Kuinka moni lukee

Tietovuoto

Jos minä kirjoitan tälle palstalle juttua vaikka kavereistani, niin kuinka suuri on todennäköisyys, että joku heistä sattuu lukemaan sen?

Onko jollekulle joskus käynt niin, että on kärähtänyt kirjoituksestaan tai löytänyt itsensä täältä?

5

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • venäjänrogerriittasari

kirsi onkin mies ja jannen sekä pietun homokaveri

• Stooria-tulemaan

Jätä täydet nimet ja sos.turvatunnukset pois kertomuksistasi. Olisiko sinulla hyviä stooreja tutuistasi? Kerro ne meille. Heti. HETI!!!

• trolhattan

Ei niitä kukaan tunnista, kun ovat 99 prosettisesti trolleja, aiemmin oli hyvin seikkaperäisiä valituksia ja paljastuksia (trolleja) aviopuolisoista, ym. niin seikkaperäisiä, että todellisuudessa se toinen osapuoli olisi tunnistanut heti itsensä, höh.

• ArvovaltaaJaMenestystä

Minäpä kerron jotakin, mutta en ihan kaikea.

Meillä on sellainen jätkäporuka, jossa on puolentusinaa kaveria. Ja minä ilmeisesti olen tuo porukan pahnanpohjimmainen, en iältäni mutta fysiikaltani. En ole roteva vaan pihemminkin hoikka ruipelo. Ikäni olen ollut sellaisesa asemassa, että kaverit suhtautuvat minuun suojelevasti. Ei se tietenkään haittaa, jos asenteeseen kuuluu osana kuitenkin kunnioitus, sitäkin olen mielestäni aistinut.

Mutta aina ei kaikkien asenne ole kohdallaan. Näin voisi (huom. voisi) tapahtua, jos minä ryhdyn avaimen kanssa ruuvailemaan autoani, niin se työkalu revitään käsistäni ja homma hoidetaan, koska minä en osaa.

Olen monesti miettinyt, kuinka tuollaisessa porukassa hankitaan arvovaltaa. Pitäisikö vetää pää täyteen ja laskea totuuksia päin silmiä. Jos tulee ongelmia, niin voisin vedota silloin humalatilaani.

Olen minä joskus selvinpäin kokeillut olla totuudentorvena. Minulle ei sellaista roolia sallita, vaikka toiset saavat lossutella mitä sylki suuhun tuo. Jotkut varsinkin vahtivat, että minä käyttäydyn kiltisti ja nuhteettomasti. Niinhän minä olen käyttäytynyt, murkkukin meni melko sileäksi.

Mielestäni minun pitäii olle määrätietoisempi ja miehekkäästi kiukkuinen, niin kuin kaverini tuntuvat olevan.

• Scoupleme

Meistä tai meistä kolmesta (2n 1m) kerran ystävä kirjoitti tänne vielä tuonne tositarina osioon. Olihan se kun sen luki niin siitä sai selvän ketä henkilöt on. Tosin ei siitä ei kyllä ulkopuoliset pysty päätteleen koska se sopis vähän yhelle sun toiselle. Monesti näitä luetaan yhessä ja joskus kolmittain, eikä se muuta kun kiihottaa lisää josko joku tunnistais tai yhdistäis. Muuten kaveri kylläkin lähetti ensin sen meille luettavaksi ja lupasi muokata jos haluamme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      116
      6310
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      377
      6113
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5810
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3952
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2345
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2335
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      115
      1390
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1211
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      182
      1052
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      867
    Aihe