Moi kaikki. Olen suunnitellu lähteväni tänä talvena amsterdamiin virkistys lomalle. Tai vois sanoo että sellaselle oman ajan lomalle. Olisi kiva silti saada joku mukaan. Jos tiedät halpaa mökkiä sieltä, tai jotain mikä lähellä luontoa. Olen ajatellut olla kolme tai neljä päivää. Olen myös kiinnostunut kannabis kahviloista :) toivottavasti täältä saisin jonkun ihankenet vain mukaan
Lähtiöitä Amsterdamiin
3
356
Vastaukset
- eivaincoffeeta
Sinne päin en ole lähdössä mutta Amsterdam on mielestäni loistovalinta talvimatkallekin. Coffee shoppeja löytyy tuhkatiheään, joten niiden etsintä ei sinulle tule ongelmia tuottamaan. Tiesitkö muuten, että etsimäsi tuotteen ja tulppaanien lisäksi Amsterdamissa kannattaa käydä suklaatehtaalla, timanttihiomossa, oluttehtaalla ja onpa sitä tekemistä muutakin!
Jos haluat laatia itseleesi jo listan kiinnostavista kohteista ja puuhista, onnistuu se parhaiten lukaisemalla sivun
http://kaupunkilomalle.com/amsterdam - Kukko4
Kukko tietää,, 4 päivän takia ei kannata lähteä mihinkään , Mutta jos ruohoa tekee mieli , kyllä ymmärrän , Muista ainakin ruokailla kunnolla päivässä , olet paremmassa kunnossa kun tulet takaisin,,,,,,
- Dami-fani
Olisko tästä Amsterdam postauksesta apua?
http://goo.gl/iWvfrB
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433017Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612971- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa731703- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 391260
- 791080