Hevostallilla. (Kertoja M, naisille)

BoH-

Alkaa hiukan hitaasti johdattelulla. Jos ei lähtö kiinnosta, käy lopussa kurkistamassa, muuttuu "hieman".. palaa sitten alkuun uudelleen jos.. ;)

---

Harjasin betonilattialta heinänkorsia ja sahanpurua ajatuksissani, mielessäni pyöri parin viikon takainen tapaus jonka takia nyt heiluinkin harjan varressa hevostallilla vaikken hevosista edes oikein pitänyt. Silmissäni pyöri se kuinka kurvasin paikallisen maatalouskaupan pihaan kiireessä vanhalla toyotan romullani, pakittaen sen liiankin riuskasti parkkiin ja tietenkin juuri sillä kertaa ja hetkellä ne jarruni taas reistaili joten rysäytin napakasti takana olevaa hevoskuljetusvaunua päin.
Noustessani nolona, puolipaniikissa autosta ulos katselemaan hevoskärryn vaurioita, kuulin samoin tein naisen huutoa jostain, tilannetta mieleen paljon toden tuntuisemmaksi toi viereisestä vielä siivoamattomasta pilttuusta leijaileva vahva hevostallin haju, juuri kuten se vaunukin oli tuoksahtanut.. kunnes kuulin uudelleen sen huudon, nyt vieläkin todentuntuisemmin.

Säpsähdin todellisuuteen äkkiä kuullessani sen saman äänen ja lähes saman huudon kuin silloinkin, vielä kolmannen kerran, vieläkin tiukemmin

-hei poika!.. tallipoika!! nyt lopeta se haaveilu ja tule siirtämään nuo sontakärrisi..!

Vilkaisin nopeasti joka suuntaan kunnes paikallistin äänen suunnan tallin ovelle, se sama nuori, joskin pari vuotta minua vanhempi nainen joka minua tuli ripittämään siellä parkkipaikalla vähän turhankin kovaan ääneen, käskytti minua jälleen kerran kuten ties jo kuinka monta kertaa tässä parin viikon aikana.
Nakkasin harjan pilttuuta vasten ja sinkosin ovelle kottikärryjäni siirtämään, tumma ori korskahti kun nainen ohjasti tämän ohitseni tallin käytävälle minua pistävästi katsoen

-on se nyt kumma... mikään ei mene perille, kärrit aina tiellä...

Nainen mutisi mennessään sanat jotka runteli jälleen kerran itsetuntoani, aina se vaan sähisee ja moittii. Odotahan vain, tuumailin samalla kun työnsin sontakärryni tallin seinustalle ja astelin takaisin sisään.

Nainen, hiukan vajaa kolmekymppinen, paksut tummanruskeat ja reilusti olkapäille ulottuvat hiukset napakalla terhakalla ponnarilla kääntyi juuri satulastaan pudottautuakseen alas hevosen selästä, katseeni viivästyi jälleen väkisinkin tämän humalluttavissa muodoissa, terhakka pyöreä povi muotoili tumman sinisen paidan istuvasti naisen ylle, saman teki hälyttävän hyvännäköinen ja pyöreä takamus tummanruskeille ratsastushousuille jotka piiloutui heti polvien alta mustiin pohkeiden pyöristämiin kumisiin ratsastussaappaisiin.
Ehdin hädin tuskin tämän luo, kun sain lähes sen saman tiukan katseen minkä siellä parkkipaikallakin tämän ojentaessa orilleen kiinnittämää talutusnuoraa minulle.

Köyhä pätkätyöläinen kun olin, naisen meuhkatessa kovaan ääneen mikä tunari minä olen ja että poliisi pitäisi paikalle saada, alistuin nopeasti lähes häntä koipien välissä tyynnyttelemään ja myönnyttelemään, anomaan ettei poliisia nyt sentään tarvitse, että tokihan me kait sopuun päästään omineenkin. Hetken höyryjä päästeltyään nainen onneksi hiukan rauhoittui, manaten kuitenkin kuinka saa selittää hevostallin emännälle ja omistajalle miten tämän kärrystä valot palasina ja kulma kurtussa, kunnes ärjäisi että saan todellakin korvata kaiken että vakuutusyhtiön tietoja vain esiin.

Siinä vaiheessa hätäännyin entisestään kun tajusin ettei se ollut voimassa kun ei ollut rahaa viimeksi maksaa, joten peläten lopullista räjähdystä uikutin naiselle ettei sellaista ole. Pienen hiljaisen hetken ja vihaisen mulkaisun perään tämä sitten äsähti että maksat sitten omistas. Sen perään entistä nolompana selittelin ettei rahaa yksinkertaisesti ole mutta voisinko jotenkin muuten korvata..

Naisen ilmeestä näki miten tätä vitutti miehet sillä hetkellä taas todella paljon, kunnes kohta kiskaisi autostaan paperia ja kynän kirjoittaen siihen tietoni ylös, toiseen lappuun osoitteen ja sähähti sen minulle työntäen että siinä on, tulet tuohon osoitteeseen hevostallille huomenna aamulla, korvaat sitten vaikka työllä tämän vaunun. Emäntä saa päättää minkä verran työtä teet, mutta joka pennin teet.

Ratsastussaappaat lähes vinkaisi asfaltilla naisen pyörähtäessä ympäri, tämän painellessa autoonsa sain vielä ennen oven läimäystä kuivan huomautuksen, että noita vahinkojasi katsoen, varaudu vain suoraan vähintään parin viikon tallipojan pestiin..

Nyt siis olin sitä samaa naista silmiin katsoen, kiukkuani kaikesta siitä sättimisestä niellen ollut tallipoikana jo pari viikkoa, yhden vielä ollessa jäljellä, parhailla ja kuumimmilla kesäkeleillä vielä harmikseni. Vaunun korjaus oli maksanut ihan törkeästi, minulta sellaisia rahoja mistään löytynyt.

28

15390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BoH-

      Emäntä oli aamulla vastassa tämän samaisen naisen, asiakkaan tallivuokralaisensa kanssa jossa minulta ei paljoa kyselty sen perään kun olin toistanut ettei rahaa ole, vaan vastauksena siihen emäntä ilmoitti kolmen viikon aamusta iltaan tallitöistä jonka perään minut vietiin samoin tein pukuhuoneeseen jossa sain käskyn vaihtaa tallipojalle sopivat vaatteet, hihattoman paidan, siniset lappuhaalarit, lippiksen ja mustat kumisaappaat.

      -otat satulan pois ja teet normaalin ratsastuksen jälkeisen huollon ja viet tämän pilttuuseensa. Ja muistakkin antaa sille vettä

      Nainen ohjeisti tiukkana katsoen minua ylöspäin työntäen narun käteeni lähtien samoin tein tallityttöjen ja ratsastajien taukohuonetta kohti jonne minulla ei ollut ollut mitään asiaa missään vaiheessa. Sidoin höyryävää juuri tiukasti naisen haaroissa työskennellyttä hikistä oria tallin käytävän ketjuihin kun kuulin taas sen tutun ja terävän äänen

      -ja hei tallipoika! .. tämä pilttuukin vielä ihan sonnassa, eikös ollut puhe kun lähdin ratsastamaan että siivoat nämä kaikki?! Heti kun se on laitettu, siivoat tämän!

      Katsoin tuimaa naista tämän osoittaessa yhtä karsinaa alkaen tarkastaa tiukasti saapastellen niitä kaikkia, löytäen vain sen yhden jota en ollut ehtinyt vielä siivota, nainen purjehti menojaan.. kuulin kuitenkin taas sitä jupinaa

      -...saamaton ja hidas.. malliesimerkki miehestä..

      Sisälläni pisti taas, purin hammasta etten räjähtänyt ja huutanut takaisin, tiesin kuitenkin tilanteeni liiankin hyvin ollessani täysin rahaton, että tämä nyt oli pakko vain niellä ja hoitaa töillä pois.. mielikuvituksessani päästelin kuitenkin höyryjäni melkoisesti ajatellen miten minä vielä näytän joskus tuolle muijalle..

      Hevostalli oli tehty vanhaan navettaan, karsinoita tai pilttuita oli seitsemän, sen lisäksi yksi iso jokin erikoisempi karsina, ja keskellä iso käytävä joka vei isoille päätyoville. Toisessa päässä oli tallivaatehuone, varustehuone ja ratsastajien huone, jossa en ollut edes päässyt vilaukselta käymään siis.
      Nostin viimeistä hangollista sontaa kärryihini saaden sen yhden, huudotkin aiheuttaneen karsinan valmiiksi kun kuulin jälleen kerran sen naisen kiekaisun, paiskasin sontahangon kärryn päälle ja sataan laskien kurkistin tallin käytävälle.. Nainen siellä mustissa saappaissaan talutti toista oria
      sinne isoon karsinaan jossa pitivät jotain ihme nahkapukkia, mennessään huusi minulle

      -tallipoika! Tänne näin, tarvitsen apuasi... otat ja pidät hetken tätä oria tästä köydestä, pidä varasi se voi möyrytä tietäen mitä kohta saa.. tuo meidän Lilli tamma on nyt kiimassa ja astutetaan.. pidä nyt se kunnolla siinä, pesen tuon siittimen.. !

      Pyörähdin juuri tuhanteen laskien mielessäni sadatellen naisen perästä isoon karsinaan jossa pukki olikin poikittain hiukan sivummalla ja siihen sidottuna valkea tamma häntä pörhöllään ja härillään, sain samoin tein silmät ymmyrkäisinä tulikomentoja ja hyörivän orin narun käsiini naisen napatessa isosta tiskialtaasta keltaiset kumihanskat käsiinsä sekä ämpärin lämmintä vettä ja rättejä kyykistyen niiden kera orin sivulle.

      Katselin silmät lautasina kuinka korskuvan elikon valtava siitin alkoi paisua ja liukua ulos tupestaan naisen sutiessa sitä tottunein reippain ottein rättiensä kanssa.. sitä tuli ja tuli, turposi näkyviin aivan holtittoman kokoiseksi aisaksi joka alkoi pesäpallomailan tapaisena hutkia itse hörähtelevää korvia tutkalautasten tavoin pyörittelevää oria vatsaan.. olin lähes suu auki hämmästyksestä, koskaan mitään sellaista nähneenä, kunnes satuin vilkaisemaan naista. Tämän silmät oikein hehkui, poskille oli aivan selvästi ilmestynyt jonkinlaista rusotusta, oliko käynyt
      puuteroimassa välillä ajattelin kunnes huomasin myös miten tämän tiukan tyköistuvan paidan alle muhkeiden pyöreiden rintojen kohdille oli ilmestynyt pienet aiempaa terävämmät kohoumat..

      Vakoilin naista salaa alkaen pikkuhiljaa aavistella ja tajuta tilannetta samassa kun tämä siirsi ämpärin säpäkästi sivuun ja tempaisi minulta narun käsistä mitään sanomatta tummin samein silmin. Otin askeleen taakse seuraten miten naisen ilme muuttui tiukasta ja tuimasta jotenkin pehmeän kuulaaksi ja malttamattomaksi tämän ohjastaessa oria lähemmäs tammaa..
      Se höristi korviaan ja hutki kokonaan käärityllä päästään kiinni sidotulla hännän mutkallaan ilmassa orin rymistellessä raskain askelin sen luo, ori taasen höri ja korskui sitä enemmän mitä lähemmäs pääsi, valtaisa lihasuoro huitoi todella kovana ja rajusti sen alla ison klunssin turvottaessa sen päässä kuin suuri tulipunainen omena.
      Naisen eleet ja ilme oli mielettömät, seuratessani tätä, sekä koko toimitusta, alkoi mielessäni suorastaan virrata ideoita..

      • Kiinnostavaa
        Joskus itsekkin pesuhommissa olleena...


      • Onko tallipojan taikka karsina paikkoja avoinna?


    • BoH-

      Ori hirnahti urosmaisen jyreästi ja ponkaisi takajaloilleen, tummatukka ponnari huiskuen antoi sille narua enemmän aivan kuin itsekin vain innostuen lisää kunnes valtava pelkkää raakaa voimaa ja lihasta oleva elikko julmettu muna tanassa suorastaan syöksyi narttunsa selkään alkaen stepata takajaloillaan sohien elimellään kuin etsien jotain..
      Nainen suorastaan kimposi kuin hätiin ja kumihanskat vieläkin pesun jäljiltä käsissään tarttui taas epätodellisen hurjaan, suonikkaaseen soiroon survoen sen ronskin ammattimaisin ottein kohdalleen tamman kiimasta turvonneelle ja liukkaalle emättimelle, ori ei sen enempiä kysellyt saati kummempia esileikkejä esitellyt vaan survaisi julmetun, käsivartta paksun aisan kerta junttauksella puolta metriä naaraaseensa, aivan pohjaan asti.

      Tunsin sen sykäyksen syvällä itsenikin sisällä henkäisten huulieni välistä lähes hammasta purren vaikka seurasin tilannetta taustalta karsinan toiselta laidalta.. Nainenkin sätkähti silminnähden lasittunein silmin samalla kun tämän asento ja jalat siirtyi tukevammin haralle.

      Sanonta, aitaa kaatuu ja seinät ryskyy kun hevoset nussii, sai siinä sillä hetkellä silmieni edessä täysin uuden ulottuvuuden ja ymmärsin miksi ja mistä se tulee.. se oli lähes väkivaltaisen järisyttävä ja raju runttaus joka siitä alkoi, ori junttasi kiimasta sekaisin olevaa tammaa, naarasta allaan kuin raivohärkä, jättiläismäinen siitin kairasi sen emättimeen todella limaisena ja kiiltävänä kuin viimeistä päivää, karsinan lattia paukkui, tuntui kuin seinät olisi huojuneet sellainen eläimellisen raaka ja alkukantainen naaraan otto ja takaapäin nainti siinä silmieni edessä todistui.

      Nielaisten yllättäen kuivunutta kurkkuani siirsin katseeni naiseen. Naiseen joka näytti lähes tärisevän, halkeavan aivan päivänselvästä mielettömästä kiihotuksestaan. Ihailin lähes omahyväisesti myhäillen naisen olemusta ja eleitä sekä ilmeitä, tämän jo roisisti kiimastaan punottavia poskia, saadessani tämän tiedon hänestä.
      En saanut katsettani naisesta irti, ja sillä sekunnilla kun havaitsin miten tämän toinen kuminen käsi vaivihkaa sipaisi naisen omaa terhakkaa rintaa liukuen alas niin että pian keltaiset kumiset sormet vilahti takaapäin tämän leveässä asennossa olevissa haaroissa, tajusin miten minä tulen kuittaamaan kaikki ne sähäkät komennot ja tiuskimiset!

      Orin suorastaan runnoessa elintään vielä tamman sisään mielessäni tulvi eri variaatioita jotka kuitenkin vaimeni taka-alalle kun valtava lihaksikas jättiläinen runttasi liisteisen aisansa täysin pohjaan asti suorastaan hypähtäen vielä viimeisen kerran ja pysäytti raivoisan junttauksen jääden vain hörien ja örähdellen puuskuttamaan syvälle naaraaseensa aivan selvästi suorastaan pumppaamaan kuumaa spermaansa tämän sisään.
      Naisen hengitys oli tiheä, katse lasittunut, olemus muutoinkin kuin hermoheikolla tämän tuijottaessa edelleen oria harvakseltaan lanteitaan nytkäyttämässä tammassaan pidellen narua toisessa kädessään.

      Viimein astutus oli ilmeisesti valmis orin alkaessa liukua alas tamman päältä, valtava, limainen jo jonkin verran pehmennyt siitin lurpsahti ulos emättimestä valuen vieläkin vaimeasti harmaan sameaa mahlaa sotkien lattiaa, ori teputti ja hörähteli, nainen hihkui ja kehui sitä niin hunajaisen kiimaisella äänellä etten ollut ennen kuullutkaan katsellen sen petomaista elintä. Tamma huiski päätään ja teputteli myös, taisi tehdä nannaa huomasin ajattelevani kun nainen kääntyi ympäri säpsähtäen nähdessään minut takanaan, ollen hetken kuin peura ajovaloissa.. kunnes nosti nokkaansa ja aivan kuin katkaisijasta vaikutti olevan taas se sama ylimielinen komentelija. Sain tuiman kipinöivän katseen ja tiukan kivahduksen tämän mennessä editseni taluttaen oria käytävälle

      -mitä sinä siinä vielä tölläät..! eikö pitänyt olla sitä karsinaa siivoamassa?!

      Suorastaan kirosin, toki mielessäni vain, purren huultani kuten niin monta kertaa ennenkin, hetken kiukkuni laantumista odoteltuani olin juuri poistumassa myös käytävän puolelle kun nainen saapasteli kipinät sinkoillen takaisin karsinan ovella vastaan, uhmakkaana kuin aina ennenkin

      -noh... saatkin sitten siivota tämän siitoskarsinan nyt ensimmäisenä... peset nuo spermat pois lattialta, kolaat nuo tamman sonnat ja vaihdat vähän uutta purua. Tuon astutus pukinkin pyyhit, tammat kuolaa aina siihen kuten näkyy.. näitkö miten oikeat urokset ottaa naaraansa eikä leiki...
      Mutta, josko se sinulta nyt onnistuisi tämän siivous edes.. kun näinkin selkeät ohjeet....

      Tiukkojen käskyjen perään olin huomaavinani jopa ilkikurisen vahingoniloisen virneen karkaavan naiselta..

      Joka oli se vihonviimeinen pisara.

      • Nautinnollista ja lupaavaa.


    • BoH-

      Tummanruskeat silmäni varmasi suorastaan leimuten kohensin ryhtiäni, kohotin katsettani tuijottaen pistävästi silmiisi. Sinä silmin nähden aistit, ja todellakin rekisteröit kaiken sen lähes kavahtaen ymmällään sitä reaktiotani..
      Vaikken ollut mikään punttipaavo, olin sentään jäntevä ja ruumiillista työtä ikäni tehnyt, lähes kaksimetrinen mies. Suorastaan kutistuit edessäni kohentaessani kokoani ja kuppini mennessä nurin, uhmani varmasti oikein hehkueassa minusta astahdin lähemmäs

      -Nyt. Sinä hurjaharja.. tummatukka.. Nainen. Saat tuta.. olet saanut nyt sähistä ja sättiä ja alentuvasti moittia minua tarpeeksesi.. nyt se loppuu. Tähän. Tässä ja nyt..keskellä tätä hevostallia, kiimasta ja astumisesta vieläkin lähes kostean paksua ilmaa täynnä olevaan siitoskarsinaa..

      Näin mielihyvilläni kuinka silmäsi vettyi uudelleen, aivan kuin orastavan pakokauhun myötä, kuunnellessasi painokasta, hidasta ja tauottavaa matalaa murahtelua. Sellaista ääntä, jolloin tiedät, että mies on tosissaan.. nautin sinusta huokuvaa vallan riisuuntumista, ahmin sinua katseellani terhakkaasta todella seksikkäästä poninhännästäsi kumisten ratsastussaappaiden kärkiin asti, ylhäältä alas ja takaisin samalla kun otin toisenkin askeleen lähestyen sinua.

      Himoni kuohahti yhä enemmän sisälläni nähdessäni miten hätääntyneenä, varovasti perääntyen, aikanaan ihan karsinan seinää vasten painautuen vilkuilet vieläkin työn teosta suorastaan höyryävää jäntevää kehoani hiukan turhan piukan lappuhaalarini ja paidan suojissa, siitä kumisaappaisiini ja takaisin ylös huomaten matkalla haaroissani melkoisen pullistuksen.
      Silmäsi käy vaivihkaa kuin kuumeisesti miettien käytävällä höyryävässä juuri raivoisasti tammaa astuneessa, vieläkin melkoista lihanuijaansa ulkona roikottavassa orissa, spermaisessa siittolan lattiassa ja raukeana valtavan rajusti munaa saaneessa tammassa, palaten taas, entistä sekaisempana minuun..

      Uhmaakkaana tulen aivan eteesi, tartun kumihanskoin vieläkin suojatuista käsistäsi kiinni ja nostan ne vastusteluistasi huolimatta ylös ja lukitsen sinut karsinan seinän ja itseni väliin.
      Kumarrun virnistäen hiukan painautuessani muhkeata poveasi, sinua vasten ja omistajan elkein nuuhkaisen korvasi takaa. Hengitän kiihottuneena ihoasi vasten, sivelen korvaasi huulellani, näykkäisen sitä. Siirryn alaspäin kaulalle kunnes painan ahnaan suukon ihollesi..
      Aistin miten värähdät ynähtäen, miten henkäisten nuuhkaiset sieraimiisi paksua juuri roisin astutuksen jäljiltä kosteaa ja irstaan kiimaiselta haisevaa siittolan ilmaa sekä sinun kaulaasi omin luvin maistelevaa raskaan työnsä peruilta tuoksahtavaa voimakasta isoa miestä. Et pääse pakoon..
      Se tunne, kun huomaan miten sinä lähes vapiset vahvassa otteessani, haisevan lähes hikisen ja tuiman tallipojan käsittelyssä, saa minut entistä rajummaksi.
      Painaudun tiukemmin sinua vasten, tunnet ihan varmasti kuinka jo suorastaan sykin paksuna lantiotasi vasten haalareissani, suutelen ahnaammin kaulaasi ja korvaasi vaihtaen puolelta toiselle

      -nyt sinä hurjaharja todellakin.. naaras.. saat kokeilla mitä se tuollainen kunnon nartun osa on kun se kytketään kiinni ja lasketaan uros valloilleen... sinä et täällä enää minulle, miehelle tiuski..

      Supatan matalalla määräävällä äänellä kaulallasi esittäen aikomukseni laittaa sinut ojennukseen kouraisten toisella vahvalla kädelläni muhkean rintasi otteeseeni.. vinkaiset ja hytkähdät, silmäsi pyörähtää hienosti ympäri ja siitä huvittuneena liu'tan käteni alas vartaloasi kahmien kunnes se etenee kylkeäsi pitkin lantiolle, sieltä humalluttavan pyöreän takapuolesi luo.. puristan sitä ahnaasti ronskilla otteella tiukaten samalla otettani käsistäsi pääsi yläpuolella, imaisten vielä uudelleen kaulaasi ja niskaasi.
      Yhtäkkiä pyöräytän sinut irti seinästä ja sivuttain eteeni napaten sinut lantioltasi kainalooni, roikut samantien kuin kevyt säkki raavaan miehen otteissa, kannan sinut päättäväisesti astutuspukin luo ja lähes heitän sinut sille, kiskaisen tamman remmin siitä irti niin että räpsähtää ja läjäytän sitä oikein olan takaa räväkästi avokämmenellä persauksille ärjäisten sen liikkeelle. Silmäsi leviää yllätyksestä, lähes naurattaa suorastaan kilometrien päähän näkyvä epäuskoinen nielaisusi kun katsot miten juuri astuttu tamma oikein singahtaa liikkeelle ja säntää siitoskarsinasta ulos, hirnahdellen mennessään aivan kuin vahingoniloisena seuraajalleen....

    • BoH-

      Yrität kammeta pukilta ylemmäs katsoen pelonsekaisin tuntein minua, raamikasta miestä keho suorastaan veläkin höyryten pistävän, himokkaan katseen vallitessa kohentamassa kädellä haalareissani sykkivää melkoista pullotusta paremmin..
      Katseesi lasittuu kosteudesta huomatessasi miten se kääntyy täysin pystysuoraan ylöspäin saaden lappuhaalarin sepaluksen napit lähes soimaan.
      Et kuitenkaan ehdi mitään, olen sinussa heti välittömästi uudelleen kiinni, voimakas käsi läpsäisee pystyssä sojottavaa takamustasi ohimennen liukuen selkääsi myöden niskallesi.. tuijotat minua nyt jo todella samein silmin tuntiessasi miten vanttera käsi vaivihkaa mutta päättäväisenä kiertyy hiuksiisi, tarttuu mahtavan terhakkaan ponnariisi, ja puristuu tiukasti nyrkkiin.. Otan sinua tiukasti, mutta hellästi hiuksistasi kiinni ja kumarrun todella lähelle voittajan ilme kasvoillani

      -Kyllä.. nyt sinä saat kuitata, tai siis kuittaat.. ne kaikki...

      Painan sinua hiuksista pukille tiukemmin alkaen kähmiä tarjolla killuvaa mahtavan riettaan näköisesti pyllöttävää persettäsi. Luoja miten se onkaan himoittavan muodokas ja pyöreä, huomaan ajattelevani, suustani päästessä tahaton himon raskas huokaus..
      Hyväilen sitä, pidellen sinua tiukasti tukastasi kiinni, käsi liukuu siellä sun täällä kaiken aikaa lähestyen kuitenkin jalkoväliäsi kunnes pyörivä sormeni ajastaan tavoittaa jo todella kuuman ja lähes kosteutta tiukkojen ratsastushousujesi alta huokuvan pyhimpäsi.. ja mikä parasta, täysin avuttomana minulle.

      Tunnen kuinka kuumuus ja kosteus suorastaan voimistuen hohkavat niiden läpi. Uliset mielihyvästä ja säpsähtelet halusta. Hieron sinua pienin liikkein kankaan läpi ja tunnen miten märät huulesi liikkuvat toisiaan vasten. Sinä litiset, olet niin märkä. Teen etu- ja keskisormellani pyörivää liikettä aina välillä kovemmin painaen. Kuulen äänestäsi ettet ole enää kaukana saamisesta.

      Nopeutan pyörittämistä ja kuulen miten märkä pillusi ääntelee riettaasti sormieni alla. Ratsastushousujesi kangas estää kiihottavasti sen viimeisen kosketuksen. Tarraudut käsin pukkiin todella lujaa tuntiessani sormiani vasten kun alat tulla. Lopetan kuin salaman iskusta. Sinä valitat, täriset, valut nesteitä ja sykähtelet. Katsot minua kuin järkeä vailla lasittunein silmin, virnistän sinulle. Sinä nytkähtelet ja tarjoat sitä epätoivoisena enemmän tarjolle, pitelen kuitenkin vain sormiani sinun sykkivällä pillullasi ja odotan että hengityksesi laantuisi, vikisten käyt aivan huipulla, muttet aivan perillä. Ihana kiimaisen pillun tuoksu täyttää sieraimeni siittolassa..

      Ähkäisen himostani uudelleen, haluan sinua, pelkään että lappuhaalarini repeää, niin rajusti minulla seisoo ja sykkii saadessani käsitellä ja hyväillä sinua näin.
      Kumarrun takaapäin uudelleen pääsi luo alkaen samantien jälleen maistella niskaasi, käteni liukuessa allesi, etupuolelle.. tunnet miten ratsastushoususi nappi, ja vetoketju aukeaa vaivihkaa.. käteni liukuu hiukan niiden alle tavoittaen pikkupöksysi reunan tullen kuitenkin samoin tein hitaasti ulos todella kostean kuumasta paikasta, vain liukuakseen taas takapuolellesi.
      Suutelen niskaasi ahnaammin samalla kun käsi tarraa ratsastushousujesi sekä pikkareiden kaulukselle ja suorastaan revin ne voimalla alas, pakotan ne puoleen reiteesi. Vinkaiset yllätyksestä, kuuntelen kiivasta hengitystäsi nauttien avuttomasta, nyt jo melkein kiimaisesta nyyhkytyksestäsi samalla kun himoitsen katseellani paljastunutta valtavan herkullista pyöreää peppuasi alkaen hyväillä sitä innokkain ottein kädelläni.

      -..oi.. jestas mikä takapuoli sinulla on..!... aivan mielettömän kiihottava.. noinkohan se tuo orikin äsken ajatteli ja hirnahteli.. kun ajattelet miten se äsken juuri näin pääsi paljaan, kiinni sidotun kiimaisen tamman taakse, ja kuinka sen elin paisui ja turposi... jäykistyi aivan valtavaan erektioon..
      noh, nyt minulle ainakin käy niin... haalareissani... ja todellakin, sinä tulet nyt pääsemään tamman paikalle... kun niin näytit siitä pitävänkin...

      Vedän pääsi ylös tukastasi napakasti pidellen jatkaen matalaa murahteluani korvasi juuressa kiihottuen jos vielä mahdollista entistäkin enemmän saadessani sinut suorastaan vuotamaan kiimaisia mahloja pitkin reisiäsi alkaessasi entistä enemmän vaimeasti täristä ja ynistä. Pyörittelen sormillani sitä liukkautta reisilläsi.. kunnes lähes nostan sinut hiuksistasi ylös pukilta, pyöräytän keskelle siittolan spermaista lähmäistä lattiaa ja käskytän sanattomasti, tukastasi kiinni pitäen sinut polvistumaan kumisaappaideni juureen. Pääsi taipuu väkisinkin otteessani taaksepäin sen verran että näen kiimaiset, alistetut kosteina kiiltävät kauniit silmäsi samalla kun painan toisen käteni miehekkäästi lanteelleni. Katselen sinua himoiten, huuliasi.. miten haluankaan nauttia niiden kanssa... huomaan miten vilkaiset haaroissani pullottavaa sykkivää kumpua ja aivan kuin puraisisit vaivihkaa huultasi..

      Täydellisesti vallassani, naurahdan ja nyökkään.. tiedät mitä pitää tehdä.

      • Nautinnollista


    • BoH-

      -kyllä. haluan että otat nyt sen esiin aivan kuten äsken oriilta. Valmistelet siittimen astumista varten, kun näyt olevan siinä niin pätevä.. anna mennä vain.. tällä kertaa et varsinaisesti pese sitä, vaan imet ja nuolet sitä, ja oikein kunnolla saaden lisätä...

      Silmäsi laajenee lautasiksi, jos ei oltaisi siinä asennossa, näkisin varmasti miten sinun haaroissasi suorastaan loiskahtaa juuri sillä hetkellä lisää kiimaisia mehujasi, liukkauttasi pitkin reisiä ja persettäsi.. Saan siitä ajatuksesta aivan mielettömän suuren nautinnon tunteen sisälläni samalla kun tiukkaan otettani paksusta tukastasi hiukan kuin nykäisten hoputuksena.
      Nautiskellen katselen kuinka aivan järjettömän kiimaisena, mutta paniikissa, kumiset kätesi nousee arasti ylös ja tarttuu lappuhaalareitteni sepalukseen, avaa napin, toisen, kolmannenkin.. kunnes pullottava kumpu aivan kuin halkeaa, avautuu... silmäsi aivan kuin laajenisi entisestään sitä katsellessasi, kätesi levittää sepalusta toisen keltaisella kumihanskalla suojatun käden saadessa julmetusti sykkivän, kuuman erektioni oikein ponnahtamalla sieltä ulos ja otteeseensa..

      Ähkäisen röheästi ja vaikka olenkin lähes kaksimetrinen vanttera mies tukevasti seisomassa edessäsi, nytkähdän hiukan väkisinkin, tunnet tosin miten otteeni tukastasi tiukkenee taas ja ohjastan sinua, kyllä, tällä kertaa mies ohjastaa sinua.. saaden suonikkaan punaisen erisävyjä jo leiskuvan valtavan kovan munan huulillesi, joudut väkisinkin avaamaan suusi otteessani kunnes maheasti yhä vain enemmän huokaillen työnnyn elimelläni suuhusi.

      Alan vaimeasti, hitain pienin liikkein naida suutasi raivoisaa sykkivää erektiota hoitaakseni, suljen silmäni, suuni aukeaa.. vaimean miehisen ääntelyni voimistuessa jähmetyn pian vain paikoilleni, pidellen sinua vain otteessani tukastasi saatuani sinut oikeisiin naaraan töihin, sinun alkaessa ottaa omatoimisesti minulta ahnaasti suihin kun et muuta voi. Haistan yhä voimaakkaammin kiimaisen pillusi tuoksun, taidat valua yhä vain lisää reisillesi siinä kontallaan edessäni.

      Nautin suunnattomasti naida sinua suuhun, kuinka otat ja imet munaani.. kuinka saan vaimentaa kaiken sen tiuskimisesi ja käskytyksesi juuri kuten mies vain naisen vaimentaa, työntämällä todella kovan ja suonikkaan munani suuhusi.

      -juuri noinh.. sinä nainen ole hiljaa ja ime sitä munaa... tamma... tämä on se oikea paikka tuollaiselle hurjaharjalle, naaraalle joka meinaa hyppiä silmille... sinulle... mmmm... kontillasi siinä imemässä mieheltä munaa, vain saadaksesi sen ihan kohta entistä kovempana ja liukkaana kunnolla sisääsi... kuten nämä naaraat täällä siittolassa näkyy saavan..
      en ehkä ole aivan noin tolkuttoman suurella siittimellä varustettu kuin nuo sinun orisi... mmmh... mutta todellakin sinä narttu tulet saamaan urosta... !

      Innostun itsekkin voimakkaista puheistani, mutta enemmän kehoani hyväilee tunne miten kova muna suussasi ne sinuun vaikuttaa suihinottosi tehostuessa silmin nähden.. Siittokarsinasta alkoi kuulua varmasti melkoisen irstas lurpse ja lutkutus vaihteeksi, syljen ja muun liisteen alkaessa tursota poskillesi, siitä jo valmiiksi spermaiselle lattialle valuen, kunnes aikani sinun suihinotosta ahnaasti nautittuani vedän munan suustasi ulos limasten liisteiden valahtaessa sen perästä jääden roikkumaan rivosti leukaasi, hengityksesi on rietas, haukot ilmaa ja katsot lasittunein silmin vuoroin sykkivää mielettömän kovaa ja limaista nartun siitokseen valmista munaa ,vuoroin uhmakkaisiin tummiin silmiini.

      Suorastaan nostan sinut ylös polviltasi tukastasi pidellen, olet käsittämättömän herkullisen ja kiihottavan näköinen siinä posket roisisti punoittaen limoista kiillellen, ratsastushousut puolitangossa, reidet härskisti kiimalimoistasi lähmäisinä valuen, kunnes jo toistamiseen melkeinpä heitän sinut kuin räsynuken kumaraan vatsallesi astutuspukille, tuntiessasi miehen voiman päästän otteeni ponnaristasi.

    • BoH-

      Tempaisen siittolan seinäkoukusta astutusliinan tai jonkin vastaavan remmin jolla kietaisen kätesi säväkästi kiinni pukkiin, toisen käden toiselle puolelle, asetellen sinut siihen oikein kunnolla pitkin pituutta perse pystyyn ja tarjolle. Nappaan vielä toisenkin liinan koukusta, jolla saan jalkasikin napakasti sidottua. Eihän tamma saa toki potkia kesken astumisen murahdan vaimean vahingoniloisena....

      Kuulen sinulta pääsevän äänen, joka on niin rietas että se meinaa saada minut halusta hulluksi.
      Saapastelen ihastellen hitaasti ympärilläsi, tulen eteesi ja tartun taas tukkaasi sen verran että saan sinut katsomaan silmiini, voittajan virne kasvoillani suorastaan janoan ilmettäsi, naaraan ilmettä, kun näet minun voimakkaan himoavan katseen, ja sitäkin lähempänä valtoimenaan nytkyvän kohti taivasta sojottavan ison siittimen.

      Siirryn taaksesi, muitta mutkitta ja sumeilematta ryskän selkääsi
      vähän orin tavoin, tartun tiukasti tukastasi jälleen vetäen päätäsi ylös samalla kun toisella kädellä ohjaan kovaa elintäni kankkujesi välissä hakeutuen pitkin vakoa todella limaisen ja liukkaan pimppisi kohdalle, terska liukuu huultesi väliin avaten ne vastustamattomasti, suojattomana.. puren suudellen niskaasi ja murahdan

      -nyt narttu todellakin astutaan....!

      Ja survoudun päättäväisesti, oikein molemmin jaloin ponnistaen koko suonikasta rankaani myöten pohjaan asti kiimaista persettäsi vasten pilluusi, lähes rääkäiset ja ulisten revit sidontojasi, mouruten kuin narttukissa kollia vailla persettään pystyyn tarjoten siitä räväkästä liikkeestä minun alkaessa samantien roisisti naida sinua takaapäin pitkin vedoin sisään ja ulos.

      Siittolassa ryskyy jälleen.

      Astutuspukki rutisee ja valittaa rynkytyksen myötä, lattia narskuu kuten orin ja tamman aikaan konsanaan kun junttaan moukarimaisesti sinua aivan kuin orilta juuri mallin saaneena astuen naarasta, pitelen toisella kädellä tiukasti tukastasi, toisella lantiosta ja perslihoistasi sinua allani ottamassa kaiken sen lihaisan ja kovan soiron jota minulla on röyhkeän rajun erektion myötä uroksena sinulle tarjota, sinun itsesi liukkaaksi ja limaiseksi imemänä.
      Tallissa alkaa jälleen voimistua pervo ja kiimainen siittolan, naimisen, rajun ja reippaan astumisen tuoksu ja irstaat uroksen ja naaraan eläimelliset yhtymisen äänet.

      Kuulen miten ori teputtaa ja höristelee siittokarsinan ulkopuolella takanani, ajattelen vahingossa ääneen

      -..katoppa sinä siellä nyt vaan mallia miten nämä ihmisnartut, naiset astutaan oikein miehen toimesta ja kunnolla jotta saadaan ne taas ruotuun...

      Tallityttö ratsastajatar, tummatukkainen ylettömän seksikäs ja muodokas minulle tiuskinut hurjaharja saat nyt tuta mitä olet mieheltä tilannut jo pitkään.. ajatellen mielessäni runttaan ropsimaista siitintäni sisälläsi melkein yhtä raivoisasti kuin ori aiemmin tammassaan, vingut ja todellakin nyyhkytät jo kiimaasi kaikkine kumisine hanskoinesi että saappainesi vieläkin, sidottuna avuttomaksi perse paljaana siittolassa astutuspukkiin saamassa munaa oikein sydämesi kyllyydestä kunnes pitkän ja lähes raisun naimisen seurauksena, samalla kun kurotan kädelläni allesi alkaen sormeilla turvonnutta klitoristasi.

      Tunnen miten värinä kehossasi yltyy holtittomasti kunnes jäykistyt ja lähes kiljut, huudat ja puret nahkaista pukkia uppoutuen repivän orgasmin kouriin joka sillä samalla hetkellä on liikaa minulle siinä muodossa, että kiimaisesta nartun pillustasi paljastuu silmissä asti säkenöivästi oikea valtavan liukas ja pehmeä mutta todella voimakas lypsykone, joka mielettömästi sykkien suorastaan räjäyttää minut. Puristan itseni sinua vasten vetäen kädellä altasi, junttaan viimeisen työnnön täysin pohjaan asti pidellen tiukasti tukastasikin kiinni samalla kun purkaudun tulivuoren lailla ruiskien sykäyksittäin kuumaa paksua spermaa syvälle sisääsi siementäen sinut aivan kuten luonto on tarkoittanut..

      Murahtelen ja huohotan raivoisan kiihtyneesti painautuen yhä enemmän vain päällesi sinua vasten astutuspukilla, ruiskuttaen yhä uudelleen ja edelleen tahmaista hedelmäistä siemennestettäni syvyyksiisi sykkien sisälläsi...
      Kun olen tullut, purkautunut ja pumpannut pallini täysin tyhjiksi spermasta sinuun, nousen ja vetäydyn ulos. Harmaata paksua miehistä eritettäni alkaa välittömästi valua siittimeni perästä julkeasti avoimeksi ja kunnolla astutusta aukostasi pitkin reisiä... saapastelen eteesi ja työnnän spermaisen munan suullesi. Makaat tolkuttoman ihanan näköisenä naaraana astutuspukilla perse rivosti pystyssä, siemennettynä ja spermaa valuvana vieläkin suorastaan läähättäen.

      -otahan tamma ja ime uroksesi siitin puhtaaksi... niin sinut saatetaan astua joskus uudestaankin..

      Imet minua samein silmin hetken täysin pörröisenä orgasmissasi vieläkin ilmeisesti huljuen kunnes vetäydyn, nykäisten toisen kätesi narun auki alkaen napittaa sepalustani lähtiessäni

      -..näin... narttu on astuttu.... ja sinä siivoat tämän siittolan ja noi spermat pois, viet noi hevosetkin pilttuisiinsa..

      • Hyvin kirjoitettu...


      • Anonyymi
        Godivan kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu...

        Heip

        Jopas olit löytänyt vanhempaa materiaalia.. tarkoituksella etsittyä vai vahingossa ? :)

        BoH-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heip

        Jopas olit löytänyt vanhempaa materiaalia.. tarkoituksella etsittyä vai vahingossa ? :)

        BoH-

        Katselin vanhoja sivuja. Sielä sivun alalaidassa voi valita sivun. En etsinyt mutta selailin.


      • Hyvin kirjoitettu.
        Itse olisin toivonut myös orin pääsevän astumaan naista.


    • Hunterboy

      Olipa taitavasti kirjoitettu tarina. Harvoin, jos koskaan olen lukenut näin hyvää. Asetelma, jossa dominoiva nainen/naiset saa miehen kiihottumaan äärimmilleen, tehosi minuun. Kielenkäyttö oli sopivan "törkeää" minun makuuni. Talli ja hevoset on tuttu toimintaympäristö. Kirjoittajan mieltymys kumikäsineisiin ja kumisaappaisiin lisäsi minun mielenkiintoa. Niiden suurempi rooli kiinnostaisi kovasti mahdollisesti seuraavissa jutuissa.
      Turhaan kirjoittaja pyytää anteeksi johdattelua, yksityiskohtainen kirjoittaminen kasvattaa hiljalleen kiihottavuutta.

      • BoH-

        Kiitos kommentista. Otan erittäin mielelläni niitä sekä palautetta muutenkin vastaan! Negatiivistakin kunhan se olisi rakentavaa, halu on kehittyä itsellänikin kirjoittamisessa. Pelkät "ihan paska" "yök mitä roskaa" viestit ei kauheasti kehitä.. Varmasti moni sitäkin mieltä on joka on täysin ymmärrettävää, kaikki ei iske kaikille.

        Mitä tulee asusteiden suurempaan rooliin, tavallaan olen samaa mieltä ja se itseänikin innostaa, on vain vaikeaa keikkua siinä veitsenterällä milloin siitä tulee liian ns. jankkaavaa, liikaa samaan keskittyvää jauhamista. Se kun sitten on turn off hyvin pian, ja minusta novellin ei pitäisi sisältää sellaista. Edellisissä tarinoissa niitä pyörii myös. On toki myös mielessä ollut lähes täysin "niihin" liittyvää tarinaa.

        Johdattelun pahoittelu lähti ehkä siitä, että yritin kannustaa varsinkin naisia jotta nämä "näkisivät" lopun, se kun tavallaan ihan jotain muuta, heille varsinkin yritetty suunnata.

        Itseäni hiukan häiritsee ja harmittaa että siihen jäi muutama epäloogisuus, muutamia kirjoitusvirheitä sekä kirjoitusasun virheitä. Oikolukua olisi pitänyt tehdä vielä muutaman kerran lisää ennen tänne laittoa. Harmittelin myös ettei pysty muokkaamaan omaa viestiään, korjatakseni niitä. Mutta tosiaan, kiitos kehuista, on siinä siis sentäs jotain hyvää ilmeisesti.. :)


    • mies7412

      Hyvä stoori , alkoi panettaa ja se on hyvä merkki !

    • BoH-

      No se on todella hyvä merkki.. :) Kiitos.


      Mutta eikö naiset lue hevostalli juttuja? Eikö yhtään keltään heruisi kommentteja menikö tuo kuinka metsään? Mitä hyvää, mitä huonoa?
      Rohkeasti vaan, niistä olis paljon apuakin :)

    • Tiinan-Talli

      Entinen hevostyttö kiittää! Harvemmin täältä enää löytää noin hyvin kirjoitettua materiaalia ja mitä tulee alkuun niin se varsinkin tekee tarinasta hyvän eli kutittelee ennen kuin saavuttaa kliimaksi ;)

      • Onks Tiinan talli vielä toiminnassa ja onko sinne mahdollista tulla käymään?


    • Kamomilli

      Erittäin hyvää ja kiihottavaa lukemista! Negatiivisena palautteena olisit ehkä voinut selittää enemmän noista astutusliinoista tai muista ratsastusvälineistä, koska itse en tiennyt miltä ne näyttävät. Muuten hyvin värikkäästi kirjoitettu! :)

    • Anonyymi

      Miksi tämä ainoastaan naisille muka kuuluisi? Kyllä eräitä miehiäkin kiinnostaa horsecock

      • Anonyymi

        Itse olen mies. Ja niin orit kuin tammat kiinnostaa kovasti.


      • Anonyymi

        Eihän kai missään ole väitetty että kuuluisi vain naisille? Toisekseen, mielestäni teillä menee aika pahasti ohi koko tarina jos ajattelette et tässä horsecock / orit/tammat on se pointti .. ?


    • Hyvä perusta

    • Anonyymi

      Tääl­t­ä löydä­­t nop­­­easti sukupu­olt­­­a, suh­­­tei­­­ta, tre­ff­­it 👉 http://818600.com/H/C6vU 👈

    • Anonyymi

      hyvin kirjoitettu, mutta näissä ärsyttää aina tuo kertaryskyllä sisään kuin ämpäriin.
      mulla on sen verta pienet paikat että eka työntö on aina houkuttelua, kipua ja varovaista. mitä isompi sen hitaammin homma etenee.
      vaikea samaistua näihin ämpäriryskeisiin.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe