Mistä näitä parhaiten näkee Kuubassa, Varadero vai Trinidad , tähän aikaan vuodesta?
Auringonlaskut Karibialla joulukuussa?
9
262
Vastaukset
- hacemuchosol
Mihin ilmansuuntaan aurinko laskee?
- valokuvia
En tiedä! Tunnustan, olen tässä asiassa tollo, mulle pitää vääntää rautalangasta. Joissaisn muissa asioissa olen ihan pätevä, kaikkea en vaan tajua!
- kubatar
Trinidad. Jos perusteena on se että haluat nähdä auringonlaskun mereen. Aurinko nousee idästä ja laskee länteen. Joten kun katsot maailmankartasta matkakohdetta ja jos tiedät että itä on oikealla puolella ja länsi vasemmalla niin voit päätellä tästä paljon.
- säkillävaloa
no mistä tiedän kun olen paikan päällä missä on itä ja missä länsi?
- Toluca
Olisikohan kannattanut olla kouluaikaan vähän enemmän mukana oppimisessa, vai ovatko nykyajan opettajatkin "pihalla"???
- Uteliaanapa
No kerro ihmeessä! Tää onkin kiva juttu. Itse asun ylhäällä kerrostalossa. Kun katselen taivaanrantaa, niin talvellahan aurinko laskee aivan eri suuntaan kuin kesällä.
- hölmöjäkysymyksiä
Lumi sulaa aina ensin etelärinteiltä joten tarkistapa asia siellä Kuuban laskettelukeskuksissa
- Granddog
Länsirannalta luulisin. Katso lisää snoopy.fi
- dostontos
Tämä on Kuuban keskusteluosio,ei Lähi-idän....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152100- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161173- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki75918Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865