Varokaa Jyväskyläläisten huijareiden joukkoa!

pahastihuijattu

Jyväskyläläiset Jesse Kiviharju (Jelle Kiviharju) Joonas Hirvonen ja Mirkkuli Päivärinta on kusettaneet kymmeniä ihmisiä varsinkin tori.fin kautta!!!!! Osaavat puhua uskottavasti ei mitään syytä luottaa heihin! Käyttävät pre-paid numeroita kusetuksissaan ja sitten ottaa numeron käytöstä. Olkaa varovaisia netissä ja pyytäkää aina todiste myytävästä tavarasta jos ostatte jotakin!!!

12

626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyasinttilisbe

Jesse yritti juuri kaupata minulle lippuja Irina Björklundin konserttiin, käyttää sähköpostiosoitetta [email protected]. Osoite ei toiminut.
      Ei halunnut edes kertoa lippujen tilausnumeroita, kun kysyin, joten haiskahti heti.

• sidius123

He käyttivät minun sähköpostiani, en tiijä mistä ovat sen saaneet. Minä en ainakaan liity asiaan millain lailla! t. Sidius

• kkkaaa

totta on!!

• OikeanimiMirkaPäivärinta

Oli muka hädässä Jyväskylän matkailukeskuksen edessä ja myi s-ryhmän lahjakorttia vaannottaen, että kortilla olisi riittävästi rahaa kattamaan summan. Kaupanteon yhteydessä kyseisen henkilön passi kuvattu. Kortin saldo oli tarkastuksessa nolla euroa. Asia tullaan jatkoprosessoimaan.

• plööh

Torissa viimeksi eilen yritti kaupata 3ds xl 50e hinnalla jesse kiviharju.

• anoboi

Löytyykö sieltä vielä sellaista kaveria kun "ano ikonen"?
      Etunimen aitoudesta ei tietoa.
      sellainen kyrvän näköinen kalju tissiposki.
      Kunnon kusettaja joka sietäisi saada lobotomian nyrkillä..

• WanhaKaweri678

Nimi on aito. Kusetti multakin rahaa, vaikka olin sen kaveri.

Taustalla taitaa olla mm. huume- ja alkoholiongelmia, sekä "rankka" lapsuus.

• Markitsa

Kusettaa myös [email protected] osoitteella. Pankkitilinumero on tiedossani.
      Mahtaisiko hänen tietojaan saada sitä kautta selville, jotta tuollainen nilkki saataisiin ruotuun.

• Tälläsetkusettajatkuriin

Kyllä saa tilinumeron kautta. Itse menin tekemään vanhempieni kanssa rikosilmoituksen. Mitään vaan ei ole kuulunut poliisilta.

Huijarin tiedot
        Nimet joita käyttää: Jesse Kiviharju oikea nimi Joonas Hirvonen
        Sähköposti [email protected]

Yritin näytönohjainta ostaa 75€ sovittiin eka piti maksaa 40€ ja sit ku paketti perillä niin 35€.

Ainoa oikea ratkaisu olisi että ensiksi nyt kaikki joita hän on kusettanut tekevät siitä rikosilmoituksen ja vaativat vähintäänkin hänelle sakot.

Toiseksi mutta epätodennäköisemmin kaikki voisivat hänet yhdessä haastaa oikeuteen

• Kyrvät

Itse maksoin liput joita ei koskaan näkynyt. Teen huomenna rikosilmoituksen samoista kusipäistä.

• Öer
    • McBambinos

Saman Speden kusettama. Rikosilmoitus tehty tammikuun alussa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe