Meillä ikäihmisillä on jo runsaasti kokemuksia ooodotushuoneesta odottaessamme pääsyä lääkärin vastaanotolle. Sain aiheen tähän
kun viime aikoina siitä on tullut osa omaa elämääni.
Miljoonille pakolaisille odottaminen kestää liian kauan..
- Millaisena Sinä koet elämän odotushuoneessa?
ELÄMÄ ODOTUSHUONEESSA
17
<50
Vastaukset
- huonoapalvelua
siinä ajassa kun odottaa, kerkee jo parantua...
ARVAAMISKESKUS
tekee väärän diagnoosin odottaessasi - oikean saanet kun menet yksityiseen odotushuoneeseen.- oppositio
Miten tuo uusi SOTE parantaa terveydenhoitoamme?
Sitäkin rukataan edelleen eikä valmista soppaa tule
vaikka kolme äSSää kaipaa neljättä oppositiosta. - kolmenaista
presidenttisekoitus kirjoitti:
ARVAAMISKESKUS
tekee väärän diagnoosin odottaessasi - oikean saanet kun menet yksityiseen odotushuoneeseen.KOLME NAISTA
on mennyt omaan odotushuoneeseensa
ja minä yritän vain miettiä kuka mahtaa olla se ylilääkäri, jonka vastaanotolle yllättäen haluavat päästä? - Tarkkuutta
kolmenaista kirjoitti:
KOLME NAISTA
on mennyt omaan odotushuoneeseensa
ja minä yritän vain miettiä kuka mahtaa olla se ylilääkäri, jonka vastaanotolle yllättäen haluavat päästä?Kylttisi tarkoittaa eri asiaa.
- pressattomat
VÄÄRÄSTÄ OVESTA
ja vieläpä saranapuolelta nuo "sumppikuppilan tantat" pyrkii hamuamaan kullankeltaista PRESIDENTTISEKOITUSTA ihan kahmalokaupalla. Eivät kaikki ole haalimassa Vaalimaalla halpaa menovettä itselleen ja kenties MENOPELILLEENKIN.
Riippuu huoneesta. Turvapaikkahakemusten käsittely saattaa kestää pitkään mutta, havaintojeni mukaan he eivät juurikaan vanhene lääkärin odotushuoneessa.
Olen ollut kahdesti tilanteessa jossa odottelen pääsyäni yksityislääkärin pömpeliin. Olen hieman etuajassa kuten aina.
Paikalle pölähtää pikkubussillinen noita "hakijoita" ja heidät ohjataan kaikkien ajan varanneiden ohi.
Sama koski laboratoriopalveluja.
En tiedä miten yleistä tämä on. Omalle kohdalleni tuo on osunut kahdesti.
"Hakijat" tuskin maksoivat itse yksityislääkärin ja yksityisen laboratorion kustannukset.
Itselläni lääkäri KELAN kompensation jälkeen 78€. Labrakokeet 10€ > 41€/kpl.- oma.napako.vain
Terveyskeskusten kapasiteetti ei riitä yhtäkkiä runsastuneisiin tarkastuksiin.
On tärkeämpää kuin monikaan jonottaja muistaa välttämättömyyden, ettemme saisi pakolaisvirran mukana lisätäuteja, saati suoda ajatusta karmeiden matkakokemusten rasittamille ihmisille. oma.napako.vain kirjoitti:
Terveyskeskusten kapasiteetti ei riitä yhtäkkiä runsastuneisiin tarkastuksiin.
On tärkeämpää kuin monikaan jonottaja muistaa välttämättömyyden, ettemme saisi pakolaisvirran mukana lisätäuteja, saati suoda ajatusta karmeiden matkakokemusten rasittamille ihmisille.Tapahtui vuosia sitten. Matuja saapui hiljalleen pieninä erinä. Kysyessäni asiaa minulle perusteltiin yksityislääkärin ja laboratorion käytön tarve siten, ettei ko. porukkaa voinut viedä kunnalliseen tk:seen.
Viime vuosina ei vastaavaa ole sattunut kohdalleni.
- isisköhä
Turistiripuli
on ollut etelänmatkojen yleisin tuliainen.
Mikä on teidän huomaamanne näitten pakolaisvirtojen mukana tulleen vitsauksen?- ledvalo
Pimeiden pirttien vielä pimeimmät pelot!
Pimeät pirtit yleistyvät Itä- ja Pohjois-Suomessa ja ruuhkaa on vain pääkaupunkiseudulla ja muitten kaupunkien keskustoissa.
- kuukinonkuumempi
INTIASSA
jo 1,3 miljardia ihmistäja sieltä Suomeenkin halutaan älykkäitä
moniosaavia tekniikan ihmelapsia. Emmehän me halua sulkea heiltä rajojamme kun olemme ukkoutuva, mummoutuva kansa-
- pimässäpirtissä
PIMEÄT PIRTIT
oli yleisiä jo vuosikymmeniä sitten kun Itä-Suomen lomareissulta kotiin ajelimme. Näin on myös Pohjanmaan syrjäpitäjissä.
Pakolaisia kaivataan Hesassakin kun nuorikot haluaa vain yhden lapsen synnyttää, jos haluaa ensikään.
Meillä ei mikään laki rajoita lapsen hankintaa. - on_valitusoikeus
Omalla tavallaan tässä odotushuoneessa ollaan. Nuorempiakin lähtee joka päivä nimenhuudolla atomilääkärin vastaanotolle.
- piilimiehelle
Älä ota kaunista vaimoa, kauneus on katoovaasta,
ota ruma eukko, rumuus senkuin lisääntyy vaan.
Valitsevalle jää luu kouraan. - pilmari12
APTEEKKIIN
ja uimaan lähdössä oon.
Mikä tuon Bilmanin tehtävä on tällä forumilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624284Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523426Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903054Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2892038Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361703Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201601- 911543
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406