Karin hihna vain luistaa

Karin hihna se vain luistaa hoitotoimenpiteistä huolimatta. Viime aikoina Kari on elvistellyt löydettyään Windowsista uuden huipputoiminnon: sillä voi pelata pasianssia!

14

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rikollinen_kari

      Karilla on piraatti win 7 pro.

    • Mikahan_se_siinä

      No mutta Mika, miten sinä nyt tuolla tavalla? Onko bongipiippu tyhjänä vai miksi olet noin myrtsinä?
      Eihän "karilla" ollut pasianssista kysymys, vaan että sillä oli pelattu 8 peliä voitokkaasti putkeen!
      "Kari" epäili vahvasti, ettei tubuttimella moinen onnistu? Oletko samaa mieltä....†

      • vindows_hulluus

        Kokeilin pelikorteilla ja kymmenen kertaa meni läpi.
        Pino ei kaatunut kertaakaan.


      • Tee_sama_t-koneella

        Ja todisteet - muuten valehtelet!


      • pankkitroijalainen

        Pitäisikö alentua tasollesi ja huijata itseään pasiansissa saadakseen mielihyvää. Kaikkeen riittää kun käynnistää Linuxin joka on erinomainen, turvallinen ja toimiva käyttöjärjestelmä, eikä vain "alusta pasianssille". Oletuksena on jo enemmän pasiansseja...


      • Rajoittunut__tubutin

        Eli et pysty!
        Hommaa sitten toimiva Windows, niin silloin saatat pystyäkin....†


      • trojanwin
        Rajoittunut__tubutin kirjoitti:

        Eli et pysty!
        Hommaa sitten toimiva Windows, niin silloin saatat pystyäkin....†

        Riittää kun googlettaa aiheesta. Pitää olla todella yksinäinen, että pitää huijata pasianssissa. Tubutinta ei tuota varten kannata asentaa... Jaa mutta näkyis tuo 7 ultimate olevan VirtualBoxissa, eipä kehtaa käynnistää, kun tulee paha olo.


    • kari_the_sqruitman

      Karilla sqruittaa peräsilmästä liukasteet hihnalle, siksi se luistaa.

    • rrgggtt

      Pasianssin pelaaminen on Karin päivätyö.

    • Wintubuttimella onnistuu näköjään sujuvasti pasianssi ja jopa pasianssissa itsensä huijaaminen! On se kyllä varsinainen tekniikan mestariteos!

      • Mika_kateellinen

        kateutesi paistaa lävitse....† Depianillakaan ei onnistu, ei vaikka se olisikin xfce-versio...†


      • Mika_kateellinen kirjoitti:

        kateutesi paistaa lävitse....† Depianillakaan ei onnistu, ei vaikka se olisikin xfce-versio...†

        Karin harhat vain pahenevat!


    • Kukin_tavallaan

      Mitättömästä asiasta löytää tubutin-tumputtaja Kari ilonsa. Hihhulihan hän onkin.

    • dfer543f

      Tämä palsta ja varsinkin tämä ketju on saavuttanut aivan uuden älyllisen huipputason. Siis mataluudessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe