Miten isompi penis levossa?

Poika18ww

Onko keinoja jolla saisi isomman peniksen kun on levossa? Mulla on vain 5cm levossa ja no stondikses 14cm joka on ihan ok mutta toi lepo koko hävettää minua,jonka takia en käy esim uimahalleissa.

18

8160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EI--hävettävää

Ihan turhaan häpeät lepokokoasi. Etkö tiedä, että pieni lepokokoinen yleensä kasvaa seisokissa suhteessa isommaksi kuin ns. lihaskulli, joka vain suoristuu. Ei isokokoinen levossa oleva enää kasvaa kokoa samassa suhteessa kuin Sinun kyrpäsi. Siksi ei koskaan tiedä kun näkee levossa olevan peniksen mikä on sen koko seisokissa. Vain omistaja itse ja tyttöystävä se tietävät - ei ulkopuoliset.
      Voit huoletta mennä uimahalliin ja saunaan muiden mukana. Aika yleisesti saunassa myös tulee senttipari lisää pituutta lämmön vaikutuksesta.

• wmmsöoiu

Lääketiede ei tunne ns. lihakullia, se on tälläsiä yleisiä miesten saunakaljajuttuja.

• Anaali_vaatii_isompaa

Juu ja poikaystävä (salainen) tietää myös, ja sen tunteen minkä varsin täyttävästä kyrvästä saa anaaliinsakin!

Hujjj... iso on kiihottava!

• Psycho

Horsepower XXX maksaa vaan 80$ annos käytetään 2 viikon ajan 1 annos päivittäin

• ywwödjfng

Huijausta. Niinku kaikki "kyrvänkasvatuslääkkeet" sellaista ei ole vielä keksitty. Jos olis sitä sais reseptillä. (Sama kuin yrittäisi kasvatta esim. nenää tai sormea jonkun "lääkkeen" avulla.

• Seksiboy69

Käyt leikauttaa yhden jänteen siltä niin on pitempi. Tosin erektion teho laskee

• Näin

Pidät lämpimänä ja verenkierron siellä ylhäällä. Eli toisin sanoen käytä sitä ja liiku tarpeeksi usein ja "leiki sillä". Hellä hieronta ja venyttely siis. Käyttäminen ei tarvitse olla päivittäistä harrastamista tai mitään, mutta kunhan pidät sen ns. hereillä.

• etsilleenjatolleen

Kyrvän koko vaihtelee ainakin itselläni lepotilassa 5 sentistä viitentoistaan senttiin ja erektiossa noin 25 senttiin.

Koko vaihtelee niin elämäntilanteen, lämpötilan juin fysiologian mukaan. Ja muista ettei pieni lepotilan koko kerro mitään erektion koosta - itselläni edellämainittu 25 senttiä, mikä ei taida olla mitenkään huono varsinkin kun paksuutta löytyy myös - ainakin naiseni on tyytyväinen.

• etsilleenjatolleen

Meinas unohtuu myös poikaystäväni on tyytyväinen.

• nohnohpojat

Aloittajan ongelmaan auttaa kun seisottelee koko uimahallireissun ajan, nimim etilleenjatolleen, mulkkua ei mitata aloittaen mittaus persereiästä ja paksuutta mitattaessa saat oikean kuvan kun otat sormen pois mittanauhan ja kyrvän välistä ja pääasiahan on että kullisi on käypäinen poikaystäväsi ryppyreikään.

• Muistoja_raviskabasta

etsilleeenjatolleen
        Hoh.Hoh.Hoo ei voi ku griinaa jutullesi. Noin skrivaa snadi gundi jolla on sbuli sladdi. Mä olin aikoinaan nuorena gundina duunissa Käbiksen kentsulla ,silloin siel järkättii raviskaboja Vermoo ei ollu . Kerran kun mä tulin duunii raviskaboihin niin mä hittasin yhden orin joka oli masentunut . Mä osasin silloin kaveraa hestoille ja ne tsennnas mitä mä bamlasin .Mä olin niin ku sellanen hevoskuiskaaja . Joka tapauksessa mä otin orin suitsista kii vedin sen päätä alas ja kuiskasin . Mulla on isompi kun sulla . Hesta rupes hirnuu villisti ja nous takajaloille ,hirvee aisa viuhu ilmassa jota tartti väistellä ettei osunnu ,se olis ollu menoo. Ori piristy ja lähti skabaan ja riivas muut hestat ja dalllas voittajana radalla . Sit se kyl masentu uudestaa kun mä vein sen pilttuun ja näytin sille.

• fdsfdsfsgdssf

Itellä ainakin kusihätä saa lepokikkelin isommaksi.

• seksiboy69

kokeiles tulta kun pieraiset tulee komia liekki

• Anonyymi

Minulla on noin 13.5 senttinen muna mutta silti se kutistuu saunassa noi 6.2

• Anonyymi

en tiiä ku oon valas

• KK-

En tiiä mutta onko 23cm hyvä 16 vuotiaalle oikeesti siis on.

• Anonyymi

Mitätön nakki.

Mene kaulakeinuun nakki edellä ja opit.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitätön nakki.

Mene kaulakeinuun nakki edellä ja opit.

Bro vissii kateellinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73