Mitä ruokaa kannattaa syöttää ulkokaneille?Sen tiedän että ei ainakaan bets friend menua
Mikä ruoka on hyvää kaneille
2
<50
Vastaukset
kanattaisi syöttää ulkokaneille esim.hedelmiä ruohoa vihanneksia. Oon ite antanu mun kaneille vesimelonia tai vesimelonin kuoret ja minttua banaania. Nää on mun kanien herkkua
- eiliikaahedelmiä
No tuotahan nyt ei kyllä kysytty, vaan perusruokaa heinän lisäksi. Hedelmillä tuskin sinunkaan kani elää. Sitäpaitsi kaneille ei missään nimessä pitäisi antaa pääasiallisena tuoreruokana nimenomaan hedelmiä, vaan pysytellä mieluummin vihreissä kasviksissa ja kesäaikaan luonnonantimissa. Hedelmät ovat niin sokeripitoisia, eikä sellainen ole kaneille luontaista ravintoa, että se ei todellakaan ole pidemmän päälle kaneille hyväksi. Diabetesta (ja ylipainoa) pukkaa, jos verensokeri on koko ajan pilvissä hedelmien takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.359944- 415404
- 435013
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033841- 133403
- 463216
- 312926
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise702627- 442593
- 562503