Hammaslääkäri kokemuksia?

Hammaspeikko

Olisko antaa vinkkiä Heinolan hammaslääkäreistä, joilla hinnan ja ammattitaidon suhde on kohdillaan? Toiselta paikkakunnalta on hieman huonoja kokemuksia. Kunnallisen hoitojonotusajat taitaa olla aika pitkät täälläkin?

22

7412

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eioleei

Ei ole.

• Rooman

Maarit Laitinen on mun mielestä asiallinen.

• Hyväon

Ilkka Tähkäpää

• Hammaspeikko

Kiitos vinkeistä

• sukka.märkänä

Käyn julkisella, reumantiellä.
        Asian vierestä; Ihmettelin ettei henklökunta puuttunut ulkolaisen perheen menettelyyn jossa kenkien päälle laitetaan muovisuojat tai heitetään kengät pois, vaikka pyysin neuvomaan menettelyä , "voi pitää kengät jos ovat kuivat". MITÄ,kaikki "kotimaiset" oli sukkasillaan tai suojat kenkien päällä, heidän ei tarvitse tässäkään asiassa toimia "maan tavalla"

• Anonyymi
        sukka.märkänä kirjoitti:

Käyn julkisella, reumantiellä.
        Asian vierestä; Ihmettelin ettei henklökunta puuttunut ulkolaisen perheen menettelyyn jossa kenkien päälle laitetaan muovisuojat tai heitetään kengät pois, vaikka pyysin neuvomaan menettelyä , "voi pitää kengät jos ovat kuivat". MITÄ,kaikki "kotimaiset" oli sukkasillaan tai suojat kenkien päällä, heidän ei tarvitse tässäkään asiassa toimia "maan tavalla"

Ei kannata ei pysy paikat kiinni.

• Hammaskeijukainen

Timo Nieminen.
      Ei ehkä kannata mennä Oraliin.

• EiKannataEi

Anaali on parempi!

• Hyvä-hammaslääkäri

Ehkä kannattais lukea muutakin kuin täällä kirjoittelua.
        Nimittäin, siis jos et tiedä, niin hammaslääkäriasema Oral, on ihan totisinta totta.
        Tuota kirjoittamaasi asemaa en tiedä olevan olemassa hammaslääkäriasemana.

Siitä puhe mistä puute, vai miten se nyt menikään

• Anonyymi

En tosiaan uskalla suositella.

• numeroykkönenon

Monen hammaslääkärin hoidossa olen ollut, paras on ollut Timo Nieminen. Nopea, helläkätinen ja paikat pysyy.

• Huono.Oral

Oral hammaslääkärit on ainakin huono. Tekevät tai ainakin laskuttavat paljon ylimääräistä.

• pentuperkkele

Hammaslääkärissä munakarvojen ajelua? Etkö lapsukainen ole viellä ollut bilsan tunnilla. Kysyppä isältäs kummassa päässä ihmisellä on munakarvat ylä- vai alapäässä. Tiijät sitten kun ne alkaa sullekin kasvaa.

• Hammaspeikko

Palaan lähtöruutuun; tuli käytyä Maaritilla ja voin suositella sekä laadun että hinnan suhteen.
      Hesassa käytin Oralia, oli kalliimpaa ja "inhimillisen" mokan vuoksi menetin yhden hampaan.
      Nyt kelpaa taas hymyillä :-D vaikkapa tuolle sheivausosastolle

• Kulmahampaat

Maarit on minunkin suosikki.

• Pelkuri232

Timo Niemistä suosittelen

• Ompatosikivaa

Käykää hammaslääkärisssä potinumero 19700,ette ainakaan entisillä hampaillanne hymyile. Seon puudutus ja suurimmat pihdit mitä löytyy,sanovat niinku mulle ettetpä ole heti täällä takasi,ja pidän itseäni ihan siistinä hyvin toimeentulevana mutta ei sinne kylälle enää.Nm. en kerennyt estää kun juoni paljastui kun hammas,valkoinen sellainen halkesi rusahtaen,siitä yli puoli tuntia kaks eukkoa vänkäsi kun oli tiukassa ja hammas katosi jonnekkin kun pyysin sitä itselleni todisteeksi käräjä salille,ei löytynyny ei.Kyllä v,,,,taa,ehjä hammas!

• Tiedettävaitaikuutta

> hammas katosi jonnekkin kun pyysin sitä itselleni....

Siellähän pitäisi toteuttaa sitä aina toisteltua TIEDETTÄ, mutta usein taitaa mennä paremminkin taikuuden puolelle?

• JukkaY

Ilkka Tähkäpää tosi hyvä,suosittelen.Olen käynyt hänen hoidossaan 30v.Aina on kaikki pelannut loistavasti.

• Porari

Kävin kerran Tähkäpäällä 1990-luvulla. Se oli eka ja viimeinen kerta.

• Anonyymi

Tiedän erään oikein hyvän, mutta ruuhkan välttämiseksi en kerro kenestä on kyse...

• Anonyymi

No kerro nyt kuitenkin, lupaan en aiheuta ruuhkaa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1589
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      72
      1400
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      230
      1366
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1301
    5. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      11
      1142
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1100
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1029
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      975
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    Aihe