Hammaslääkäri kokemuksia?

Hammaspeikko

Olisko antaa vinkkiä Heinolan hammaslääkäreistä, joilla hinnan ja ammattitaidon suhde on kohdillaan? Toiselta paikkakunnalta on hieman huonoja kokemuksia. Kunnallisen hoitojonotusajat taitaa olla aika pitkät täälläkin?

22

7600

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eioleei

Ei ole.

• Rooman

Maarit Laitinen on mun mielestä asiallinen.

• Hyväon

Ilkka Tähkäpää

• Hammaspeikko

Kiitos vinkeistä

• sukka.märkänä

Käyn julkisella, reumantiellä.
        Asian vierestä; Ihmettelin ettei henklökunta puuttunut ulkolaisen perheen menettelyyn jossa kenkien päälle laitetaan muovisuojat tai heitetään kengät pois, vaikka pyysin neuvomaan menettelyä , "voi pitää kengät jos ovat kuivat". MITÄ,kaikki "kotimaiset" oli sukkasillaan tai suojat kenkien päällä, heidän ei tarvitse tässäkään asiassa toimia "maan tavalla"

• Anonyymi
        sukka.märkänä kirjoitti:

Käyn julkisella, reumantiellä.
        Asian vierestä; Ihmettelin ettei henklökunta puuttunut ulkolaisen perheen menettelyyn jossa kenkien päälle laitetaan muovisuojat tai heitetään kengät pois, vaikka pyysin neuvomaan menettelyä , "voi pitää kengät jos ovat kuivat". MITÄ,kaikki "kotimaiset" oli sukkasillaan tai suojat kenkien päällä, heidän ei tarvitse tässäkään asiassa toimia "maan tavalla"

Ei kannata ei pysy paikat kiinni.

• Hammaskeijukainen

Timo Nieminen.
      Ei ehkä kannata mennä Oraliin.

• EiKannataEi

Anaali on parempi!

• Hyvä-hammaslääkäri

Ehkä kannattais lukea muutakin kuin täällä kirjoittelua.
        Nimittäin, siis jos et tiedä, niin hammaslääkäriasema Oral, on ihan totisinta totta.
        Tuota kirjoittamaasi asemaa en tiedä olevan olemassa hammaslääkäriasemana.

Siitä puhe mistä puute, vai miten se nyt menikään

• Anonyymi

En tosiaan uskalla suositella.

• numeroykkönenon

Monen hammaslääkärin hoidossa olen ollut, paras on ollut Timo Nieminen. Nopea, helläkätinen ja paikat pysyy.

• Huono.Oral

Oral hammaslääkärit on ainakin huono. Tekevät tai ainakin laskuttavat paljon ylimääräistä.

• pentuperkkele

Hammaslääkärissä munakarvojen ajelua? Etkö lapsukainen ole viellä ollut bilsan tunnilla. Kysyppä isältäs kummassa päässä ihmisellä on munakarvat ylä- vai alapäässä. Tiijät sitten kun ne alkaa sullekin kasvaa.

• Hammaspeikko

Palaan lähtöruutuun; tuli käytyä Maaritilla ja voin suositella sekä laadun että hinnan suhteen.
      Hesassa käytin Oralia, oli kalliimpaa ja "inhimillisen" mokan vuoksi menetin yhden hampaan.
      Nyt kelpaa taas hymyillä :-D vaikkapa tuolle sheivausosastolle

• Kulmahampaat

Maarit on minunkin suosikki.

• Pelkuri232

Timo Niemistä suosittelen

• Ompatosikivaa

Käykää hammaslääkärisssä potinumero 19700,ette ainakaan entisillä hampaillanne hymyile. Seon puudutus ja suurimmat pihdit mitä löytyy,sanovat niinku mulle ettetpä ole heti täällä takasi,ja pidän itseäni ihan siistinä hyvin toimeentulevana mutta ei sinne kylälle enää.Nm. en kerennyt estää kun juoni paljastui kun hammas,valkoinen sellainen halkesi rusahtaen,siitä yli puoli tuntia kaks eukkoa vänkäsi kun oli tiukassa ja hammas katosi jonnekkin kun pyysin sitä itselleni todisteeksi käräjä salille,ei löytynyny ei.Kyllä v,,,,taa,ehjä hammas!

• Tiedettävaitaikuutta

> hammas katosi jonnekkin kun pyysin sitä itselleni....

Siellähän pitäisi toteuttaa sitä aina toisteltua TIEDETTÄ, mutta usein taitaa mennä paremminkin taikuuden puolelle?

• JukkaY

Ilkka Tähkäpää tosi hyvä,suosittelen.Olen käynyt hänen hoidossaan 30v.Aina on kaikki pelannut loistavasti.

• Porari

Kävin kerran Tähkäpäällä 1990-luvulla. Se oli eka ja viimeinen kerta.

• Anonyymi

Tiedän erään oikein hyvän, mutta ruuhkan välttämiseksi en kerro kenestä on kyse...

• Anonyymi

No kerro nyt kuitenkin, lupaan en aiheuta ruuhkaa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2323
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1569
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1402
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1320
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      271
      1304
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe