Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ajatelkaa vähän

tyttönen

Ajatelkaa että Sri Lankassa on kuollut tällä hetkellä jo 12000 ihmistä, ja vielä etsitään onko kuolleita ruumiksia. :(
Ja vielä mun mummi ja mun serkut oli siellä joista mun 4 serkkua kuoli.

9

2803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surullinenx

      Tosi surullista mun elämä on pilalla.

    • snif.

      tuo on hyvin surullista, jos se siis olettaen on totta. otan syvästi osaa...

    • Hikkaduwa fan

      Todella surullista kuultavaa. Niin monet lähtivät sinne suurin odotuksin ja innolla nauttimaan lämmöstä. Olisin voinut olla heistä yksi...

    • Minä vain

      Eikö se ollut niin, että vasta YKSI Suomalainen kuoli? Vai olenko aivan väärässä... Mutta jos puhut totta, niin osan ottoni. Surullista, siellä olisi voinut olla joku läheinen, tai vaikka itse...

      • jkhkh

        ja kuolleet sukulaiset siis sri lankalaisia


      • Srilankalaisen puoliso
        jkhkh kirjoitti:

        ja kuolleet sukulaiset siis sri lankalaisia

        Olemme yrittaneet ottaa yhteytta mieheni perheenjaseniin sunnuntaista lahtien, mutta puhelimet eivat toimi. Suru ja hata on suuri. Onneksi eraalla perheenjasenella on kannykka, joten ihan lahiomaiset ovat kunnossa. Mutta paljon sukulaisia juuri etela-Srilankassa. Voimia kaikille.


    • Tesu

      Mun pikkuveljen kummitäti Maru oli siel tulitauko tarkkailijana mutt onneksi se oli päässyt tänne Suomeen jouluksi, muuten Maru olisi vieläkin Sri Lankassa.

      • Tesu

        Munkin tuttuja on kateissa!


    • tyttö

      kuolleita on kohta jo 60 000

      en voi uskoa vieläkään että miten tuollasta voi tapahtua =(

      onneksi minun sukulaisia ei ollut siellä

      otan osaa selvisikö kaikki sun loput sukulaiset sielt???????

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe