oon niin ilonen!! :D

kerrankinonnistunut

Kerranki onnistuin jossain! Tää tunne on niin mahtava :-) oon jo pitkään halunnu viiltää syvempiä viiltoja ja nyt onnistuin siinä! tajusin sen ns. tekniikan miten viiltää että tulee syvempiä :) ei nää oo vieläkää niin syviä mitä haluisin mutta jotain siihen suuntaan.. viillän sen veren vuoksi.. haluisin nähdä kun veri tipahtelee kädestä ( siis monta tippaa putkeen ) ja oon onnistunu kerran tohon käden ns. alapuolelle.. vahingossa viilsin niin syvälle mut toista kertaa ei oo tullu :( joten kysyisin et miten syvälle pitää viiltää että tulee vähän enemmän verta kuin pintanaarmuista? entä millä se pitäs viiltää? itse käytän teroittimen terää mutta se on aika pieni :/ Kauanko te ootte viillelly itseänne ja kuinka vanhoja ootte nyt? :)

5

190

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tieteilijä90

Ok ei... En ole varma että onko trolli vai ei. Siis viiltely tulee vahingoittamaan sinua vahvasti, mutta veri ja sen valuminen on hypnotisoivaa

• Hei

En myöskään tiedä onko aloittaja tosissaan. Mutta hälytyskellojen pitäisi nyt soida, jos näin on. Mikä saa sinut tahtomaan itsesi vahingoittamista? Miksi haluat aiheuttaa kauniille ihollesi pysyviä arpia joita todennäköisesti kadut ja häpeät myöhemmin.
      Viiltely ei tuo lopullista helpotusta ahdistukseen tai masennukseen. Olisiko sinun mahdollista mennä juttelemaan jonkun ymmärtävän aikuisen kanssa heti tänään, tai huomenna?

Toivon sinulle voimia hakea apua itsellesi. Olet ansainnut parempaa!

Lämmöllä
      Pappi Elisabet

• tapani.kansan.parantaja

HULLU! Lopeta heti!

Käy kuppaajalla, se auttaa paremmin.

• entinenviiltelijä

Mulla tuli samanlainen olo kun ekaa kertaa sain veren ihan kunnolla vuotamaan. Sitten sen kokoisista tuli arkipäivää. Veri tuli laastarien läpi. Haavat syvenivät ja aukeilivat seuraavana päivänä ilman varoitusta. Tulehduksia. Kymmenen palaa vessapaperia ja silti tip tip tiputteli vessan lattialle. Kohta näkyi rasvakudosta. Siinä vaiheessa pääsin irti. Onneksi. Lopeta ennen kuin tuo pahenee enää yhtään enempää.

• 12v.viilteliä

Jos haet verta... en tiä
        Mut kivun kantilt
        Ohut neula
        Sattuu aivan saatanasti
        Onnee jatkoon;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 124
      1365
    2. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      141
      1239
    3. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      78
      1228
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      242
      1150
    5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      57
      1026
    6. 64
      913
    7. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      83
      871
    8. Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?

Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925
      Työttömyys
      13
      767
    9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      42
      700
    10. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      65
      687
    11. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      39
      575
    12. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      560
    13. Taidan luopua

Sinusta.
      Ikävä
      33
      544
    14. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      32
      539
    15. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
      Ikävä
      28
      529
    16. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      65
      508
    17. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      39
      485
    18. Et siis halua

Kansssani mitään
      Ikävä
      29
      479
    19. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      86