehyt (luovutetut siittiöt) kolme penikkaa, ei exiä, ei noitten ajalta. Puoltoista vuotta sitte tapasin naisen, jonka kans liki kaikki natsaa, mut sit on noi pennut aina esteenä: ok, hyvä, ettei oo sitä puolisoa takana, ku nyxä on ylimustis. Mut ku noilla kouluikäsillä on harrastuksensa, menonsa, koulujutut, yökyläilyt jne. joitten mukaan nään ihmisiä, niin NÄÄN IHMISIÄ, ja vaikkei kuskauksia oo, niin täytyy mun olla niille vanhempana ja kotona läsnä. Puolisolle tuntuu olevan liian kova paikka, ku en pysty näkemään häntä tarpeeks usein kahen kesken, vaikka asutaan parinsaan metrin päässä toisistamme. Ei oo alotteellinen ite. Joskus sanoo, et haluu olla ja osaa olla osa meiän perhettä, mut ku tosipaikka tulee niin ei onnistu. Toisinaan tää kuvio, missä mun on pakko huomioida muutki ku hänet ja itteni on ihan liikaa ja sit menee riidaksi. Sillon kissoja, jotka vaatii liki vuorokaushoitoa, mullon kakarat, jotka osaa olla jo itekseen ja samaten kaks aikusta kissaa. Eli vieläkö viitin/jaksan?

3

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sti-ina

      Lasten hyvinvointi etusijalle. Onko tästä kivasta tädistä, joka ei ymmärrä lasten vaatimaa aikaa ja sitoutumista, olemaan tukena perhe-elämässä ja pysyvä osa myös lasten elämää joskusehkäkun osoite olisi sama?
      Jos nyt jo huomaat toisen olevan "ylimustis", haluatko laittaa oman elämäsi hänelle sopivien rajojen ja omistussuhteen sisään? Tahdotko antaa lapsillesi mallin sellaisesta elämästä?

      Good luck, ei kuulosta helpolta \o/

    • neuvontapalvelu

      Sitä joko on aikaa seurusteluun, tai sitten ei.
      Sinä, jos kuka sen parhaiten tiedät.

    • I_fly_solo

      Mulla kaks solona lennätettävää ja ymmärrän täysin tilanteesi. Mulla kans lasten arki menee kaiken muun eelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2675
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2252
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1729
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1583
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe