isättömät lapset

envoiymmartaa

Tuntuu niin pahalta. Vihdoin sain erottua erittäin pahasta liitosta. Sain huoltajuuden oikeuden kautta. Isä ilmoitti että ei aio tavata lapsiaan. En voi lipsua tapaamissopimuksesta koska ne tapaamiset aiheuttavat aina kaaoksen sekä lapsille että minulle. Yritetty on. Turhia lupauksia. Olen antanut tavata tai olisin antanut tavata mutta en enää kerro lapsille koska hän tuottaa aina pettymyksen eikä tule.
Toivoisin lapsille edes jonkinlaista suhdetta isäänsä.
Viranomaiset ovat sanoneet ettei minun tarvitse olla hänen tavoitettavissaan kuin mitä sopimuksessa sanotaan.
Eikö normaali isä halua pitää kiinni omasta ja lastensa oikeudesta rakentaa suhdetta ja tavata lapsiaan niin paljon kuin mahdollista? En kykene ymmärtämään. Itse en luopuisi lapsistani mistään hinnasta. Tässä tapauksessa isä ei kykene erottamaan meidän suhdettamme lasten asioista.
Suhde loppu minun kanssani, samaan kauppaan menevät viattomat lapset.

46

150

    Vastaukset

    • montasamaatarinaa

      Ei kaikki halua. Tiedän tunteen, itsekin soittelin ja pyysin ja anoin moneen kertaan kunnes reilu vuoden päästä ymmärsin ettei isyyteen voi pakottaa missään vaiheessa, oli isoja tai pieniä lapsia, se pitää lähtä isästä itsestään. Kun se on paperilla sovittu, ei ole äidin velvollisuus toimeenpanna tapaamisia, riittää kun huolehdit omasta osuudesta.
      Ei ole lapsillekkaan hyväksi että he tuntevat että isä on pakosti heidän kanssaan, lapset vaistoaa sen.
      Kerrot vaan totuuden lapsille, älä anna heidän uskoa että isä tulee huomenna jos se ei tule. Turhat odotukset on pahinta.
      Kyllä aikanaan mies ymmärtää mistä on jäänyt paitsi, mutta silloin se on jo mhyöhäistä. Meillä mies tajusi nyt kun lapsemme ovat aikuisia, nyt kun ei tarvi heitä enää vahtia, ei sotella heille mitään eikä leikkiä, ei mitään vastuuta heistä enää, aikuisena he ovat helppoja isälle. Surullista mutta meillä totta. Lapsuus jäi isältä kokematta omien kanssa, ei mitään lapsuus muistoja.
      Mutta sille ei voi mitään, jokainen kulkee oman tiensä.
      Kunhan muistat, että sun ei pidä käyttää voimavaroja siihen että kyselet ja soittelet, sun ei pidä siihen alistua, se on miehen tehtävä hoitaa tapaamiset.

      • lainmukaan

        lähivanhemmalla on velvollisuus edesauttaa lapsen tapaamisoikeuden toteutumista vanhempaansa, jonka luona lapsi ei asu; sisältäen yhtey- denotot ja tiedottamisen lapsia koskevissa asioissa sis. koulu, tervey-denhuolto yms. Turhaan jauhatte aloittaessanne itse sekoilun estäes- sänne tarkoitushakuisesti viranomaisten kanssa isältä lapsen huollon, asumisen tasapuolisesti isällä/ äidillä vaatiessanne perusteettömasti
        sitä elatusapua, vaikka isä olisi ollut valmis suorittamaan elatusavun käytännössä asuessaan myös oman lapsensa kanssa..


      • näinseon
        lainmukaan kirjoitti:

        lähivanhemmalla on velvollisuus edesauttaa lapsen tapaamisoikeuden toteutumista vanhempaansa, jonka luona lapsi ei asu; sisältäen yhtey- denotot ja tiedottamisen lapsia koskevissa asioissa sis. koulu, tervey-denhuolto yms. Turhaan jauhatte aloittaessanne itse sekoilun estäes- sänne tarkoitushakuisesti viranomaisten kanssa isältä lapsen huollon, asumisen tasapuolisesti isällä/ äidillä vaatiessanne perusteettömasti
        sitä elatusapua, vaikka isä olisi ollut valmis suorittamaan elatusavun käytännössä asuessaan myös oman lapsensa kanssa..

        Eikö iseilläkin ole puhelin, jolla he voivat soittaa. Tarkoitan nyt ap:n tilannetta, en sellaista jolla on lähestymiskielto.

        Jos isä ei halua tavata, ei hän asumistakaan halua.


      • ressukkamiehetällöttää
        lainmukaan kirjoitti:

        lähivanhemmalla on velvollisuus edesauttaa lapsen tapaamisoikeuden toteutumista vanhempaansa, jonka luona lapsi ei asu; sisältäen yhtey- denotot ja tiedottamisen lapsia koskevissa asioissa sis. koulu, tervey-denhuolto yms. Turhaan jauhatte aloittaessanne itse sekoilun estäes- sänne tarkoitushakuisesti viranomaisten kanssa isältä lapsen huollon, asumisen tasapuolisesti isällä/ äidillä vaatiessanne perusteettömasti
        sitä elatusapua, vaikka isä olisi ollut valmis suorittamaan elatusavun käytännössä asuessaan myös oman lapsensa kanssa..

        Aivan, mutta jos se mies ei halua tavata aåsia. Kuten tuossa viestissä luki reilun vuoden yritti äiti soittaa ja anoa miestä tapaamaan lapsia, mutta kun se ei tuottanut tulosta, ei sitä kymmeniä vuosia jaksa painostaa isää lastensa pariin jos mies ei halua itse. Äidillä on muutakin tekemistä kuin roikkua puhelimessa ja tavoitella miestä, joka sulkee puhelimen, nukkuu ja laiskottelee, eikä tee mitään lastensa eteen. Kyllä semmoinen mies on tossu. Ei vaadi mieheltä suurta uhrausta sopia koska hakee lapset, eikä odota valmista.
        Ärsyttää tuommoset mihet ketä ei uskalla sanoa suoraan ettei omat lapset kiinnosta, tai sitten ei osaa soittaa ja sopia hakupäivistä. Mutta kun on päässyt yksinelämisen makuun niin siitäpä onkin vaikee luopua...


      • isätvaanlaiskotelee

        Isät vaan keksii verukkeita jottei tarvi tapailla lapsiaan, ja sen jälkeen voi syytellä vaimooo ettei anna lapsia... tää on niin tuttua ja lähes kaikilla sama juttu.


      • vieraannuttajaäiditällöt
        ressukkamiehetällöttää kirjoitti:

        Aivan, mutta jos se mies ei halua tavata aåsia. Kuten tuossa viestissä luki reilun vuoden yritti äiti soittaa ja anoa miestä tapaamaan lapsia, mutta kun se ei tuottanut tulosta, ei sitä kymmeniä vuosia jaksa painostaa isää lastensa pariin jos mies ei halua itse. Äidillä on muutakin tekemistä kuin roikkua puhelimessa ja tavoitella miestä, joka sulkee puhelimen, nukkuu ja laiskottelee, eikä tee mitään lastensa eteen. Kyllä semmoinen mies on tossu. Ei vaadi mieheltä suurta uhrausta sopia koska hakee lapset, eikä odota valmista.
        Ärsyttää tuommoset mihet ketä ei uskalla sanoa suoraan ettei omat lapset kiinnosta, tai sitten ei osaa soittaa ja sopia hakupäivistä. Mutta kun on päässyt yksinelämisen makuun niin siitäpä onkin vaikee luopua...

        Aivan, mutta jos se nainen ei halua lasten tapaavan omaa isäänsä. Kuten tuossa viestissä luki reilun vuoden yritti äiti soittaa ja anoa miestä tapaa-maan lapsia, mutta kun se ei tuottanut tulosta, kun ensin itse tarkoitusha
        kuisesti esti viranomaisten kanssa isän huollon ja lapsen asumisen myös oman isänsä kanssa vieraannuttaessaan tarkoitushakuisesti omaan las-tansa isästään. Ei sitä kymmeniä vuosia jaksa painostaa isää lastensa pa-riin, kun on ensin myrkyttänyt vainoharhaisena lapsen ja isän suhteen.. Isällä on muutakin tekemistä kuin roikkua puhelimessa ja tavoitella nais-
        ta, joka sulkee puhelimen, nukkuu ja laiskottelee, eikä tee mitään lasten-
        sa eteen. Kyllä semmoinen ämmä on tossu. Ei vaadi naiselta suurta uh-rausta sopia lastensa yhteishuollosta, 50/50 asumisesta, ettei elatusta
        suoriteta, koska ja kuka hakee milloinkin lapset, eikä odota sitä valmista.

        Ärsyttää tuommoset ämmät ketä ei uskalla sanoa suoraan, ettei omat lapset kiinnosta, tai sitten ei osaa soittaa ja sopia lastensa asioista ja hakupäivistä. Mutta kun on päässyt yhäriruikun, loisen makuun niin sii- täpä onkin tosi vaikee luopua...


      • lainmukaan
        näinseon kirjoitti:

        Eikö iseilläkin ole puhelin, jolla he voivat soittaa. Tarkoitan nyt ap:n tilannetta, en sellaista jolla on lähestymiskielto.

        Jos isä ei halua tavata, ei hän asumistakaan halua.

        lähivanhemmalla on velvollisuus edesauttaa lapsen tapaamisoikeuden toteutumista vanhempaansa, jonka luona lapsi ei asu; sisältäen yhtey- denotot ja tiedottamisen lapsia koskevissa asioissa sis. koulu, tervey-denhuolto yms. Turhaan jauhatte aloittaessanne itse sekoilun estäes- sänne tarkoitushakuisesti viranomaisten kanssa isältä lapsen huollon, asumisen tasapuolisesti isällä/ äidillä vaatiessanne perusteettömasti
        sitä elatusapua, vaikka isä olisi ollut valmis suorittamaan elatusavun käytännössä asuessaan myös oman lapsensa kanssa..


      • äiditvaanlaiskottelee
        isätvaanlaiskotelee kirjoitti:

        Isät vaan keksii verukkeita jottei tarvi tapailla lapsiaan, ja sen jälkeen voi syytellä vaimooo ettei anna lapsia... tää on niin tuttua ja lähes kaikilla sama juttu.

        Äidit vaan keksii niitä verukkeita; ettei tarvitse antaa lapselle tapaamisia/
        asumista omaan isäänsä. Sen jälkeen voi vapaasti syytellä miestä, ettei
        isyys kiinnosta, kun on ensin tarkoitushakuisesti viranomaisten kanssa
        tai ilman vieraannuttanut lapset isästään sekoillessaan ja vaatiessaan si-
        tä elatusapua... tää on niin tuttua juttua, sairasta menettelyä ja lähes kai-killa sama juttu.


      • Anonyymi
        näinseon kirjoitti:

        Eikö iseilläkin ole puhelin, jolla he voivat soittaa. Tarkoitan nyt ap:n tilannetta, en sellaista jolla on lähestymiskielto.

        Jos isä ei halua tavata, ei hän asumistakaan halua.

        Nimenomaan haluaa lastensa asumista ja huoltajuutta lastensa oikealla nimellä..


    • itseetkykeneerottamaan

      suhdettanne lapsen asioista; onko järjenjuoksussasi jokin tosi pahasti vialla kun et ymmärrä, että lapsella kuuluu olla kaksi huoltajaa ja vanhempaa lap-
      sen vanhempien ollessa elossa. Pärjäät aivan hyvin yhteishuollolla ja lapsen asumisella 50/50 molemmilla vanhemmilla ja ettei elatusta suoriteta puo-
      lin ja toisin, niin eivät lapsetkaan joudu osalliseksiteidän erimielisyyksiin. Pahin virhe on sotkea nuo viranomaiset mukaan teidän kahden vanhemman välisiin asioihin..sitä saa mitä tilaa, valitettavasti. Terveisin; Isä x 2 lasta ilman huoltajuutta ja tapaamisia..

      • ohhohsattuipajännästi

        Voi kun kumma juttu, ettei ole huoltajuutta tai tapaamisia....


      • ohhohsattuipajännästi
        ohhohsattuipajännästi kirjoitti:

        Voi kun kumma juttu, ettei ole huoltajuutta tai tapaamisia....

        Voi kun kumma juttu, että olet yhäriruikku estäessäsi tarkoitushakuisesti isän yhteishuollon ja lapsen asumisen omalla isällään..yhteispelillä vaino-
        harhaisten viranomaisten kanssa se niin helposti onnistui valehtelemalla
        yhdessä lapsen olosuhteet perättömässä lausumassaan..


      • kenestäsinäpuhut
        ohhohsattuipajännästi kirjoitti:

        Voi kun kumma juttu, että olet yhäriruikku estäessäsi tarkoitushakuisesti isän yhteishuollon ja lapsen asumisen omalla isällään..yhteispelillä vaino-
        harhaisten viranomaisten kanssa se niin helposti onnistui valehtelemalla
        yhdessä lapsen olosuhteet perättömässä lausumassaan..

        En ole yhäri. Edelleenkään kukaan ei ole exältä huoltajuutta vienyt. Enkä ole estänyt mitään ikinä. Koko eron jälkeen pari kertaa tapaamiset on jouduttu siirtämään lapsen sairastumisen vuoksi. Se on siirtynyt heti seuraavalle viikolle. Lapset eivät asu isällä, koska se ole isän tahto, hänen muuttaessaan pois paikkakunnalta. Viranomaisia emme ole nähneet lastenvalvojaa lukuunottamatta. Hänkään ei ehdottanut tai sanonut mitään asioihimme. Itse päätimme kaiken etukäteen, ja lastenvalvoja lähinnä puhtaaksikirjoitti sopimuksen. Erosimme sopuisasti ihan lasten vuoksi, koska molemmat olemme lapsille tärkeitä. Jos lapset haluavat muuttaa isälleen tulevaisuudessa se sopii minulle.

        Niin ja perättömästä lausunnosta...Mitään lausuntoja meistä kenestäkään ei ole olemassakaan.


      • kenestäsinäpuhut
        kenestäsinäpuhut kirjoitti:

        En ole yhäri. Edelleenkään kukaan ei ole exältä huoltajuutta vienyt. Enkä ole estänyt mitään ikinä. Koko eron jälkeen pari kertaa tapaamiset on jouduttu siirtämään lapsen sairastumisen vuoksi. Se on siirtynyt heti seuraavalle viikolle. Lapset eivät asu isällä, koska se ole isän tahto, hänen muuttaessaan pois paikkakunnalta. Viranomaisia emme ole nähneet lastenvalvojaa lukuunottamatta. Hänkään ei ehdottanut tai sanonut mitään asioihimme. Itse päätimme kaiken etukäteen, ja lastenvalvoja lähinnä puhtaaksikirjoitti sopimuksen. Erosimme sopuisasti ihan lasten vuoksi, koska molemmat olemme lapsille tärkeitä. Jos lapset haluavat muuttaa isälleen tulevaisuudessa se sopii minulle.

        Niin ja perättömästä lausunnosta...Mitään lausuntoja meistä kenestäkään ei ole olemassakaan.

        Voi kun kumma juttu, että olet yhäriruikku estäessäsi tarkoitushakuisesti isän yhteishuollon ja lapsen asumisen omalla isällään..yhteispelillä vaino-
        harhaisten viranomaisten kanssa se niin helposti onnistui valehtelemalla
        yhdessä lapsen olosuhteet perättömässä lausumassaan...


    • 40vMies

      Jees. Itellä tilanne eskaloitui siihen että vaimo (exä) käytti lapsia viestien kuljettajina. Oli milloin mitäkin valitettavaa, ja ellei ollut niitä keksittiin lisää. Väsyin tilanteeseen.
      Se johti tapaamisoikeuksien manipuloimiseen ja syyttelyyn. Jätin siis koko tapaamiset omaan arvoonsa. Hoitakoon omat asiansa taloutensa. Lisäksi kasvattakoon lapset.
      Ite tässä mietin että juu, sitten kun lapset kasvaa, ymmärtävät asioita, olisi hyvä järjestää tapaamisia uudelleen, mutta kuulin ettei enää tarvitse, joten miksi järjestää asiasta hankaluuksia. Kun asia, suhde, homma ei toimi : lopetetaan yrittämästä.
      Nyt kuulemma exällä menee hyvin, lapsilla menee hyvin, minut syrjäytetty niin en todellakaan aio mennä siihen ampiaispesään uudelleen. Jotain rajaa hei. Exällä uusi mies, uusi suhde, lapset keskittyy opiskeluun ja niin edelleen. Ai pitäisi alkaa kunnon riitely taas uudelleen? Tuskin.

    • totuusonnäin

      Usein jos miehellä on toinen nainen niin hän hankaloittaa meistä tapaamasta omia lapsia ja alkaa moittimaan ja haukkumaan heitä, yrittää kaikin tavoin estää miestä, Se on suurin syy miksi miehet jättää lapsensa, ei kukaanm ies itse moista keksisi ellei kukaan lapseton niin vaatisi.

      • oikeastinäin

        Usein jos naisella on toinen mies niin hän hankaloittaa lapsia tapaamasta omaa isäänsä ja alkaa moittimaan ja haukkumaan heitä: yrittää kaikin ta-voin estää tapaamiset. Se on suurin syy miksi miehet jättää lapsensa, ei kukaan itse moista keksisi ellei kukaan lapseton niin vaatisi.


    • nähtyonmonet

      Perheenrikkojia pitää varoa eikä mennä yleisiin paikoihin missä on paljon akkoja. Siellä ne iskee. Surullista että eivät osaa ajatella että lapset kärsiija sitten se mies joka menettää tyhmyyksissään kaiken, kodin, lapset ja sen maailman parhaimman vaimon, kun rikotaan.

      • oikeastinäin

        Usein jos naisella on toinen mies niin hän hankaloittaa lapsia tapaamasta omaa isäänsä ja alkaa moittimaan ja haukkumaan heitä: yrittää kaikin ta-voin estää tapaamiset. Se on suurin syy miksi miehet jättää lapsensa, ei kukaan itse moista keksisi ellei kukaan lapseton niin vaatisi...


      • Jukni

        Hmmm. Erotessa se EI TARKOITA ETTÄ YHTEYS LAPSIIN KATKEAISI vaikka se ex vaimoon katkeakin ! Todellisuuudessa se ex vaimo estää lapsia tapaamasta isää niin kuin tämä OYP äidin kuvatus


      • kolmasrikkooaina

        Kolmas rikkoo lähes aina, on vaan helppo sen kolmannen syytellä miehen lapsia ja ex vaimoa, jottei elä syyllisyydessä. On kurjaa kun he eivät osaa ajatella.


      • Enolekuullutkaan
        oikeastinäin kirjoitti:

        Usein jos naisella on toinen mies niin hän hankaloittaa lapsia tapaamasta omaa isäänsä ja alkaa moittimaan ja haukkumaan heitä: yrittää kaikin ta-voin estää tapaamiset. Se on suurin syy miksi miehet jättää lapsensa, ei kukaan itse moista keksisi ellei kukaan lapseton niin vaatisi...

        Ai, lapsettomat miehet haukkuu muijas lapsia.


      • Toinenvasta
        kolmasrikkooaina kirjoitti:

        Kolmas rikkoo lähes aina, on vaan helppo sen kolmannen syytellä miehen lapsia ja ex vaimoa, jottei elä syyllisyydessä. On kurjaa kun he eivät osaa ajatella.

        Jaa kolmas, mulla vasta toinen puoliso, täytyy sitte varoa sitä kolmatta, jos niin käy, et ero tulee ja jos niin käy ,niin jätän sen kolmannen väliin ja meen sitte vasta sen neljännen kans avioon.


      • oikeastinäin
        kolmasrikkooaina kirjoitti:

        Kolmas rikkoo lähes aina, on vaan helppo sen kolmannen syytellä miehen lapsia ja ex vaimoa, jottei elä syyllisyydessä. On kurjaa kun he eivät osaa ajatella.

        Usein jos naisella on toinen mies niin hän hankaloittaa lapsia tapaamasta omaa isäänsä ja alkaa moittimaan ja haukkumaan heitä: yrittää kaikin ta-voin estää tapaamiset. Se on suurin syy miksi miehet jättää lapsensa, ei kukaan itse moista keksisi ellei kukaan lapseton niin vaatisi....


      • juujuunäin
        Enolekuullutkaan kirjoitti:

        Ai, lapsettomat miehet haukkuu muijas lapsia.

        ja varastaa lapsettomana toisen miehen lapsia, laittaessaan toisen mie-hen lapset omalle nimelleen lasten tahdon vastaisesti vieraannuttaessaan yhdessä lapsen äidin kanssa lapset omasta isästään; kuten Raision kau-pungissa ja sen perättömässä lausumassa tuomioistuimessa lapsen olo-suhteista, toiveista ja lausunnoista, lapsen asumisesta osittain myös isän kanssa menetellään..


      • oikeastinäin
        Toinenvasta kirjoitti:

        Jaa kolmas, mulla vasta toinen puoliso, täytyy sitte varoa sitä kolmatta, jos niin käy, et ero tulee ja jos niin käy ,niin jätän sen kolmannen väliin ja meen sitte vasta sen neljännen kans avioon.

        Usein jos naisella on toinen mies niin hän hankaloittaa lapsia tapaamasta omaa isäänsä ja alkaa moittimaan ja haukkumaan heitä: yrittää kaikin ta-voin estää tapaamiset. Se on suurin syy miksi miehet jättää lapsensa, ei kukaan itse moista keksisi ellei kukaan lapseton niin vaatisi.........


      • oikeastinäin
        Enolekuullutkaan kirjoitti:

        Ai, lapsettomat miehet haukkuu muijas lapsia.

        Usein jos naisella on toinen mies niin hän hankaloittaa lapsia tapaamasta omaa isäänsä ja alkaa moittimaan ja haukkumaan heitä: yrittää kaikin ta-voin estää tapaamiset. Se on suurin syy miksi miehet jättää lapsensa, ei kukaan itse moista keksisi ellei kukaan lapseton niin vaatisi.......


      • kolmasrikkooaina kirjoitti:

        Kolmas rikkoo lähes aina, on vaan helppo sen kolmannen syytellä miehen lapsia ja ex vaimoa, jottei elä syyllisyydessä. On kurjaa kun he eivät osaa ajatella.

        Ehei riittää että on kaltaisesi narsisti nainen niin mies haluaa lähteä orjuudesta


      • oikeastinäin
        radikaal kirjoitti:

        Ehei riittää että on kaltaisesi narsisti nainen niin mies haluaa lähteä orjuudesta

        Usein jos naisella on toinen mies niin hän hankaloittaa lapsia tapaamasta omaa isäänsä ja alkaa moittimaan ja haukkumaan heitä: yrittää kaikin ta-voin estää tapaamiset. Se on suurin syy miksi miehet jättää lapsensa, ei kukaan itse moista keksisi ellei kukaan lapseton niin vaatisi.......Ehei riittää että on kaltaisesi narsisti nainen ja Raision lastensuojelu"viranomaiset" niin mies haluaa lähteä orjuudesta saadakseen lapsillensa ihmisarvoisen
        elämän ja lapsen oikeudet ASUA OMALLA ISÄLLÄÄN!!!


      • äitipuoletosaa
        oikeastinäin kirjoitti:

        Usein jos naisella on toinen mies niin hän hankaloittaa lapsia tapaamasta omaa isäänsä ja alkaa moittimaan ja haukkumaan heitä: yrittää kaikin ta-voin estää tapaamiset. Se on suurin syy miksi miehet jättää lapsensa, ei kukaan itse moista keksisi ellei kukaan lapseton niin vaatisi.......Ehei riittää että on kaltaisesi narsisti nainen ja Raision lastensuojelu"viranomaiset" niin mies haluaa lähteä orjuudesta saadakseen lapsillensa ihmisarvoisen
        elämän ja lapsen oikeudet ASUA OMALLA ISÄLLÄÄN!!!

        Niin, jos lapset haluu asua isänsä ja uuden äidin luona niin miksi pitää estää? Jos ei kerran pysty hoitaan omia lapsia niin vois antaa ne ex iehen uudelle vaimolle kasvatettaviksi. Säälittävää kun ollaan niin kateellisia että kiusataan sillä lasta ja miestä ja uutta lapsensa äitiä.


      • Jukni
        äitipuoletosaa kirjoitti:

        Niin, jos lapset haluu asua isänsä ja uuden äidin luona niin miksi pitää estää? Jos ei kerran pysty hoitaan omia lapsia niin vois antaa ne ex iehen uudelle vaimolle kasvatettaviksi. Säälittävää kun ollaan niin kateellisia että kiusataan sillä lasta ja miestä ja uutta lapsensa äitiä.

        Hmmmm.isän luonaei asu uutta äitiä vaan isän uusi nainen joka parhaimmillaan voi olla hyvä kaveri mutta EI UUSI ÄITI... ...EI AINAKAAN TÄMÄ JOKA ILMOITTELEE ETTÄ UUSI ÄITI MÄÄRÄÄ/KÄSKEE SANELEE SÄÄNNÖT YMS.EI ! Ei ainakaan Tämä äidin kuvatus kersntti Karoliina


      • onhänuusiäiti
        Jukni kirjoitti:

        Hmmmm.isän luonaei asu uutta äitiä vaan isän uusi nainen joka parhaimmillaan voi olla hyvä kaveri mutta EI UUSI ÄITI... ...EI AINAKAAN TÄMÄ JOKA ILMOITTELEE ETTÄ UUSI ÄITI MÄÄRÄÄ/KÄSKEE SANELEE SÄÄNNÖT YMS.EI ! Ei ainakaan Tämä äidin kuvatus kersntti Karoliina

        Onahn se sun lasten uusi äiti jos sie kerran oot semmosen ottanu. Sano lapsillesi että hän on heidän uusi äiti ja entisestä äidistä ei ollu mihinkään siksi vaihdoit. Lasten pitää kunnioittaa mitä vanhemmat sanoo ja jos tämä uusi nainen haluaa että sun lapset sanoo sitä äidiski niin lasten täytyy niin tehdä.


      • Jukni
        onhänuusiäiti kirjoitti:

        Onahn se sun lasten uusi äiti jos sie kerran oot semmosen ottanu. Sano lapsillesi että hän on heidän uusi äiti ja entisestä äidistä ei ollu mihinkään siksi vaihdoit. Lasten pitää kunnioittaa mitä vanhemmat sanoo ja jos tämä uusi nainen haluaa että sun lapset sanoo sitä äidiski niin lasten täytyy niin tehdä.

        Ei ole vaan lapsilla on oma äiti ja minulla uusi vaimo ja lapsille hän on Riikka jolla on aikuisen/vaimon asema taloudessa


      • aikasekaistateilläon
        Jukni kirjoitti:

        Ei ole vaan lapsilla on oma äiti ja minulla uusi vaimo ja lapsille hän on Riikka jolla on aikuisen/vaimon asema taloudessa

        on kummaa porukka, tiedätkä edes itse ketä kuuluu sun ns perheeseen... omia lapsia vieras nainen, entinen vaimo omat lapset lasten kaverit tuleva vaimo hänen lapset yhteiset lapset...


      • Jukni
        aikasekaistateilläon kirjoitti:

        on kummaa porukka, tiedätkä edes itse ketä kuuluu sun ns perheeseen... omia lapsia vieras nainen, entinen vaimo omat lapset lasten kaverit tuleva vaimo hänen lapset yhteiset lapset...

        Ite oot ufo minä ja minun lapset ja vaimo kuuluu perheseen vaikka vaimoni ei ole lasteni äiti ! Ja vaimoni on se toinen aikuinen meidän taloudessa ja jolla on aikuisen oikeudet/velvollisuudet ! Ja ex vaimo on lasteni äiti jolla on oma koti ja talous jonne minulla ja vaimolla ei ole mitään määräys oikeutta tai mitään velvollisuutta tai yleensä mitään asiaa! SIIS NYKYINEN VAIMONI EI OLE LASTENI ÄITI JOTEN LASTEN EI TARVITSE KUTSUA ÄIDIKSI ETUNIMI RIITTÄÄ... ...EI OLE EDES ÄITIPUOLI!
        Tiedätkö että ole harvinaisn tyhmä jopa ihmiseksi


      • Jukni
        aikasekaistateilläon kirjoitti:

        on kummaa porukka, tiedätkä edes itse ketä kuuluu sun ns perheeseen... omia lapsia vieras nainen, entinen vaimo omat lapset lasten kaverit tuleva vaimo hänen lapset yhteiset lapset...

        Ymmärrätkö että vanhempien ero ei tarkoita että lapset erotetaan toisesta vanhemmasta???? Olet todella ääliö taidat olla sama idiootti joka on huutanut että "uusi vaimo/äiti määrää" ja joka kirjoituksissa on pyrkinyt huseramaan miehen ex puolison kotiinkin sääntöjä... ....ammu ittes naisen kuvatus


      • eiseymmärrä
        Jukni kirjoitti:

        Ymmärrätkö että vanhempien ero ei tarkoita että lapset erotetaan toisesta vanhemmasta???? Olet todella ääliö taidat olla sama idiootti joka on huutanut että "uusi vaimo/äiti määrää" ja joka kirjoituksissa on pyrkinyt huseramaan miehen ex puolison kotiinkin sääntöjä... ....ammu ittes naisen kuvatus

        Ei Raision kaupungin sosiaaliviranomaiset; lastensuojelu, lastenvalvoja
        ja tuomioistuinkaan ymmärrä; Raision kaupungin ja äidin valehdellessa
        tuomioistuimessa lapsen olosuhteet, toiveet ja lausunnot lapsen asumi
        sesta osittain myös isällään ja mitä oikeasti on tapahtunut Mitä lapset,
        vanhemmat ja erityisesti viranomaiset ovat oikeasti selvitystyössään lausuneet eli yhteishuolto ja lapsen laajat tapaamisoikeudet OMAAN ISÄÄNSÄ.


    • Miestentietä

      Sen pahuuden tunteminen kolmansissa suhteissa hintansa väärttiä?

      • Naistentietä

        Sen pahuuden tunteminen kolmansissa suhteissa hintansa väärttiä??


    • Raisionsossu

      Äidit vaan keksii niitä verukkeita; ettei tarvitse antaa lapselle tapaamisia/

      asumista mielenterveysongelmaiseen isäänsä. Sen jälkeen voi vapaasti syytellä miestä, ettei

      isyys kiinnosta, kun on ensin tarkoitushakuisesti Raision viranomaisten kanssa

      tai ilman vieraannuttanut lapset isästään sekoillessaan ja vaatiessaan si-

      tä elatusapua, jota en maksa... tää on niin tuttua juttua, sairasta menettelyä ja lähes kai-killa sama juttu.

      • oikaisu

        Äidit ja Raision kaupungin "viranomaiset" vaan keksii niitä verukkeita;
        ettei tarvitse antaa lapselle tapaamisia/ asumista mielenterveys-ongelmaiseen äitiinsä. Sen jälkeen voi vapaasti syytellä miestä, ettei
        isyys kiinnosta, kun on ensin tarkoitushakuisesti Raision "viranomais
        ten" kanssa tai ilman vieraannuttanut lapset tarkoitushakuisesti isäs-
        tään sekoillessaan ja vaatiessaan sitä elatusapua, jota äiti ei maksa...
        tää on niin tuttua juttua, sairasta menettelyä ja lähes kaikilla sama juttu.


    • Yftuyvono

      On aika varma vieraannuttamisen merkki jos tasvertaisten vanhempien kyseessä ollessa lasuasiakirjoista löytyy perättömyyksiä, mielikuvituksellista diagnosointia ym., eikä kohteena ollut vamhempi ole saanut niistä mitään lausua, eikä kirjauksia saada korjattua. Tuo tilanne paljastaa että äiti on puhunut lasun puolelleen ja se on uskonut tarkastamatta tietoja. Tämän jäljeen äiti tietenkin sitteb pyrkii vähentämään tapaamisia ja lopulta ei päästä lapsia tapaamisiin. Olisin huolissani erovaiheessa toisesta pahojakin mielenterveysdiagnooseja tai muita negatiivisia tapoja kertovan vastuuttomuudesta. Hän onsiis siihen asti sallinu isän olla lasten kanssa, tod.näk.jopa yksin.


      Mulla on yks hyvä äänite, jossa äiti siskonsa kanssa suunnittelee lasten isän täystuhoa ja lapsista eristämistä. Kun en sitä enää tarvitse, lähtee kopiot jokaikiseen lasuun, niin näkevät kuinka helppoa se on.

      • eikannatasinnelähettää

        lähetä presidentille, oikeusministerille, sosiaali- ja terv ministerille (vaikka hän onkin oman lapsensa vieraannuttaja), peruspalvelu ja perheministerille ja Korkeimman oikeuden presidentille maininnalla
        näin Raision Kaupungissa menetellään..


      • siislisäyksenä
        eikannatasinnelähettää kirjoitti:

        lähetä presidentille, oikeusministerille, sosiaali- ja terv ministerille (vaikka hän onkin oman lapsensa vieraannuttaja), peruspalvelu ja perheministerille ja Korkeimman oikeuden presidentille maininnalla
        näin Raision Kaupungissa menetellään..

        näin Raision kaupungissa ja tuomioistuimessa menetellään..


    • puhinaa

      Oletko naivi ? Lukemani perusteella miehesi ei ole lapsillesi tervettä seuraa.
      On lapsia joilla esm . Isä kuolee silti kasvavat kunnolisiksi ym
      Kyllä lapset isona tajuavat kun selität syyt miksi hän näin tekee .ole avoin niin ei tule lapsille traumoja tai syyllisyyden tunnetta
      Älä elä pumpulissa ja ihmettele moista miestä. Elä ja kasvata lapset hyvin

      • jaolevalehelija

        ja yh-ruikku "viranomaisten" kanssa lapsen toiveen ja tahdon vastaisesti
        vieraannuttaessasi yhteiset lapset omasta isästään..


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe