Mikähän on ettei macin Safari selaimella pääse Saunalahden hinnastoon? "lataa" pyörii vain. Onko jokin yleinen häiriö joka estää tämän, ollut jo useamman päivän. Aiemmin toiminut normaalisti.
Saunalahden hinnastoon ei pääse
6
77
Vastaukset
- Chromeparempi
Safari on huono selain. Siksi.
- eioele
Väärä vastaus :) Tekninen häiriö siellä on. Chromessa on haittaohjelmisto, NSA yms. mitkä heti tekee siitä huonomman. Amerikkalaisuus on iso miinus.
- safaripaskaa
eioele kirjoitti:
Väärä vastaus :) Tekninen häiriö siellä on. Chromessa on haittaohjelmisto, NSA yms. mitkä heti tekee siitä huonomman. Amerikkalaisuus on iso miinus.
Oikea vastaus. Safarissa on haittaohjelmisto, onhan se Applen tekemä joka on taas Usalainen:)
- Uusimmalla_Chromella_
Ei Safarissa mitään haittaohjelmistoa ole. Täällä vain Windows käyttäjät kommentoi vastoin parempaa tietoaan asioita :) Mutta testasin Mac:in Chromella ja näyttäisi sillä katsomo toimivan.
- Onhansiinä
Onhan siinä kuten kaikissa muissakin selaimissa eli vakoilu ominaisuus.
- jarkikateen
väärän merkkinen laite ja selain. makkaran hinnalla saa 3 tietokonetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861570
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38858- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769