- Mistä ootte Volvonne ostaneet? kokemuksia?

Vovlo-mies

Oon vaihjtamassa autoa. Nyt näköpiirissä pakasta revitty Volvo.
Pääkaupungin suunnalla kaupanteko on vähän nihkeää ja aattelin suunnistaa sisäSuomeen kaupoille.

Onko kekemusta? Missä kaupat sujuu hyvin, missä huonosti?

14

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hulllllooooolll

Paras paikka missä tuollaisia kysellä on minunkin mielestäni Suomi24, toivottavasti kukaan ei sinulle myy mitään.

• lervoautokaupoilla

Moroooo!!! Lervo osti ainaki uuden LBS111 pystyhyttä kloobe Gaanian Tippurilan Volvolta ja vaihdossa meni leukku koneella oleva 88 patanokka. Joka oli pultoggi ja fuhrerin i-shit laatikolla. Lervo oli huudattanut mylvien vimmatusti automyyjää ja potkinut rengasta kaks päivää.

• volivomies

Ota poika sellanen, jossa on valmiina lediä kyljissä ja tuulilasissa lippulappua. Nahka päällyste kuskin penkissä, jotta voi huoleti ajaa paskat housuissa. Kaks anteenia katolla ja kaksi peilinvarsissa äl aata varten. Reilusti lisäpitkijä katolla ja niissä tietty ledi parkit.

• heseeehh

Teet sille kuorkkimyyjälle heti selväksi, että olet maanteiden ritari ja työnnät turpaasi kolmesti päivässä makkarapannua kahdella höyryllä. Tirskautat siinä kauppaa tehdessä kunnon brojot punttuun, niin oppii myyjä olemaan. Pyydä sitten kaupan tekijäisiksi kanja lippis. Paras kanikka liike lienee Nokkatipan kaan-auto, se on siinä Pirkon kir rillin vierellä.

• Jyskky

ihan asiallisia kommentteja olisi kiva saada, vaihteeks.

• 888885

hollannis myy alennuksella 12..22 joku puukenkä alle 75000e uusi alusta 8x4 ei kannata suomes ostaa kun saa saman alv vähennykset

• kullervokultalahti

Maa ostin nelja vuotta sitten -08 volovon Fontanan Volvolta. hyvin on toiminu , ei murheita. Ei muuta ku kaupoillle.

• Kaaniamies

Ho, hoi hyvä mies. Onko paljon kuumetta, kun tuollaista hourailet, että vielä Volvoa menossa ostamaan. Kannattaisiko miettiä merkkiä uudelleen, kun kuume laskee.

• svenka

LÖKÄPÖKSY MANNELTA SAI HALAVALLA FH 13 4AKS LAVAAUTON KUN SE OLI MENOSSA RUOTTIIN HAKEE UUTTA PD. EI OLLU KALLIS 22000 e vm2013

• Leggee

En yhtään ihmettele näitä tekstejä täällä kun joutuu työkseen teitä aivottomia rekkapenoja näkemään. Mikäköhän siinä mahtaa olla että noin 85% kuskeista on jollain asteella jälkeenjääneitä tai muuten päästään vialla.
      Ei taida muuta hommaa olla kaltaisillenne tarjolla kun munanpakkauskin automatisoitiin.
      Oikeinkirjoituskin on lähes jokaiselle toivoton tehtävä. Ei voi kun ihmetellä tätä evoluution huipentumaa = )

• f1025

Ihan samaa mieltä, myötähäpeä tulee kun näitä lukee, mutta täytyy muistaa, ei täällä isännät kirjoittele.

• Ostasieltä

Keravan autosalpa on hyvä ja paras. Sieltä ostettu monta volvoa.

• Groupsherif

Sieltä se uusiauto kannattaa ostaa mistä halvimmalla saa. Katso mobile.de sivuilta. Eli ei kannata ostaa ainakaan Suomesta ellet halua maksaa 7000e enemmän. Pistä entinen ensin samoille sivuille myyntiin ja myy se ensin.

• dannemark

Holannis oli puolikas volovo 13 2014 edulline 6900 euroo 320 km ajettu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1279
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1068
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1020
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      979
    5. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      953
    6. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      156
      944
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      856
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      771
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      705
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      704
    Aihe