en haluis huomen mennä kouluun joten voisinko tehdä niin että en laita herätystä ja sit mun äiti tulee herättää mut joskus kaheksalta ja sit mun pitäis lähtee 8.25 bussilla nii en enää kerkeis.. tein tänään niin että kello oli 8.20 ja sit mä menin vessaan ja "myöhästyin" bussista ja sit rupesin viä itkee ku muka sattu nii paljo mahaan et sain jäädä kotiin.
voiko näin tehdä
randomhyyppä
2
83
Vastaukset
kysytääs näin että miksi sä et halua mennä kouluun? ei tarvi vastata, mutta toivottavasti funtsit asiaa... ongelmat pitää kohdata ei paeta niitä
- loloonläski
saa tehdä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491378
- 55802
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe39735- 48629
- 80617
Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39586Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa31582Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...53581Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi49567- 32540