Ystäväni otti minulle kortin vaunut eikä me oikein ymmärretä, mitä se oikeastaan tarkoittaa (olemme amatöörejä) Voisiko joku valaista mitä se mahdollisesti tarkoittaa? Kiitos!
Taroteissa vaunut
3
1643
Vastaukset
- Unijukka15
Vaunut tarkoittaa sitä, että muutos parempaan on mahdollinen kun saavutat elämässäsi vakauden. Vaunu merkitsee siis, että tällä hetkellä elämässäsi on jokin ristiriita, joka täytyy saada palvelemaan vakaasti suurempaa kokonaisuutta. Kun nuo vastakohdat on saatu yhdistettyä niin vaunuja vetäviä hevosia on (symbolisesti) ikään kuin helpompi ohjata ja saavuttaa taasen uusia määränpäitä. Vaunujen kaksi hevosta ovat ikään kuin ne vastakkaiset voimat, jos ne työskentelevät erikseen ne vetävät vaunuja eri suuntiin ja kun ne työskentelevät yhdessä niin tuo vakaus ja sitä myöten uusi alku kohti parempaa on saavutettu !
- kyydissä.mukana
¨¨Kiitos Sinulle!¨¨ :)
Nyt voisin sanoa että Tarot oikeasti tietää! Elämä ja minä olemme olleet sekaisin tai epävakaa, on ollut pahaa mieltä ja sisälläni sekavuutta. Olinkin ajatellut että elämään pitää tulla uusi suunta, enää en jaksa sitä saamattomuutta joka tuo tullessaan kaikkea hankaluuksia ym. 'Uusi alku'. Nyt rästityöt saa kyytiä, sohva saa odottaa kun menen lenkille ja, nyt jo, muutaman päivän jälkeen, olokin on, uskomatonta mutta totta, virkeämpi. Se päätös! Toivotaan parasta että uusi suunta pitää!
*
Jos saan pyytää sinulta katsoisitko minulle tähän tulevaan? Mielessäni on eräs tarpeellinen hankinta, jota mietin, voisitko siihen katsoa; onnistuuko? (on kuitenkin vähän kalliinpi joten harkita pitää), mutta mitä Tarot-kortit sanoisi kaupoista?
- Unijukka15
maljojen 6: Maljojen 6 kertoo mielen ja kehon puhdistumisesta ja mahdollisuudesta suurempaan selkeyteen sekä henkiseen kypsyyteen. Elämän kuuluisi olla mieluummin yksinkertaista kuin monimutkaista, liiat ihmissuhteet hukuttavat meidät alleen.
Ennakkoluulottomuus ja luovuus ovat sen sijaan hyväksi päivittäisessä elämässä. Vilpittömästi eri asioista elämässä pitää kuitenkin nauttia. Tee ratkaisuja, jotka tuovat sinulle täyttymystä ja hyvää oloa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378652Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1651237Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17876Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657