songfic:funeral song

samwise-fani

taas tällänen songfic... :D parituksena olis tällä kertaa Ginny ja Draco....

tää ei kyllä kuuluu tähän ficciin,mutta mietinpä vaan,että miks toi blue-tree poisti ne mun parodianimiehdotus viestit...noh...kaippa sillä on syynsä... :/

no niin...tässä se ficciläinen nyt tulis... :)
otsikko on vähän huono....en keksiny muutakaan...saattaa olla virheitä...


VIHAAN SITÄ TUNNETTA

Jätit minut.Se oli oikein minulle,sillä petin sinut jälleen kerran.En tajua miksi se aina tapahtuu.En tiedä monesko kerta tämä on,mutta sen tiedän,että otat minut taas pian takaisin.Sitten petän sinut jälleen kerran ja sitten taas jätät minut.

I dumped you again
I don't understand
It's happened before
Can't take it no more

Vihaan itseäni.Vihaan sitä heikkoutta,jonka takia en pysty sanomaan ei.Vihaan typeryyttäni ja ennen kaikkea sitä,mikä aiheuttaa eromme aina. Vihaan sitä ilmettä,joka tulee naamallesi aina kerta toisensa jälkeen.Se kuvastaa pettymystä ja surua.En vihaa sinua,vaan itseäni,sillä se ilme kertoo,että olen möhlinyt taas.

Soitan sinulle ja pyydän anteeksi typeryyttäni.Taas kerran sanot,että voisimme ehkä yrittää uudestaan.Vastaan sinulle samanlailla,kun viimeksi:"Kiitos.Lupaan,että tällä kertaa et tule pettymään",vaikka tiedän,että tulet.Et ehkä päivän,viikon tai kuukauden päästä,mutta silti joudut pettymään minuun jälleen kerran.

These foolish games
Always end up in confusion
I'll take you back
Just leave you once again

Olin Vuotavassa Noidankattilassa syömässä. Vanha koulutoverini,Marcus Flint,tuli sinne myös.Hän käveli päytäni luo ja istui vastapäätä minua. "Mitäs Draco Malfoy tekee tälläisessä syöttölässä? Mikset ole Iskunkiertokujalla?" Vastasin hänelle:"Vaihtelu virkistää.Siellä ruuat eivät ole mitään parhaan makuisia." Hän nyökkäsi ja katsoi ateriaani:"Ja vettäkö juot?" Katsoin häntä kummissani:"Onko siinä jotain pahaa?" Marcus sanoi nopeasti:"Ei tietenkään,mutta olisin luullut,että te Malfoyt juotte aina jotain hienompaa juomaa aterianne kanssa." Nyökkäsin. "Minun pitää lähteä." "Kai sinä nyt yhdelle voit jäädä?" En viitsinyt kieltäytyä,vaikka tiesin seuraukset:"No,jos nyt yhdelle." Marcus virnisti ja napsautti sormiaan:"Kaksi tuliviskiä jäillä." Pian Tom toi tuliviskit. Marcus sanoi:"Kippis",ja kopsautti lasinsa omani kylkeen.Sitten hän joi sen kerralla. En ollut vielä koskenut omaani,katselin sitä miettien. "Mikä nyt on?" Marcus kysyi ihmeissään. Katsoin häntä,hymyilin ja sanoin:"Ei mikään." Join omani pois. Päässäni soi kaksi ääntä:toinen kehotti lähtemään nopeasti pois,ennen kuin sorrun taas,toinen taas kehotti jäämään ja nauttimaan vielä pari tuliviskilasillista lisää.Valitettavasti jälkimmäinen ääni pääsi niskan päälle ja kun Marcus kysyi:" Otetaanko toisetkin?",vastasin melkein heti:"No,mikä ettei."

I died in my dreams
What's that supposed to mean?
Got lost in the fire
I died in my dreams
Reaching out for your hand
My fetal desire

Pikkuhiljaa aloin tuntea tuliviskin vaikuttavan minuun.Pöydällä oli monta tyhjää lasia.Puhelimeni piippasi.Näytössä luki:"Yksi viesti saapunut." Se oli sinulta. "Ikävä.Tuletko tänne yöksi?" Vastasin:"Tulen sinne vartin päästä." Marcus oli sammunut.Join viskin loppuun ja hoipersin pois.


Shall I continue?

12

594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • torppari

      sä voisit jatkaa tätä.....
      mites..,ootko edistyny siin h.p parodia-jutussa?

    • samwise-fani

      en oikeen tiiä kannattaako mun jatkaa tätä,tää on vähän outo ja tyhmä......p*ska,mikä p*ska :D :D xD
      haittko? ei varmaan :D xD *virn*

    • marcus

      älä käytä nimeä marcus se loukkaa minua.

      • samwise-fani

        jos/kun se loukkas sua....
        toivottavasti et saanu vakavia traumoja :D
        mutta en vaihda sitä,sillä kun en jatkakkaan tota,niin mitä järkee siin sitten olis...

        hyvää uutta vuotta kuitenkin :)


      • elä valita

        marcukselle:
        miten se muka loukkaa sua?????


        samwiselle....:
        jatka sitä pliis *katsoo anovasti* älä jätä kesken :)
        miten parodia edistyy????


      • samwise-fani
        elä valita kirjoitti:

        marcukselle:
        miten se muka loukkaa sua?????


        samwiselle....:
        jatka sitä pliis *katsoo anovasti* älä jätä kesken :)
        miten parodia edistyy????

        että yli puolet hahmoista oon jo keksiny...jotain kuus (kai) puuttuu viel...sitten sen nimen kaa viel on vaikeuksii...kaveri koittaa auttaa *virn*
        voin mä sen tänne laittaa,jos haluut :D


    • samwise-fani

      Tulin luoksesi taksilla.Soitin ovikelloasi ja tulit avamaan oven.Olit todella kaunis.Punaiset hiuksesi laskeutuivat olkapäillesi.Olit pukenut sen punaisen mekon,jonka olin ostanut sinulle viime jouluna.
      "Hei kulta",saoin ja hymyilit minulle. "Hei vaan",sanoit. Halasimme ,mutta emme kauan,sillä peräännyit.Kasvoillasi oli taas se sama ilme. "Sinä olet juonut",sanot pettyneenä. Otan kasvoilleni huolettoman ilmeen ja sanon:"No,ehkä vähän..." Sanot vihaisena:"Vai vähän...Montako lasillista tällä kertaa? Vai joitko peräti pullollisen?" Sanon vähän ärtyneesti:"No,mitä sitten vaikka olisin juonutkin?" Sanot:"Sinä lupasit.Lupasit,ettet enään ikinä juo." Sanoin:"No,minä valehtelin." Katsoit:"Niin,niin sinä teit. Luulin tosiaan,että olisit muuttunut." "No,luulit väärin." Silmäsi ovat täynnä kyyneliä:"Niin,niin taisin luulla." Sitten jatkat:"Ehkä...Ehkä olisi hyvä meille molemmille,jos emme näkisi enää." Kysyin vihaisena:"Aijotko jättää minut? Ei,ei,neitiseni.Se olen minä,kuka lopettaa tämän suhteen." Sanoit kyyneliä pidätellen:"Tee mitä tahdot." Ennen kun menit sisään,sanoit:"Minä todella uskoin Drco." Sitten suljit oven.

      I've failed you again
      Cause I let you stay
      I used to pretend
      That I felt ok

      Vihaan itseäni niin.Miksi,miksi? Olisin voinut kieltäytyä,mutta ei. Hakkaan tyynyä ja kyyneleet valuvat poskillani. Miksi minun pitää olla näin heikko.
      Otan puhelimen käteeni ja soitan sinulle.Pian kuulen äänesi:"En nyt ole tavoiteltavissa,jätä viesti äänimerkin jälkeen,kiitos." "Hei,minä tässä.Anteeksi,että join. Tiedän,ettei minun olisi pitänyt.Anteeksi",sanon ja purskahdan itkuun.Pyyhin kyyneleet pois ja jatkan:"Anteeksi,että olin sellainen idiootti.En tarkoittanut mitään mitä sanoin.
      Sinä olet liian hyvä minulle.Ja miten minä kiitän sinua siitä.Pettämällä sinut,vaikka olen luvanut lopettaa.
      En halua olla sinusta erossa,mutta en halua satuttaakkaan sinua. Sillä sitä teen,jos olemme yhdessä.
      Toivottavasti löydät jonkun mukavan ihmisen rinnallesi. Rakastan sinua aina."

      Just one big lie
      Such a perfect illusion
      I made you mine
      Just hurt you once again

      Aamulla herään hirveään krapulaan. Vihaan sit niin paljon. Tänään päätän,että se jää viimeisekseni.
      Olen kuullut,että jästeillä on sellainen kerho,missä päästään eroon alkoholiriippuvaisuudesta. En tiedä onko velhoilla sellaisia,pitääpä kysyä Harryltä.

      Soitin velhojen AA-kerhoon ja ilmoittauduin jäseneksi.
      Kerroin saman asian vastaajaasi.
      Vihdoinkin elämäni alkaa palailla raiteilleen.

      I died in my dreams
      What's that supposed to mean?
      Got lost in the fire
      Idied in my dreams
      Reaching out for your hand
      My fetal desire

      Olen ollut nyt kolme kuukautta ilman alkoholia.Pisin aika ennen tätä on ollut puolitoista kuukautta.
      Olen matkalla luoksesi.Tänään se päivä tulisi.Tänään teen sen,mitä olen yrittänyt tehdä muutamaan kertaan,mutta sitten olen möhlinyt.

      Avaat oven ja näytät hämmästyneeltä:"Ai hei Draco.Mitä teet täällä?" Hymyilen ja sanon:"Haluan näyttää sinulle jotain." "No mitä?" Kaivan AA-kerhon todistuksen taskustani ja ojennan sen sinulle. "Draco Malfoy on ollut 3 kuukautta ilman alkoholia... Sehän on hienoa",sanot ja halaat minua,"Olen todella ylpeä sinusta." Katson sinua suoraan silmiin ja sanon:"Tahtoisin kysyä sinulta vielä yhtä asiaa." Sanot:"Kysy vaan." Nielaisen,katson silmiisi ja polvistun:"Ginny Weasley...Tuletko vaimokseni?" Näytät yllättyneeltä ja sanon:"Sinun ei vastata heti." Toivut yllätyksestä ja sanot:"Entä,jos minulla on se jo valmiiksi?" "No sano se sitten." Suutelet minua ja sanot:"Siinä oli vastaukseni." Halaan sinua. "Yksi asia puuttuu";sanot. "No?" kysyn ihmetellen. "Sormus,kultaseni,sormus." "Ainiin se...",sanon. "Tämä saa korjata sen huomiseen asti." Irrotan avaimistani yhden avainrenkaan ja pujotan sen sormeesi. "Nyt sinä olet minun",sanon ja suutelen sinua. "Samat sanat",sanot ja näykkäät minua alahuulesta. Tajuan vinkkisi ja menemme sisään.
      Nyt elämäni on täydellistä.Mikään ei voi pilata sitä.

      The end xD

      Tää on kirjotettu joskus 23.00-.... väsyneenä,että siks tää on vähän.....En itte kauheesti tykkää täsät... :D

      • minä täällä hei,jätski rulaa

        aika hyvä :),mutta ei niin hyvä kun noi edelliset... :D mutta hyvä tääkin oli :D


      • fanny

        tää jatkui :)
        oli hyvä :) aluks pelästyin dracon alkoholiriippuvaisuutta,mutta onneks se pääsi kuiville :)
        toi loppu oli ihana :) laulu sopi aika hyvin tähän.....

        mitkä hahmot sulta puuttuu? siis mitä nimii et oo keksiny?


      • samwise-fani
        fanny kirjoitti:

        tää jatkui :)
        oli hyvä :) aluks pelästyin dracon alkoholiriippuvaisuutta,mutta onneks se pääsi kuiville :)
        toi loppu oli ihana :) laulu sopi aika hyvin tähän.....

        mitkä hahmot sulta puuttuu? siis mitä nimii et oo keksiny?

        nämä hahmot ovat ilman nimiä...,että jos keksitte niin laittakaa tänne tai lähettäkää se/ne mulle mailina osoitteeseen [email protected].....
        Vernon (sukunimi on,eli etunimi puuttuu)
        Nicolas Flamelil (sukunimi puuttuu)
        näiltä puuttuu kokonimi:
        Angelina Johnson,Katie Bell,Lee Jordan,Terrence Higgs,Dean Thomas ja Seamus Finnigan...


      • nba.star
        samwise-fani kirjoitti:

        nämä hahmot ovat ilman nimiä...,että jos keksitte niin laittakaa tänne tai lähettäkää se/ne mulle mailina osoitteeseen [email protected].....
        Vernon (sukunimi on,eli etunimi puuttuu)
        Nicolas Flamelil (sukunimi puuttuu)
        näiltä puuttuu kokonimi:
        Angelina Johnson,Katie Bell,Lee Jordan,Terrence Higgs,Dean Thomas ja Seamus Finnigan...

        sulla vieläkin noi nimet noilta? jos puuttuu,i can help you my little friend :D


      • samwise-fani
        nba.star kirjoitti:

        sulla vieläkin noi nimet noilta? jos puuttuu,i can help you my little friend :D

        kyllä multa puuttuu :D ja oon kadottanu ne mitkä oon keksiny jo xD
        laita mulle mailia, jos keksit jotain, my little friend :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      923
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      47
      799
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      709
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      75
      700
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      45
      692
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      33
      660
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      105
      652
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      78
      626
    9. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      34
      589
    10. Olet tyylitajuton

      Ja ruma. En ole ikinä pitänyt ulkonäöstäsi. Et ole minun tyyppiäni millään tavalla. Puheesi on sellaista mongerrusta ett
      Ikävä
      25
      571
    Aihe