Kyseessä farkku Corolla keväällä hankittu 2004.
Kuinkahan konepellin alta säädetään ajovaloja korkeammalle, nehän on kaikissa uusissa liian matalalle säädetty.
Pienetkin vinkit asiasta on tervetulleita.
Corollan ajovalojen perus-säätö vm -04
4
8854
Vastaukset
- SF100
Korjauskäsikirjan (USA) mukaan polttimoiden välissä hieman niiden alapuolella on ruuvi josta kierretään myötäpäivään (=säätö ylöspäin).
- NigAri.
Löytyi ruuvi 8 mm kannalla.
Vasemalla piti akun rauta löysätä ja laittaa 8 mm kiinto/lenkki avaimeen kumiletku jatkoksi kiintoavainpäähän.
Kävin huollossakin klo 16.20, paikalla olijat "eivät tienneet" että voi säätää muutakuin sähköisesti ? - make__
NigAri. kirjoitti:
Löytyi ruuvi 8 mm kannalla.
Vasemalla piti akun rauta löysätä ja laittaa 8 mm kiinto/lenkki avaimeen kumiletku jatkoksi kiintoavainpäähän.
Kävin huollossakin klo 16.20, paikalla olijat "eivät tienneet" että voi säätää muutakuin sähköisesti ?Valojen korkeus säätö onnistuu tuolla 8 millin avaimella säätämällä.Akkua ei tarvii löysätä jos on näppärät sormet,mut ei oo iso homma löysätä akkukin ja työntää ilmanputsarin koteloon kiinni.Pyörität sitä valkeeta ruuvia,niin saat säädettyä.Toinen niistä on moottorin päässä==>ET pyöritä sitä
ja toinen on polttimon luona ==> pyörität sitä. Oikeella on helpompi operaatio toi.Mulla oli ja on ainakin oikein säädetty valot,mut totuushan on,jotta uus koppasissa Corollissa on surkeet lyhyet valot.Ite kävin takuuseen tarkistuttamassa valot heti uutuukseltaan,mut ei.Säädin ite ylemmäs noita,jotta vois ajella pimeellä.Sisältä sähkö säädöllä sitten alaspäin,jos on populaa,tai painoo perällä.Milloin se häirihtee,sen huomaat vastaantulijoista..he kyllä huomauttaa kärkkäästi,jos liikaa valoa tulee silmiin.
Uudessa Corolla versossa (Stanleyn umpiot) on aika hyvät valot,mut toiveena ois joskus saaha xenonit noihin..Taitaa tulla ostettua Mazda 6:nen ihan just valojen takia.Kun oovat niin tasaväkisiä muutoin.En kaiva verta neneästä..en mie corollaa ja Mazda kuutosta vertaa :) Mut oon vakvasti harkinnut auton vaihtoa.Avensis oli hienoinen pettymys mulle(oon jo 3 kertaa koeajanut) ja alan uskoa sen.Ei vaan miellytä mua.Esim.pääntilan takia.Noh,aika näyttää..Corolla Versokin on varsin makee pirssi :) - pkojo
Moottorihan sitä korkeudensäätöä hallitsee ja laitimmainen ruuvi sivusuuntaa. Umpion reunan päälle on merkitty myös suunnat mihin pyörittää , eli jos niitten mukaan menee, niin säädin sisältä nollille ja sitten moottorin päästä koittaa säätää korkeutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851