Kuinka moni lukee

Tietovuoto

Jos minä kirjoitan tälle palstalle juttua vaikka kavereistani, niin kuinka suuri on todennäköisyys, että joku heistä sattuu lukemaan sen?

Onko jollekulle joskus käynt niin, että on kärähtänyt kirjoituksestaan tai löytänyt itsensä täältä?

5

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • venäjänrogerriittasari

kirsi onkin mies ja jannen sekä pietun homokaveri

• Stooria-tulemaan

Jätä täydet nimet ja sos.turvatunnukset pois kertomuksistasi. Olisiko sinulla hyviä stooreja tutuistasi? Kerro ne meille. Heti. HETI!!!

• trolhattan

Ei niitä kukaan tunnista, kun ovat 99 prosettisesti trolleja, aiemmin oli hyvin seikkaperäisiä valituksia ja paljastuksia (trolleja) aviopuolisoista, ym. niin seikkaperäisiä, että todellisuudessa se toinen osapuoli olisi tunnistanut heti itsensä, höh.

• ArvovaltaaJaMenestystä

Minäpä kerron jotakin, mutta en ihan kaikea.

Meillä on sellainen jätkäporuka, jossa on puolentusinaa kaveria. Ja minä ilmeisesti olen tuo porukan pahnanpohjimmainen, en iältäni mutta fysiikaltani. En ole roteva vaan pihemminkin hoikka ruipelo. Ikäni olen ollut sellaisesa asemassa, että kaverit suhtautuvat minuun suojelevasti. Ei se tietenkään haittaa, jos asenteeseen kuuluu osana kuitenkin kunnioitus, sitäkin olen mielestäni aistinut.

Mutta aina ei kaikkien asenne ole kohdallaan. Näin voisi (huom. voisi) tapahtua, jos minä ryhdyn avaimen kanssa ruuvailemaan autoani, niin se työkalu revitään käsistäni ja homma hoidetaan, koska minä en osaa.

Olen monesti miettinyt, kuinka tuollaisessa porukassa hankitaan arvovaltaa. Pitäisikö vetää pää täyteen ja laskea totuuksia päin silmiä. Jos tulee ongelmia, niin voisin vedota silloin humalatilaani.

Olen minä joskus selvinpäin kokeillut olla totuudentorvena. Minulle ei sellaista roolia sallita, vaikka toiset saavat lossutella mitä sylki suuhun tuo. Jotkut varsinkin vahtivat, että minä käyttäydyn kiltisti ja nuhteettomasti. Niinhän minä olen käyttäytynyt, murkkukin meni melko sileäksi.

Mielestäni minun pitäii olle määrätietoisempi ja miehekkäästi kiukkuinen, niin kuin kaverini tuntuvat olevan.

• Scoupleme

Meistä tai meistä kolmesta (2n 1m) kerran ystävä kirjoitti tänne vielä tuonne tositarina osioon. Olihan se kun sen luki niin siitä sai selvän ketä henkilöt on. Tosin ei siitä ei kyllä ulkopuoliset pysty päätteleen koska se sopis vähän yhelle sun toiselle. Monesti näitä luetaan yhessä ja joskus kolmittain, eikä se muuta kun kiihottaa lisää josko joku tunnistais tai yhdistäis. Muuten kaveri kylläkin lähetti ensin sen meille luettavaksi ja lupasi muokata jos haluamme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      78
      2464
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1435
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      81
      1301
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      11
      1182
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      895
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      890
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      763
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      98
      736
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      29
      731
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      686
    Aihe