Mulla on kavereita jossain päin Sri Lankaa ja ne on kadoksissa auttakaa! Help !
Ystäviä kadoksissa!!!!!1
7
4883
Vastaukset
- BOy
Otan osaa toivottavasti löydät ne ja saat niistä tietoo.!
- nöf
oletko varma, että he ovat kadoksissa? aika harva suomalainen kumminksaan kuoli sinne...
- höpsö:D
no voih. kyl ne vie löytyy älä huoli!!
- Hikkaduwa fan
Todella järkyttävä tämä katastrofi siellä. Itse olen saanut yhteyden pariin paikalliseen ystävääni tekstiviestillä. Monet ovat siellä kunnossa, mutta niin kiireisiä, auttamassa katasrofityössä vapaaehtoisina, etteivät ehdi vastata meidän tiedusteluihimme.Ei voi muuta kuin toivoa, että loputkin ovat kunnossa.Ajan kanssa kaikki selviää, toivottavasti.
- Tapsi
Hikkaduwa fan kirjoitti:
Todella järkyttävä tämä katastrofi siellä. Itse olen saanut yhteyden pariin paikalliseen ystävääni tekstiviestillä. Monet ovat siellä kunnossa, mutta niin kiireisiä, auttamassa katasrofityössä vapaaehtoisina, etteivät ehdi vastata meidän tiedusteluihimme.Ei voi muuta kuin toivoa, että loputkin ovat kunnossa.Ajan kanssa kaikki selviää, toivottavasti.
Tsemppiä vaan sullekkin *voimahali*
- *surullinen*
todella surullista että ystäväsi ovat kadoksissa, mutta älä huoli sillä uskon että he ovat kunnossa koska aika harva suomalainen on kullut. mutta otan osaa suruusi.
- Teenangel*93
Kiitti kaikille mua tukeneille. En oo vielläkään kuullu ystävistäni mitään :,(. Tää on varmasti elämäni raskainta aikaa, mutta teidän avulla selviän tästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831648- 401279
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87986Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja202946- 61863
- 53862
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.68862Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20840- 37789
- 34784