oon niin ilonen!! :D

kerrankinonnistunut

Kerranki onnistuin jossain! Tää tunne on niin mahtava :-) oon jo pitkään halunnu viiltää syvempiä viiltoja ja nyt onnistuin siinä! tajusin sen ns. tekniikan miten viiltää että tulee syvempiä :) ei nää oo vieläkää niin syviä mitä haluisin mutta jotain siihen suuntaan.. viillän sen veren vuoksi.. haluisin nähdä kun veri tipahtelee kädestä ( siis monta tippaa putkeen ) ja oon onnistunu kerran tohon käden ns. alapuolelle.. vahingossa viilsin niin syvälle mut toista kertaa ei oo tullu :( joten kysyisin et miten syvälle pitää viiltää että tulee vähän enemmän verta kuin pintanaarmuista? entä millä se pitäs viiltää? itse käytän teroittimen terää mutta se on aika pieni :/ Kauanko te ootte viillelly itseänne ja kuinka vanhoja ootte nyt? :)

5

168

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tieteilijä90

Ok ei... En ole varma että onko trolli vai ei. Siis viiltely tulee vahingoittamaan sinua vahvasti, mutta veri ja sen valuminen on hypnotisoivaa

• Hei

En myöskään tiedä onko aloittaja tosissaan. Mutta hälytyskellojen pitäisi nyt soida, jos näin on. Mikä saa sinut tahtomaan itsesi vahingoittamista? Miksi haluat aiheuttaa kauniille ihollesi pysyviä arpia joita todennäköisesti kadut ja häpeät myöhemmin.
      Viiltely ei tuo lopullista helpotusta ahdistukseen tai masennukseen. Olisiko sinun mahdollista mennä juttelemaan jonkun ymmärtävän aikuisen kanssa heti tänään, tai huomenna?

Toivon sinulle voimia hakea apua itsellesi. Olet ansainnut parempaa!

Lämmöllä
      Pappi Elisabet

• tapani.kansan.parantaja

HULLU! Lopeta heti!

Käy kuppaajalla, se auttaa paremmin.

• entinenviiltelijä

Mulla tuli samanlainen olo kun ekaa kertaa sain veren ihan kunnolla vuotamaan. Sitten sen kokoisista tuli arkipäivää. Veri tuli laastarien läpi. Haavat syvenivät ja aukeilivat seuraavana päivänä ilman varoitusta. Tulehduksia. Kymmenen palaa vessapaperia ja silti tip tip tiputteli vessan lattialle. Kohta näkyi rasvakudosta. Siinä vaiheessa pääsin irti. Onneksi. Lopeta ennen kuin tuo pahenee enää yhtään enempää.

• 12v.viilteliä

Jos haet verta... en tiä
        Mut kivun kantilt
        Ohut neula
        Sattuu aivan saatanasti
        Onnee jatkoon;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      145
      4687
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      76
      3885
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      71
      2559
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      226
      2002
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      120
      1848
    6. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      246
      1177
    7. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      815
    8. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      766
    9. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      20
      746
    10. Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?

Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,
      Sinun unelmalomasi
      6
      725
    Aihe