kuinkas teillä on menny ja kuinka elämä on jatkunu, itse oon 14v ja ja noinpari vuotta sitten oli toi operaatio, kuinka teihin on suhtauduttu pukuhuoneissa/uimahalleissa , eihän sairaudelle mitään voi, itse oon kyl pärjänny aikas hyvin, mut oon kuullu että monille se ei oo niinkään helppoo, no joo ikää kun tun tulee lisää niin ihan kai sama, mut näin tässä hieman ihmetyttää?
ympärileikkaus ja siittä toipuminen
menijosit
2
116
Vastaukset
- VenyttelyAuttaa
Turhat leikkaukset voi välttää venyttelyllä, tuolla on hyvät ohjeet ja jopa kuvat. Kaiken voi ladata omalle konelleen ja sitten venyttelemään! http://esarinvenytys.webs.com/
- Aiheellinen
Jep. Turhat leikkaukset voi venytyksellä välttää, mutta ei aiheellisia leikkauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249