Hankin juuri C-770 kameran, hieman tuntui oudolta objektiivin välys. Onko normaalia että objektiivi hieman antaa periksi; siis esim kameraa kallistamalla puolelta toiselle voi käsissä tuntea että objektiivi hieman kallistuu puolelta toiselle?
Saattaa olla normaalia, miten teillä muilla?
Katsokaapa muuten lukeeko C-770 kameroissanne etupuolella laukaisunappulan alapuolella teksti "C-770 Movie" vai "C-770 UltraZoom"? Ilmeisesti kuitenkin samasta kamerasta kyse?! Minulla tuo teksti UltraZoom, löytyy MPEG4 eli luulisin kyseessä olevan sama laite.
C-770 objektiivin välys
4
1420
Vastaukset 4
- kyseisen kameran omistaja
Omistan myös c-770:sen ja olen huomannut, ja on se monissa testeissäkin huomattu, että objektiivi liikkuu, mutta ei siitä mitään haittaa ole.
Kannattaa muuten hommata sen objektiivin suojaksi cla-4 adabteri(25€) ja uv-linssi(joku pari kymppiä)...
Minulla lukee ainakin:
DIGITAL CAMERA
C-770 Ultra Zoom - normaalia
Itse ihmettelin digi 410:n välyksiä. Tänään käpistelin uutta samanlaista ja välykset olivat samat. Kuuluu ilmeisesti rakenteen ominaispiirteisiin.
- Tapani
Objektiivin löysyys kuuluu asiaan. Mikäli objektiivi olisi tiukempi, kuluttaisi kameran käynnistäminen ja sulkeminen (objektiivi sisään/ulos) huomattavasti akkujen tehoa.
- Joona
Kyllä löysyys on normaalia. Osta ihmeessä adapteri( cla-4 ) ja linssi kameraasi. Adapterista saa kuvatessa tukevan otteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931038Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei316994- 102895
- 78781
- 78762
- 82736
- 37666
- 50665
- 45651
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39640