Olen luotettava koirien hoitaja. Minulla on maatalouslomittajan koulutus v.1990-92 välillä ja 4H-kerhon dogsitter koulutus v.2002. Olen 90-luvusta lähtien hoitanut monia kotieläimiä ja lisäksi kissoja, akvaariokaloja ja eniten koiria. Olen ulkoiluttanut 90-luvulta lähtien naapurien ja kavereiden sekä muiden koiria ja lisäksi ollut hoidossa loman ajan sekä sijoituksessa. Ja olen hoitanut myös Jokimaan löytöeläintalon koiria ja kissoja.
Toimin Lahden alueella. Hinnat on sovittavissa. Voin ottaa kotiini lemmikkinne tai käydä teillä hoitamassa ja/tai ulkoiluttamassa. Olen kouluttanut koiria pois pahoista tavoista.
sähkis: [email protected]
koirien hoitaja Lahdessa!
hoitaja9
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947673- 374057
- 483620
- 2433094
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402722Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212584- 462583
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as362527- 1372520
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292459