Hyvää päivää palstanlukijat! Auttakaa miestä mäessä! Paljonko painaa traktori, esim. 60-luvun avokoppi nuffield tai vastaava? Olisin kiitollinen tiedosta.
Paljonko painaa...?
11
6689
Vastaukset
- MB-320s
Tosi ei cabriolet malli .Lämpimällä hytillä MF-240 vm.1982 ~ 2170 kg .
- mbe
1100kg,saman painoinen myös myöhemmin sinisenä,merkki Leyland 154.
- mbe
Tuo edellä mainittu pieni nelosnuffi,yleisempi 4/60(?)nuffi painoi noin 2500kg. Tämä oletettavasti hakemasi koneen paino?
- 4DM
Tuo 1100-kiloinen ei nyt sentään tainnut koskaan kantaa Nuffield nimeä.
- Olli
mbe kirjoitti:
Tuo edellä mainittu pieni nelosnuffi,yleisempi 4/60(?)nuffi painoi noin 2500kg. Tämä oletettavasti hakemasi koneen paino?
Sen verran viilaan pilkkua, että Nuffield 460 painaa 2300kg. Itellä on meinaa kyseinen vehes.
- Nuppelo
Nelos Nuffit noin 2300 kg kolmos Nuffi 1800 kg.
- painorajoitteinen
Kiitokset kaikille tiedoista. En tiedä tarkkaa koneen mallia, mutta mieleen jäi että siinä luki nuffield. Sen takia painoja kyselin ku tarttis kesämökillä traktoria ja tutulla ois tollanen nuffield, mutta 300 kilsan päässä... Traileri ja vetäjä ois mutta painoraja 2000 kiloa, eli täytyy keksiä, joku toinen konsti.
- Painorajoitteinen
painorajoitteinen kirjoitti:
Kiitokset kaikille tiedoista. En tiedä tarkkaa koneen mallia, mutta mieleen jäi että siinä luki nuffield. Sen takia painoja kyselin ku tarttis kesämökillä traktoria ja tutulla ois tollanen nuffield, mutta 300 kilsan päässä... Traileri ja vetäjä ois mutta painoraja 2000 kiloa, eli täytyy keksiä, joku toinen konsti.
Tuli sellanen asia vielä mieleen, että mistä sen traktorin paino selviää?? Eli onko siihen stanssattu kilpi johonkin missä se lukee vai?
- Viki
Painorajoitteinen kirjoitti:
Tuli sellanen asia vielä mieleen, että mistä sen traktorin paino selviää?? Eli onko siihen stanssattu kilpi johonkin missä se lukee vai?
Rekisteriotteessa lukee paino
- Jukka
Omistajan käsikirja kertoo seuraavat tiedot:
Täysin varustein,säiliöt täynnä:
Nuffield 3DL:1964kg
Nuffield 4DM:2243kg
Ilman varusteita,säiliöt täynnä:
Nuffield 3DL:1783kg
Nuffield 4DM:2062kg- Jzxc
Käyttäjän käsikirja vuodelta 1968 :
Nuffield 3/45 noin 2100 kg
Nuffield 6/65 noin 2400 kg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758