Jyväskyläläiset Jesse Kiviharju (Jelle Kiviharju) Joonas Hirvonen ja Mirkkuli Päivärinta on kusettaneet kymmeniä ihmisiä varsinkin tori.fin kautta!!!!! Osaavat puhua uskottavasti ei mitään syytä luottaa heihin! Käyttävät pre-paid numeroita kusetuksissaan ja sitten ottaa numeron käytöstä. Olkaa varovaisia netissä ja pyytäkää aina todiste myytävästä tavarasta jos ostatte jotakin!!!
Varokaa Jyväskyläläisten huijareiden joukkoa!
12
532
Vastaukset
- hyasinttilisbe
Jesse yritti juuri kaupata minulle lippuja Irina Björklundin konserttiin, käyttää sähköpostiosoitetta [email protected]. Osoite ei toiminut.
Ei halunnut edes kertoa lippujen tilausnumeroita, kun kysyin, joten haiskahti heti.- sidius123
He käyttivät minun sähköpostiani, en tiijä mistä ovat sen saaneet. Minä en ainakaan liity asiaan millain lailla! t. Sidius
- kkkaaa
totta on!!
- OikeanimiMirkaPäivärinta
Oli muka hädässä Jyväskylän matkailukeskuksen edessä ja myi s-ryhmän lahjakorttia vaannottaen, että kortilla olisi riittävästi rahaa kattamaan summan. Kaupanteon yhteydessä kyseisen henkilön passi kuvattu. Kortin saldo oli tarkastuksessa nolla euroa. Asia tullaan jatkoprosessoimaan.
- plööh
Torissa viimeksi eilen yritti kaupata 3ds xl 50e hinnalla jesse kiviharju.
- anoboi
Löytyykö sieltä vielä sellaista kaveria kun "ano ikonen"?
Etunimen aitoudesta ei tietoa.
sellainen kyrvän näköinen kalju tissiposki.
Kunnon kusettaja joka sietäisi saada lobotomian nyrkillä..- WanhaKaweri678
Nimi on aito. Kusetti multakin rahaa, vaikka olin sen kaveri.
Taustalla taitaa olla mm. huume- ja alkoholiongelmia, sekä "rankka" lapsuus.
- Markitsa
Kusettaa myös [email protected] osoitteella. Pankkitilinumero on tiedossani.
Mahtaisiko hänen tietojaan saada sitä kautta selville, jotta tuollainen nilkki saataisiin ruotuun.- Tälläsetkusettajatkuriin
Kyllä saa tilinumeron kautta. Itse menin tekemään vanhempieni kanssa rikosilmoituksen. Mitään vaan ei ole kuulunut poliisilta.
Huijarin tiedot
Nimet joita käyttää: Jesse Kiviharju oikea nimi Joonas Hirvonen
Sähköposti [email protected]
Yritin näytönohjainta ostaa 75€ sovittiin eka piti maksaa 40€ ja sit ku paketti perillä niin 35€.
Ainoa oikea ratkaisu olisi että ensiksi nyt kaikki joita hän on kusettanut tekevät siitä rikosilmoituksen ja vaativat vähintäänkin hänelle sakot.
Toiseksi mutta epätodennäköisemmin kaikki voisivat hänet yhdessä haastaa oikeuteen
- Kyrvät
Itse maksoin liput joita ei koskaan näkynyt. Teen huomenna rikosilmoituksen samoista kusipäistä.
- Öer
https://m.facebook.com/profile.php?id=100003786477974 siinä kyseisen kusettajan facebook profiili. Itse olen tullut myös tämän huijatuksi ja herra menossa käräjille näistä petoksistaan
- McBambinos
Saman Speden kusettama. Rikosilmoitus tehty tammikuun alussa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653