Polvi vääntyi toissa päivänä ja on kipeä

Huolestunut13vuotias

Eli meillä oli toissa päivänä liikunnassa luistelua ja pyörimme luistimilla paikallaan. Horjahdin hieman eteenpäin, vasen polveni vääntyi ulos päin ja kaaduin. Lähdin pois jäältä enkä luistellut enää. Astuminen, suroistaminen ja koukistaminen sattui.

Kävimme eilen lääkärillä ja hän tunnusteli polveani. Lääkäri ei huomannut mitään, mutta laittoi kuitenkin pienen hyödyttömän siteen ja käski käymään ultraäänitutkimuksessa.

Kipu on jatkunut ihan samanlaisena tänään. Kävimme ultrassa ja siellä todettiin että polvessano on vain hieman nestettä. Lepoa määrättiin.

Koulussa olen joutunut kynkkäämään tai hyppimään yhdellä jalalla ja ravaamaan ympäri koulua. Polveen sattuu jos varaa hiemankin painoa. Ystävälleni kävi sama jääkiekko treeneissä ja hänellä on nyt kepit. Toki hänelle on voinut käydä jotenkin pahemmin tai jotain, mutta jos en pysty edes oikein liikuttamaan polvea ja en saa edes mitään tukea ihmettelen syvästi.

Olen menoss yli huomenna kaverini synttäreille ja tämä tyyppi asuu kerrostalon kolmanessa kerroksessa menemme sieltä vielä leffaan ja paikkamme on rivillä 13. Joudun kotonakin menemään pepulteen portaat alas ja ylöspäin joudun hyppimään yhdellä jalalla.

Pitäisikö minun saada jotkut kepit tai jotain kun tuntuu että polvi ei parane yhtään?

Minulle kävi noin puolisen vuotta sitten niin, että hyppäsin trampoliinilla vasemmalle jalalle ja se vääntyi. Silloin se parani 2 tai 3 päivässä. Voiko se jotenkin vaikuttaa tähän?

1

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huolestunut13vuotias

Ja koska olen joutunut kynkkäämään kahtena päivänä selkäni alkaa mennä todella jumiin. Riittää että isun paikallani niin selässä tuntuu jo. Pitäisikö minun siis hankkia joku tuki tai kepit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      175
      2066
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      85
      1499
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1414
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      12
      1182
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      40
      1066
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1003
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      42
      918
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      97
      865
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      825
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      785
    Aihe