pysäköinti tallinnan keskustassa

ninna

Onko kellään hyviä vinkkejä siitä missä pysäköidä auto turvallisesti Tallinnan keskustassa. Saa maksaakin jos paikka on vartioitu tms.

8

1518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poroporoporo

Koko keskusta maksullisia vartioituja parkkipaikkoja täys.
      Esim: Viru hotellin parkkitalo tai Stockmannin parkkitalo ei sieltä autoa voi varastaa jos ottaa parkkilipukkeen mukaansa niin autovarkaat joutuisi ajaa puomin läpi kun puomi aukeaa maksetulla parkkilipulla.

Eri juttu kuka Eestissä enää varastaa autoja kun heillä on siellä paremmat ja uudemmat autot kuin meillä Suomessa.

Tallinnan keskustan kadut on maksullisia ja raaputettavia P lippuja saa joka R-kioskista.
      Ei kannata jättää autoa maksamatta, koska
      Tallinnan pysäköinnin valvonta on yksityistetty
      Falck vartiointi firmalle joka hyvin mielellään etsii lipukkeettomia autoja ja vievät Falck hinurilla turistin auton Falck tarhaan jossa saa sen sitten lunastaa 1200-1500 Kroonin hintaan

--Kuitenkin hulluutta mennä mersulla Eestiin jos ei välttämättä halua mersustaan eroon vakuutusrahojen toivossa, mikäli on tulossa kallis remontti niin mersusta aina pääsee eroon Eestissä jättämällä vaikka City-marketin parkkiin niin paikallinen kierrätys keskus siivoaa sen talteen ja fileoi ja myy sen osina Kadaka autoturg:lla

• parkkilipuke

itseltäni on varastettu kaksi hiace pakua.se mitä niistä vakuutuksesta saa takaisin on niin vähän,että ei kannata autoaan varastuttaa.siitä parkkilipusta,ootko huomannu,että jos menet mossella sisään,niin pääset samalla lipulla mersulla ulos.keskipalkka virossa on noin 500 € kuusa ,joten kaikilla ei todellakaan ole varaa ostaa sitä parempaa autoa.ajonestolaite kautta häly,arvotavarat pois näkyvistä,jopa saa kumijalka olla melko turvassa tallinnan keskustassa katuparkissakin.varmimmat ovat tietysti aidatut vartioidut parkkipaikat,niitä löytyy jokaisesta kaupunginosasta.tuskimpa niitä olisi,jos ei olisi rikollisia.

• poroporoporo
        parkkilipuke kirjoitti:

itseltäni on varastettu kaksi hiace pakua.se mitä niistä vakuutuksesta saa takaisin on niin vähän,että ei kannata autoaan varastuttaa.siitä parkkilipusta,ootko huomannu,että jos menet mossella sisään,niin pääset samalla lipulla mersulla ulos.keskipalkka virossa on noin 500 € kuusa ,joten kaikilla ei todellakaan ole varaa ostaa sitä parempaa autoa.ajonestolaite kautta häly,arvotavarat pois näkyvistä,jopa saa kumijalka olla melko turvassa tallinnan keskustassa katuparkissakin.varmimmat ovat tietysti aidatut vartioidut parkkipaikat,niitä löytyy jokaisesta kaupunginosasta.tuskimpa niitä olisi,jos ei olisi rikollisia.

Ei Viron voroille käy enää hiaset joskus toistakymmentä vuotta sitten niille kelpasi Hiacet.

Sitä minä olen aina Eestissä ihmetellyt kun kaikki puhuu että 500€ on Eestiläisen kuukausipalkka niin ei se oikein siltä vaikuta kun katsoo tavaratalojen kassajonoja ja ostoskärryjä ei ne kaikki ole turisteja ostoksilla ja tavaratalojen parkkipaikoilla paremmat autot kuin Suomessa niin mistä ne sitä rahaa taikoo jos on 500€ KK palkka.

Hinnatkin on nykyään Eestissä jo noussut ettei ole enää niin paljon eroa kuin ennen.

• lle
        poroporoporo kirjoitti:

Ei Viron voroille käy enää hiaset joskus toistakymmentä vuotta sitten niille kelpasi Hiacet.

Sitä minä olen aina Eestissä ihmetellyt kun kaikki puhuu että 500€ on Eestiläisen kuukausipalkka niin ei se oikein siltä vaikuta kun katsoo tavaratalojen kassajonoja ja ostoskärryjä ei ne kaikki ole turisteja ostoksilla ja tavaratalojen parkkipaikoilla paremmat autot kuin Suomessa niin mistä ne sitä rahaa taikoo jos on 500€ KK palkka.

Hinnatkin on nykyään Eestissä jo noussut ettei ole enää niin paljon eroa kuin ennen.

ootkohan käynyt edes virossa kun niin ylistät,että hiacet ei kelpaa viron voroille.katsoppa eestin poliisin kadonneet autot,vaikkapa marraskuulta,niin kyllä sieltä löytyy laidasta laitaan.tunnut olevan niitä musta tuntuu,luulen niin,jos vielä kirjoitat tuolla poroporoporo nimimerkillä,niin ei tarvitse lukea,ettei tietämättömyys tartu.

• everesti
        poroporoporo kirjoitti:

Siellä on kans lainahanat täysillä auki ja korot alhaalla... Monet tyypit ottaa myös ekaa kertaa kulutusluottoja. Omaan asumiseen ei panosteta krooniakaan, vaan palanen "ylellistä" elämää nautitaan auton ja kauppakeskusten tiimoilla.

Jonkinsortin romahdus sielläkin on joskus vielä tulossa.

• Tallinnassa
        poroporoporo kirjoitti:

Vähän kaupunkikävelyllä kun käy niin kyllä Tallinnan autokanta ihmetyttää, Mersun G-Wageneita pyörii jaloissa ihan ruuhkaksi asti ja vartioiduista parkkihalleista löytyy kaikki merkkiautojen isoimmat mallit. Kyllä Eestissä on paljon ihmisiä joilla on millä mällätä. G-wagen ei ole edullinen edes Eestin hinnoilla.

• jalle !
        lle kirjoitti:

ootkohan käynyt edes virossa kun niin ylistät,että hiacet ei kelpaa viron voroille.katsoppa eestin poliisin kadonneet autot,vaikkapa marraskuulta,niin kyllä sieltä löytyy laidasta laitaan.tunnut olevan niitä musta tuntuu,luulen niin,jos vielä kirjoitat tuolla poroporoporo nimimerkillä,niin ei tarvitse lukea,ettei tietämättömyys tartu.

Taidat netillä itse soppailla Virossa, kyllä naurattaa noi nettitietosi,tule asumaan Viroon
        niin tiedät millaista on ei tarvi katella netistä mitä varastetaan tai tehdään, koe itse !
        Ei täällä sen hurjempaa kuin Suomessakaan tai muussa maassa.

• Käynnyt
        Tallinnassa kirjoitti:

Vähän kaupunkikävelyllä kun käy niin kyllä Tallinnan autokanta ihmetyttää, Mersun G-Wageneita pyörii jaloissa ihan ruuhkaksi asti ja vartioiduista parkkihalleista löytyy kaikki merkkiautojen isoimmat mallit. Kyllä Eestissä on paljon ihmisiä joilla on millä mällätä. G-wagen ei ole edullinen edes Eestin hinnoilla.

Meinaan Suomalaiset;)

Tallinnassa näkee Lexuksen maastureita päivässä enemmän kuin Suomessa on edes rekisterissä.

Eikä ole halpa auto Eestissäkään,tuskinpa moisen ostajat missään murjussa asuvat.

http://www.lexus.ee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4657
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2661
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2314
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1571
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1360
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      15
      1306
    Aihe