Muistatko vielä missä olit, kun Wincapita kaatui?

Tärppeelä

Muistatko vielä missä olit tai mitä olit tekemässä, kun Wincapita kaatui tai kun kuulit sen kaatumisesta?

Minä olin aamiaisella natustamassa leipää, kun eräs tuttu soitti että verkkosivu tuuttaa saavuttamatonta. Eipä siinä mitään. Menin koettamaan itsekin ja oikeassa oli. Tuli siitä aika vilkas päivä.

21

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sijoitussopimus

Muistan ainakin nuo pikkujoulut:

"WinClubin Joulunalustapaaminen!

Joulun lähestyessä on paikallaan ottaa hieman etäisyyttä maallisiin asioihin,
      kuten WinClubin sijoitustoimintaan, ja rauhoittua lähestyvän Joulun tunnelmaan.

Arvostamani tenori Seppo Ruohonen (professori) ja koloratuurisopraano Piia Komsi
      esittävät perinteisiä kotimaisia ja ulkomaisia joululauluja säestäjänään pianisti
      Jari Hiekkapelto 'Joulun Juhlakonsertissa' Helsingin Vanhassakirkossa
      perjantaina 1.12.2006 klo 19:00. Konsertista matkamme jatkuu lähistöllä
      sijaitsevaan WinClubin tarjoamaan glögitilaisuuteen. Paikka ilmoitetaan erikseen
      Konserttiin saapuneille ja Joulunalustapaamiseen ilmoittautuneille.

Tiedustelin tänään 22.11.2006 Lippupalvelusta joulukonsertin varaustilannetta ja
      paikkoja oli vielä hyvin vapaana, joskin tilanne voi muuttua hyvinkin nopeasti.
      Joten toimi nopeasti, mikäli haluat varata itsellesi ja/tai ryhmällesi lipun/liput
      konserttiin ja saapua WinClubin tarjoamaan glögitilaisuuteen.

Ilmoittautuminen WinClubin Joulunalustapaamiseen:

1) Varaa lippu/liput itsellesi/ryhmällesi Joulun Juhlakonserttiin Lippupalvelusta
      2) Lähetä ilmoittautumisviesti otsikolla 'Ilmoittautuminen Joulunalustapaamiseen'
      sähkäpostiosoitteeseen [email protected]
      o Kerro viestissä ilmoittautujan nimi ja WinClubin jäsen-ID tai 'puoliso'
      o Ilmoita mahdollisimman monta henkilää kerralla
      o Tilaisuuteen voi osallistua ainoastaan WinClubin jäsen ja hänen puolisonsa

Aika : Perjantai 1.12.2006 klo 19:00
      Paikka : Helsingin Vanhakirkko, Lännrotinkatu 6
      Liput : Lippupalvelu (www.lippupalvelu.fi) permanto 28, parvi 14
      (0600 10 800 1,50ä / min pvm tai 0600 10 020 5 / puhelu pvm).

Toivon näkeväni sinut Joulun Juhlakonsertissa ja WinClubin Joulunalustapaamisessa.

Terveisin

Hannu Kailajärvi
      WinClub

PS. WinClub ei ole Joulun Juhlakonsertin järjestäjä tai konsertin tilaaja. Lippuja
      voi ostaa ainoastaan Lippupalvelusta ja lippuja on rajoitettu määrä."

• PikkuJoulut2006

Muistan vain pikkujoulut:

"WinClubin Joulunalustapaaminen!

Joulun lähestyessä on paikallaan ottaa hieman etäisyyttä maallisiin asioihin,
      kuten WinClubin sijoitustoimintaan, ja rauhoittua lähestyvän Joulun tunnelmaan.

Arvostamani tenori Seppo Ruohonen (professori) ja koloratuurisopraano Piia Komsi
      esittävät perinteisiä kotimaisia ja ulkomaisia joululauluja säestäjänään pianisti
      Jari Hiekkapelto 'Joulun Juhlakonsertissa' Helsingin Vanhassakirkossa
      perjantaina 1.12.2006 klo 19:00. Konsertista matkamme jatkuu lähistöllä
      sijaitsevaan WinClubin tarjoamaan glögitilaisuuteen. Paikka ilmoitetaan erikseen
      Konserttiin saapuneille ja Joulunalustapaamiseen ilmoittautuneille.

Tiedustelin tänään 22.11.2006 Lippupalvelusta joulukonsertin varaustilannetta ja
      paikkoja oli vielä hyvin vapaana, joskin tilanne voi muuttua hyvinkin nopeasti.
      Joten toimi nopeasti, mikäli haluat varata itsellesi ja/tai ryhmällesi lipun/liput
      konserttiin ja saapua WinClubin tarjoamaan glögitilaisuuteen.

Ilmoittautuminen WinClubin Joulunalustapaamiseen:

1) Varaa lippu/liput itsellesi/ryhmällesi Joulun Juhlakonserttiin Lippupalvelusta
      2) Lähetä ilmoittautumisviesti otsikolla 'Ilmoittautuminen Joulunalustapaamiseen'
      sähkäpostiosoitteeseen [email protected]
      o Kerro viestissä ilmoittautujan nimi ja WinClubin jäsen-ID tai 'puoliso'
      o Ilmoita mahdollisimman monta henkilää kerralla
      o Tilaisuuteen voi osallistua ainoastaan WinClubin jäsen ja hänen puolisonsa

Aika : Perjantai 1.12.2006 klo 19:00
      Paikka : Helsingin Vanhakirkko, Lännrotinkatu 6
      Liput : Lippupalvelu (www.lippupalvelu.fi) permanto 28, parvi 14
      (0600 10 800 1,50ä / min pvm tai 0600 10 020 5 / puhelu pvm).

Toivon näkeväni sinut Joulun Juhlakonsertissa ja WinClubin Joulunalustapaamisessa.

Terveisin

Hannu Kailajärvi
      WinClub

PS. WinClub ei ole Joulun Juhlakonsertin järjestäjä tai konsertin tilaaja. Lippuja
      voi ostaa ainoastaan Lippupalvelusta ja lippuja on rajoitettu määrä."

• Muistanmiejoo

Muistanhan mie.

Sponssi oli jo aiemmin vihjannut, että nyt rahat äkkiä poikkee, pata kaatuu kohta. No miten minä saan poikkeen kun olin just tammikuussa liittynyt ja sisäpelivuoro tulee vasta puolen vuoden päästä, että silleen.

Minä olin kuitenkin pari viestiä jäsenpalveluun pannu aiemmin, että täytyis nyt nostaa rahua, kun muijalla tuo astma paheni ja Tiina vastasi, että höyryhengitys on edullista. Se on meikäläiselle 6 tonnia iso raha vaikka täällä huuvellaan, että kaikki klubilaiset oli muka rikkaita. Ei olla. Naapurin Anttikin tuli mukaan eläkkeestään, että älkää puhuko paskaa siellä palstalla taas.

Sponssi sitten soitti aamusta ja kysy, että joko olin saanut rahat ulos, nyt on klubi kanttuvei ja kukaan ei vastaa mistään mitään. Minä siihen, että nytkö ne rahat meni. Sponssi vastaisi että meni minulta vaan ei häneltä. Se oli sponssi ostanut kivitalon Turkista. No myöhemmin poliisi otti sen talon pois että ei menny häävisti hänelläkään.

Joo, näin mie muistan. Olin muuten tekemässä aitaa kun puhelin soi jos sitä tarkotit.

• asiasta.kolmanteen

Muistatko vielä kuka on kirjoittanut itsensä tohtoriksi väittämällä : Akat aidan tekee, miehet käyvät mittaamassa.

• KylmäluomanSakke

"Se oli sponssi ostanut kivitalon Turkista. No myöhemmin poliisi otti sen talon pois että ei menny häävisti hänelläkään."

Hävöksiin ovat joutuneet kaikki Turkin asunnot.

Taikka ei nyt hävöksiin vaan KRP:n poikain ommaan käyttöön.

Siellä ne sutii niitä saarojaan erikoistarjouksella eikä vaimot tiiä mittään.
      Eikä valtiokaan.

• äläsotaturpaa

Hei pittää soittaa suuta vaikka oikijaa asiaa sanon. Mie sitä aitaa tein. Muijalla on astma eikä siitä muutenkaa oo raskaisiin töihin. Kivitaloista mie en tiijä mihin joutu mutta ponssi ainakin menetti sen jo joku vuosi taka perin ja auton kanssa. Multa meni kuus tonnia että eipä tee mieli viheltää vaijoensiltaa.

• NotAreal4

Se koko hommahan oli sellainen että vain hyväuskoiset hölmöt ja tosi huijarit hääri siinä. Tosin, Tyhmiltä kuuluukin ottaa rahat pois, eivät kuitenkaan osaisi käyttää rahojaa järkevästi.

• Pikkujoulu2009

WinCapitan jäsenistö vietti tänään pikkujouluja Laukaan Peurungassa. Tilaisuuteen osallistui n. 500 jäsentä. Tilaisuuden ilmapiiri oli kokonaisuudessaan hyvin ystävällinen ja lämmin. Joulun tunnelma välittyi musiikkiesityksissä ja monissa laadukkaissa puheenvuoroissa.

Joulujuhlassa kuultiin joululauluja sekä vangin joulutervehdys. Tässä parhaat palat vangin tervehdyksestä:

Haluan lähettää teille suuret kiitokset kannustavista korteista, kirjoista Aroma-topasta, sinapista ja lämpöisistä villasukista. Minulla on kaikkea mitä tarvitsen ja siksi toivon, mikäli joku miettii lähettävänsä minulle joulutervehdystä, panisi sen tulemaan käteisenä kirjekuoressa.

Tilaisuudessa kuultiin myös vangin itsensä kirjoittama runo:
      En etsi valtaa, kunniaa
      vaan kaipaan pipsiä
      Myös joulu saapuu Oulankaan
      voisin kohta hipsiä.
      kohtia saarta seimen lapsosen,
      oi Malta, Malta kaukainen
      nyt putos jo päästäni viimeinen hapsonen

• muistansenhyvin

Olin paskalla kun kännykkä rupesi piippaamaan. Känny antoi automaattisen hälytyksen että rubluutti ei enää tahkonnut hilloa eikä mani gumuloitunut. Paska jäi pönttöön sellaisenaan enkä sitä sen jälkeen nähnyt enkä sitä sen enempää enää pohtinut. Se oli hyvä paska.

• jäsen333

Minulla oli se ahtopaine mittari viritetty iskuun ja toisella tietsikalla tein valuutta kauppaa. Osto ja myynti signaalia tuli hyvin toukokuulle saakka ja tein sinä keväänä hilloa yli kypätonnia kuusa. Vasta kesällä 2008 viisari hyyty. Se oli hyvä väkri.

• Muistan

Hyvin. Olin ostanut Asus eee miniläppärin ja lueskelin sillä Kauppalehteä. Siellä oli uutinen muutaman päivän takaa WC'n nurinmenosta. En tinnyt siitä mitään aiemmin, jotain muistui mieleen MTV3'n 45 min jutusta. Sitten siirryin uutisen keskusteluun. Eritysesti muistan nimimerkin 'Kuolematon', joka sivutolkulla puolusti WC'tä.

Niminerkki oli enne, törkeän petoksen puolustelu ok 'kuolematon'

• wintarkkailija

Vieläkin harmittaa, kun en maaliskuussa 2008 ottanut kuvakaappausta Verkostomarkkinointi-osiosta, kun silloin käytössä ollut päivittäinen viestilaskuri näytti illalla yli 2000 viestiä per päivä!

• FYI627

Wincapitan kaatuminen ihan ennenaikaista. Kohta avautuu takaisin ja robotti vääntää kunnon tulosta.

• ErkkaTerkka

Ei sitä enää kannata harmitella. Siitä on jo yli seitsemän vuotta aikaa! Mihin ylipäätään tarvitsisit sellaista ruudunkaappausta?

• MuistanHyvinkin

Muistan todella hyvin. Olin sijoittanut serkkupojan suosituksesta 20 000 euroa perintörahojani Wincapitaan joulukuussa 2007. Lähdin sitten Länsi-Patagoniaan laamatilalle nisseksi odottelemaan sijoitukseni kumuloitumista. Tulin takaisin juuri viime viikolla ja ajattelin että olenpa varmasti ainakin miljonääri valuuttakauppasijoitukseni takia. Arvaa keljuttiko, kun kuulin että viranomaisrikolliset kaatoivat valuuttakerhon heti kohta lähtöni jälkeen!

Nyt serkku suosittelee OneCoinia, mutta minulla on vain muutama peso jäljellä vuosiltani laamojen parissa. Onneksi luottotiedot ovat sentään kunnossa, voin hakea pikavippiä kryptovaluuttasijoitukseni rahoittamiseksi.

• ArvaappaKuka

Olin polkenut nuhaista Focusta 556 km Saksan moottoriteitä. Muisku vielä kätisi, että huoltokilometrin on täynnä ja auto pitäisi viedä Ford-huoltoon. Voi vittu noita akkoja.
      Vasta illalla päästiin hotelliin. Piti vielä kirjautua oikeilla nimillä, kun respatyttö halusi höylätä luottokorttia. Miten sitä piileskelet, jos joka käänteessä pitää esittää jotakin korttia. Kyllä nyt pitää saada käteistä ja vähän äkkiä.

Hotellissa oli ihan langallinen wlan. Muisku lähti etsimään ruokapaikkaa ja minä kirjauduin serverille. Kyllä lähti tiedostot serveriltä kuin kuppa Töölöstä. Ensin vaan "select all" ja sitten "del" perään. Ei siinä serveri kauaa raksuttanut. Jos tähän ei kaadu, niin ei sitten kaadu mihinkään.

Muisku tuli ja sano, että ihan hotlan vieressä on italialainen ravintola vielä auki. Sinne.

Joo, kyllä muistan.

• HelppoArvataTyylistä

"ArvaappaKuka"

Pimpula...

• jäsen447

onks se vielä kiven sisässä?

• LinnastaLinnaan
        jäsen447 kirjoitti:

onks se vielä kiven sisässä?

Ei ole enää.

• Enarvaa
        LinnastaLinnaan kirjoitti:

Ei ole enää.

ompahan

• Jortsu51

Olin paskalla tiinan kämpillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      293
      6567
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2039
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1257
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      168
      1163
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1136
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      52
      1025
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1021
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe