Ystäväni otti minulle kortin vaunut eikä me oikein ymmärretä, mitä se oikeastaan tarkoittaa (olemme amatöörejä) Voisiko joku valaista mitä se mahdollisesti tarkoittaa? Kiitos!
Taroteissa vaunut
3
1791
Vastaukset
- Unijukka15
Vaunut tarkoittaa sitä, että muutos parempaan on mahdollinen kun saavutat elämässäsi vakauden. Vaunu merkitsee siis, että tällä hetkellä elämässäsi on jokin ristiriita, joka täytyy saada palvelemaan vakaasti suurempaa kokonaisuutta. Kun nuo vastakohdat on saatu yhdistettyä niin vaunuja vetäviä hevosia on (symbolisesti) ikään kuin helpompi ohjata ja saavuttaa taasen uusia määränpäitä. Vaunujen kaksi hevosta ovat ikään kuin ne vastakkaiset voimat, jos ne työskentelevät erikseen ne vetävät vaunuja eri suuntiin ja kun ne työskentelevät yhdessä niin tuo vakaus ja sitä myöten uusi alku kohti parempaa on saavutettu !
- kyydissä.mukana
¨¨Kiitos Sinulle!¨¨ :)
Nyt voisin sanoa että Tarot oikeasti tietää! Elämä ja minä olemme olleet sekaisin tai epävakaa, on ollut pahaa mieltä ja sisälläni sekavuutta. Olinkin ajatellut että elämään pitää tulla uusi suunta, enää en jaksa sitä saamattomuutta joka tuo tullessaan kaikkea hankaluuksia ym. 'Uusi alku'. Nyt rästityöt saa kyytiä, sohva saa odottaa kun menen lenkille ja, nyt jo, muutaman päivän jälkeen, olokin on, uskomatonta mutta totta, virkeämpi. Se päätös! Toivotaan parasta että uusi suunta pitää!
*
Jos saan pyytää sinulta katsoisitko minulle tähän tulevaan? Mielessäni on eräs tarpeellinen hankinta, jota mietin, voisitko siihen katsoa; onnistuuko? (on kuitenkin vähän kalliinpi joten harkita pitää), mutta mitä Tarot-kortit sanoisi kaupoista?
- Unijukka15
maljojen 6: Maljojen 6 kertoo mielen ja kehon puhdistumisesta ja mahdollisuudesta suurempaan selkeyteen sekä henkiseen kypsyyteen. Elämän kuuluisi olla mieluummin yksinkertaista kuin monimutkaista, liiat ihmissuhteet hukuttavat meidät alleen.
Ennakkoluulottomuus ja luovuus ovat sen sijaan hyväksi päivittäisessä elämässä. Vilpittömästi eri asioista elämässä pitää kuitenkin nauttia. Tee ratkaisuja, jotka tuovat sinulle täyttymystä ja hyvää oloa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1453709Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1123609Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi242504Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs52315100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es282123Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa361227Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut231073Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah29871- 134863
Oikea syy siihen
miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä34764