Ajatelkaa että Sri Lankassa on kuollut tällä hetkellä jo 12000 ihmistä, ja vielä etsitään onko kuolleita ruumiksia. :(
Ja vielä mun mummi ja mun serkut oli siellä joista mun 4 serkkua kuoli.
Ajatelkaa vähän
9
2887
Vastaukset
- Surullinenx
Tosi surullista mun elämä on pilalla.
- snif.
tuo on hyvin surullista, jos se siis olettaen on totta. otan syvästi osaa...
- Hikkaduwa fan
Todella surullista kuultavaa. Niin monet lähtivät sinne suurin odotuksin ja innolla nauttimaan lämmöstä. Olisin voinut olla heistä yksi...
- Minä vain
Eikö se ollut niin, että vasta YKSI Suomalainen kuoli? Vai olenko aivan väärässä... Mutta jos puhut totta, niin osan ottoni. Surullista, siellä olisi voinut olla joku läheinen, tai vaikka itse...
- jkhkh
ja kuolleet sukulaiset siis sri lankalaisia
- Srilankalaisen puoliso
jkhkh kirjoitti:
ja kuolleet sukulaiset siis sri lankalaisia
Olemme yrittaneet ottaa yhteytta mieheni perheenjaseniin sunnuntaista lahtien, mutta puhelimet eivat toimi. Suru ja hata on suuri. Onneksi eraalla perheenjasenella on kannykka, joten ihan lahiomaiset ovat kunnossa. Mutta paljon sukulaisia juuri etela-Srilankassa. Voimia kaikille.
- Tesu
Mun pikkuveljen kummitäti Maru oli siel tulitauko tarkkailijana mutt onneksi se oli päässyt tänne Suomeen jouluksi, muuten Maru olisi vieläkin Sri Lankassa.
- Tesu
Munkin tuttuja on kateissa!
- tyttö
kuolleita on kohta jo 60 000
en voi uskoa vieläkään että miten tuollasta voi tapahtua =(
onneksi minun sukulaisia ei ollut siellä
otan osaa selvisikö kaikki sun loput sukulaiset sielt???????
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1568345KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4337428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei713831Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521503522Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1112998Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512567- 1262016
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811530