Supersaverin asiakaspalvelu

Muutospaketti-NOT

Varoituksen sana Supersaverin toiminnasta. Tilasin kuukausia sitten kaksi lentolippua Supersaverilta jotka sisälsivät ns. muutospaketin joka antaa mahdollisuuden päivänmäärien vaihtoon.
Ilmoitin hyvissä ajoin ennen lentoa e-maililla et emme pääse ko. lennolle.
Sen jälkeen alkoi todellinen soppa. Yritin varmistaa puhelimella peruutuksen heidän palvelunumerosta ja odotin 40 min. kunnes pääsin linjoille. Valitettavasti asiakaspalvelija puhui puutteellista Suomea ja puhelu ei oikeastaan selvittänyt mitään.
Lähetin vielä e-mailin muutoksesta heidän sivujen ohjeen mukaan ja kului kaksii viikkoa ennen kuin he vastasivat s-postilla.
Lento oli sinä aikana siis lähtenyt ja palannut ennen kuin sain vastauksen.
Maksullinen muutospaketti oli täyttä humpuukia ja palvelu kokonaisuudessaan alle ala-arvion.

10

1022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 519

      Mita jarkea on yleensa ottaen ostaa niita lippuja muualta kuin suoraan lentoyhtioilta? Supersaver varaa liput lentoyhtiolta ja ottaa siita valityspalkkion, lisaksi viela kaikki muutokset ja ongelmatilanteet on vaikeita, koska siella on yksi valikasi lisaa.

      • muutospakettiNot

        Kiitos - en tullut edes ajatelleeksi asiaa tuolta kannalta kun hakurobotin kautta hain lennot. -
        Katsoin nyt suoraan SAS:n sivuilta ja kas kummaa hinta oli edullinen. Tulen kyllä jatkossa tekemään "suoraa toimintaa" kiittäen


      • Supersäästäjä

        Se nyt vaan sattuu olemaan niin, että Supersaverilta saa samat liput usein halvemmalla kuin ko. lentoyhtiöltä suoraan. Uskomatonta mutta totta, olen aina tarkistanut ja päätynyt tietysti halvimpaan vaihtoehtoon.


    • Roki

      Täyttä kusetusta muutospaketti . Soitan kestää kauan selvittää yksi asia . Saa muuttaa lento aikaa joo jos olisin muuttanut paluu lento aikaa 336e törkeää paskaa

    • Jesaria

      Oletteko ihan idiootteja kun käytätte tuollaisia perseaukisten putkia?

      Sitä saatte pummit mitä tilaatte. Kun paska on housussa niin turha narista.

      • Losinlento

        Lentoyhtiön kautta joustava lippu 700e kun taas supersaverin kautta se toi vain 25e lisähintaa 200 e lentolipulle. Jouduin siirtämään matkustusajankohtaa ja hyvin toimi! Varmasti asiakkaan toiminta vaikuttaa myös palveluun, jos asiakas ei osaa yksinkertaisesti hoitaa normaaleja asioita..


      • Anonyymi

        Mene pesemään suusi, kun suollat ajatuksiasi, sivistymätön mollikkka


    • Anonyymi

      Ei kannata käyttää kyseistä palvelua, muuttelee lentoaikatauluja miten sattuu . Todella epävarma matka jos tuolta tilas

      • Anonyymi

        Ei Supersaver mitään muuttele, muutokset tulevat lentoyhtiöiltä. Mutta tosiaan kannattaa välttää näitä "väliportaita" jos mahdollista, asioiden hoitaminen sujuu paljon helpommin suoraan lentoyhtiön tai hotellin kanssa.


    • Anonyymi

      Kymmen lentoa tilanteena voin kertoa, että kaikki on toiminut loistavasti. Sitä saa mitä tilaa ja pulinat pois.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe