Karin hihna se vain luistaa hoitotoimenpiteistä huolimatta. Viime aikoina Kari on elvistellyt löydettyään Windowsista uuden huipputoiminnon: sillä voi pelata pasianssia!
Karin hihna vain luistaa
14
159
Vastaukset
- rikollinen_kari
Karilla on piraatti win 7 pro.
- Mikahan_se_siinä
No mutta Mika, miten sinä nyt tuolla tavalla? Onko bongipiippu tyhjänä vai miksi olet noin myrtsinä?
Eihän "karilla" ollut pasianssista kysymys, vaan että sillä oli pelattu 8 peliä voitokkaasti putkeen!
"Kari" epäili vahvasti, ettei tubuttimella moinen onnistu? Oletko samaa mieltä....†- vindows_hulluus
Kokeilin pelikorteilla ja kymmenen kertaa meni läpi.
Pino ei kaatunut kertaakaan. - Tee_sama_t-koneella
Ja todisteet - muuten valehtelet!
- pankkitroijalainen
Pitäisikö alentua tasollesi ja huijata itseään pasiansissa saadakseen mielihyvää. Kaikkeen riittää kun käynnistää Linuxin joka on erinomainen, turvallinen ja toimiva käyttöjärjestelmä, eikä vain "alusta pasianssille". Oletuksena on jo enemmän pasiansseja...
- Rajoittunut__tubutin
Eli et pysty!
Hommaa sitten toimiva Windows, niin silloin saatat pystyäkin....† - trojanwin
Rajoittunut__tubutin kirjoitti:
Eli et pysty!
Hommaa sitten toimiva Windows, niin silloin saatat pystyäkin....†Riittää kun googlettaa aiheesta. Pitää olla todella yksinäinen, että pitää huijata pasianssissa. Tubutinta ei tuota varten kannata asentaa... Jaa mutta näkyis tuo 7 ultimate olevan VirtualBoxissa, eipä kehtaa käynnistää, kun tulee paha olo.
- kari_the_sqruitman
Karilla sqruittaa peräsilmästä liukasteet hihnalle, siksi se luistaa.
- rrgggtt
Pasianssin pelaaminen on Karin päivätyö.
Wintubuttimella onnistuu näköjään sujuvasti pasianssi ja jopa pasianssissa itsensä huijaaminen! On se kyllä varsinainen tekniikan mestariteos!
- Mika_kateellinen
kateutesi paistaa lävitse....† Depianillakaan ei onnistu, ei vaikka se olisikin xfce-versio...†
Mika_kateellinen kirjoitti:
kateutesi paistaa lävitse....† Depianillakaan ei onnistu, ei vaikka se olisikin xfce-versio...†
Karin harhat vain pahenevat!
- Kukin_tavallaan
Mitättömästä asiasta löytää tubutin-tumputtaja Kari ilonsa. Hihhulihan hän onkin.
- dfer543f
Tämä palsta ja varsinkin tämä ketju on saavuttanut aivan uuden älyllisen huipputason. Siis mataluudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
