Olisiko viimeinkin saatava asekauppa kuriin? Miksi Isis yhä saa aseistusta? Mikä taho myy aseita terroristeille?
Miksei aloiteta vastarintaa tältä suunnalta. Muut keinot ovat osoittautuneet hyödyttömiksi.
Jokainen valtio, joka myy aseita Lähi-Itään, pitää saada perustelemaan toimensa.
Terrosismia vastaan
19
96
Vastaukset
- Makriina.ek
Sori nyt! Lyöntivirhe! Siis: TERRORISMIA vastaan.
Asekauppaan ei tulla puuttumaan tuskin koskaan, ydinaseita lukuunottamatta. Niin tuottoisaa se on.
Vaikka valtiot eivät suoraan myisikään tietämilleen terroristiryhmille, rahalla he aina saavat perinteisiä jalkaväenaseita maailmalta.
Suomellakin on myyntiin tähtäävää aseteollisuutta. Muka tarkasta kontrollista huolimatta kiellettyjä aseita tai ammuksia löydetään maista, joille ei ole myyntilupaa ja oikeutta.
- spekulointia
Kysykää Supolta
- att2
Mummot taas asialla, ei kai ole ase lisää eläkkeessä?
- Nuolipyssy.kaapissa
Millaista asekauppaa Ruotsi harjoittaa?
- kolme_kruunua
Nuolipyssy.kaapissa kirjoitti:
Millaista asekauppaa Ruotsi harjoittaa?
Ruotsi suorastaan vaurastui sotiemme aikana kun myi Saksan asemahdille terästä aseiden valmistusta varten.
Ruotsin asekauppa ei ole nappikauppaa. Myyhän se kaikenlaisia maa- ja ilma sodankäyntiin käytettäviä aseita ja hävittäjiäkin.
- att2
Mummot heitettiin mereen 1944 kahvit olivat matkassa.
- outoa.eikö
Ihmettelen miten Isis pystyy öljyä
- captcöpenick
Isis on vallannut kokonaisia kaupunkeja öljytuotantolaitteineen. Se on ehkä taloudellisesti vahvin kapinaliikkeentoimija.
Viimeksi kurdisotilaat valtasivat takaisin Irakissa yhden Isiksen hallitsemista kaupungeista. - outoa.eikö
captcöpenick kirjoitti:
Isis on vallannut kokonaisia kaupunkeja öljytuotantolaitteineen. Se on ehkä taloudellisesti vahvin kapinaliikkeentoimija.
Viimeksi kurdisotilaat valtasivat takaisin Irakissa yhden Isiksen hallitsemista kaupungeista.Tarkemmin miten se pystyy myymään kun se on tavallaan ympäröity, joku sitä ottaa vastaan ja taitaa olla suurin tulon lähde.
- roletaari
Aseita saa kun on varaa maksaa. Mistä rahoitus?
- näin.tapahtuu
Isiksellä on monta tapaa, öljy on tärkein jota saavat ujutettua välikäsien kautta maailmalle. Rahoituksen estäminen olisi tehokas keino lamaannuttaa heidän toiminta.
- hemppinen
näin.tapahtuu kirjoitti:
Isiksellä on monta tapaa, öljy on tärkein jota saavat ujutettua välikäsien kautta maailmalle. Rahoituksen estäminen olisi tehokas keino lamaannuttaa heidän toiminta.
Tuskin ISIS-jihadisteillä öljymaihin niinkään on yhteyksiä? Lähinnähän Isis on äärivanhoillinen Allahin uskoisten radikaalijärjestö.
Varsinaiset öljyntuottajamaat taistelevat nekin terrorisoivaa Isistä vastaan. - näin.tapahtuu
hemppinen kirjoitti:
Tuskin ISIS-jihadisteillä öljymaihin niinkään on yhteyksiä? Lähinnähän Isis on äärivanhoillinen Allahin uskoisten radikaalijärjestö.
Varsinaiset öljyntuottajamaat taistelevat nekin terrorisoivaa Isistä vastaan.Ei olekkaan yhteyksiä öljy tai ostomaihin mutta ihmettelin itsekin tuota nii netistä löytyi tieto jonka mukaan hämärien välikäsien kautta , välikädeille se on tuottoisaa bisnestä.
- Makriina.ek
hemppinen kirjoitti:
Tuskin ISIS-jihadisteillä öljymaihin niinkään on yhteyksiä? Lähinnähän Isis on äärivanhoillinen Allahin uskoisten radikaalijärjestö.
Varsinaiset öljyntuottajamaat taistelevat nekin terrorisoivaa Isistä vastaan.Monien käsien kautta mm. Turkkiin.
Kun halvalla saa ei kannata olla turhan nuuka.
Ohessa tulee sitten miljoona pakolaista. So what.
- Himmelsauge
Siitä päästä ei terrorismi tyrehdy. Aseita saa aina jostain.
Aivan naurettavaa suomen toiminta, täällä hyysättyjä mamuja lähtee isisin joukkoihin ja palaavat taas tänne vellilautasen ääreen kertomaan jänniä
sotajuttuja. Kyllä tämä on todellinen lintukoto, onko käenpesä.- sosiaalirahaa
Suomeen jo turvapaikan saaneet muodostavat tukijoukkoja ja lähettävät rahaa Isikselle, näin on Supo kertonut. Suomen veronkaksajien rahaa siis menee terroristien tukemiseen. Onhan jo vastaanottoraha Euroopan anteliaimpia ja kaikki ylläpito tulee lisäksi.
- tuskimpa.on
sosiaalirahaa kirjoitti:
Suomeen jo turvapaikan saaneet muodostavat tukijoukkoja ja lähettävät rahaa Isikselle, näin on Supo kertonut. Suomen veronkaksajien rahaa siis menee terroristien tukemiseen. Onhan jo vastaanottoraha Euroopan anteliaimpia ja kaikki ylläpito tulee lisäksi.
Voi olla kourallinen, ihmettelen jos ovat lähteneet heitä pakoon ja lähettäisivät isikselle rahaa onko tuossa mitään laitaa.
- huhheijaa
Huhuja liikku tietenkin joka maassa, mutta monet niistä hysteriaankin liittyviä! Yleistähän se aina on ollut, mutta niin turhaa, täällä ei kukaan kuulu Supoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 512182
- 49856
- 85854
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9765- 67703
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27620Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap81504- 43497
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479