en haluis huomen mennä kouluun joten voisinko tehdä niin että en laita herätystä ja sit mun äiti tulee herättää mut joskus kaheksalta ja sit mun pitäis lähtee 8.25 bussilla nii en enää kerkeis.. tein tänään niin että kello oli 8.20 ja sit mä menin vessaan ja "myöhästyin" bussista ja sit rupesin viä itkee ku muka sattu nii paljo mahaan et sain jäädä kotiin.
voiko näin tehdä
randomhyyppä
2
<50
Vastaukset
kysytääs näin että miksi sä et halua mennä kouluun? ei tarvi vastata, mutta toivottavasti funtsit asiaa... ongelmat pitää kohdata ei paeta niitä
- loloonläski
saa tehdä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2525162- 1252303
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2362008Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641834- 1801680
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881547- 541434
- 621349
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751311- 1191181