Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Te jotka selvisitte sieltä...

Hikkaduwa fan

Te jotka selvisitte hengissä tästä järkyttävästä luonnonkatasrtofista; kertokaapa siitä ja purkakaa sydäntänne täällä.
Kertokaa minulle esim. tuhoutuivatko Hikkaduwan rantahotellit kokonaan Coral Gardenista pohjoiseenpäin ?
Minulla on muutama paikallinen hyvä ystävä vielä siltä alueelta kadoksissa:-(

6

2516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tanjaätampiaistehdaspistenet

      Anoppi ja appi selvisivät Sunset Coffee Barilta (Coral Gardenin pohjoisrannalla ehkä 100 m hotellilta) katon kautta ja ovat edelleen paikan päällä, joskin kauempana sisämaassa. Rannalla on kuulemma ollut isot tuhot, hotellit matalana (joskin Aurinkomatkojen mukaan Coral Garden on pystyssä) ja kuolleita todella paljon. Suomalaisia on kerääntynyt Lanka Paradise -hotelliin (Ceylonkeskuksen hotelli).

      Ei mulla ole siis sen tarkempaa tietoa, mutta jos joku haluaa ottaa yhteyttä, voi laittaa sähköpostia.

      • Hikkaduwa fan

        Olen tänään soitellut paikallisille ystävilleni ja onnistunut saamaan 2 kiinni. Molemmat olivat olleet Colombossa, ja säästyneet tältä suurelta onnettomuudelta.Vielä on muutama kateissa, mutta ei voi kuin elätellä toivoa, että ovat hengissä.
        Kiitos tiedoista.


      • Hikkaduwa fan

        Kiitos tiedoista.
        Sain eilen 2 soittoa paikallisilta ystäviltäni, jotka ilmoittivat olevansa kunnossa. Viimeisen viestin sain tänä aamuna sähköpostilla, eli suurin osa minun ystävistäni siellä on selvinnyt hengissä.
        Itse olen perunut matkani sinne tänä keväänä.


      • Hikkaduwa ajatuksissa
        Hikkaduwa fan kirjoitti:

        Kiitos tiedoista.
        Sain eilen 2 soittoa paikallisilta ystäviltäni, jotka ilmoittivat olevansa kunnossa. Viimeisen viestin sain tänä aamuna sähköpostilla, eli suurin osa minun ystävistäni siellä on selvinnyt hengissä.
        Itse olen perunut matkani sinne tänä keväänä.

        Sain juuri puhelun suomalaiselta, joka asuu Hikkaduwassa. Olivat olleet avustusmatkalla etelässä aallon kohdatessa ja yhdessä pahimmista paikoista. Olivat selvinneet kuin ihmeen kaupalla korkean hotellin yläkerrassa, mutta nähnyt lukuisten menehtyvän silmien alla. Perhe asuu 2 km Hikkaduwan keskustasta ja ovat päässeet kotiin sisämaan kautta sanoi, että ei tiedä kylän kokonaistilanteesta: autot eivät kulje koska bensa on lopussa. Tiet ovat romun ja liejun peitossa ja siksi siellä ei yksinkertaisesti pääse eteenpäin, ihmisillähän on siellä pelkästään kevyitä sandaaleja, koska muita kenkiä ei tarvittu aikaisemmin. Kulkutautien vuoksi suomalaisia on kehoitettu pysymään poissa keskustasta, ennenkuin saavat asianmukaiset rokotukset spr-ryhmälä. Tieto ei kulje. Eivät ole siis päässeet katsomaan meidän ystäviä, eivätkä tiedä kuinka he voivat..tietävät vain että koko Hikkaduvan ranta on tuhoutunut. Koska netti ja tv ei heillä toimi, tuntuivat tietävän vähemmän kuin me täällä... mutta ollaan kuulolla ja jos joku saa jotain uutta tietoa nimenomaan Hikkaduwasta ja sukelluskeskus Poseidonista niin kertokaa..

        Laitan tohon myös sähköpostiosoitteeni. Olen yhteydessä Hikkaduwan suomalaisiin nyt päivittäin.


      • Hikkaduwa fan
        Hikkaduwa ajatuksissa kirjoitti:

        Sain juuri puhelun suomalaiselta, joka asuu Hikkaduwassa. Olivat olleet avustusmatkalla etelässä aallon kohdatessa ja yhdessä pahimmista paikoista. Olivat selvinneet kuin ihmeen kaupalla korkean hotellin yläkerrassa, mutta nähnyt lukuisten menehtyvän silmien alla. Perhe asuu 2 km Hikkaduwan keskustasta ja ovat päässeet kotiin sisämaan kautta sanoi, että ei tiedä kylän kokonaistilanteesta: autot eivät kulje koska bensa on lopussa. Tiet ovat romun ja liejun peitossa ja siksi siellä ei yksinkertaisesti pääse eteenpäin, ihmisillähän on siellä pelkästään kevyitä sandaaleja, koska muita kenkiä ei tarvittu aikaisemmin. Kulkutautien vuoksi suomalaisia on kehoitettu pysymään poissa keskustasta, ennenkuin saavat asianmukaiset rokotukset spr-ryhmälä. Tieto ei kulje. Eivät ole siis päässeet katsomaan meidän ystäviä, eivätkä tiedä kuinka he voivat..tietävät vain että koko Hikkaduvan ranta on tuhoutunut. Koska netti ja tv ei heillä toimi, tuntuivat tietävän vähemmän kuin me täällä... mutta ollaan kuulolla ja jos joku saa jotain uutta tietoa nimenomaan Hikkaduwasta ja sukelluskeskus Poseidonista niin kertokaa..

        Laitan tohon myös sähköpostiosoitteeni. Olen yhteydessä Hikkaduwan suomalaisiin nyt päivittäin.

        Kiitos tiedoistasi.
        Tilanne on ennallaan, eli paikallinen ystävä jota etsin, ei ole vastannut.Viimeinen viesti häneltä tuli jouluaattona. Toivotaan vain, että kännykkä on tuhoutunut ja , että hän olisi itse selviytynyt.
        Luen jatkossakin tätä palstaa ja olen kiitollinen eritoten Hikkaduwan tiedoista.


      • Hikkaduwa fan
        Hikkaduwa ajatuksissa kirjoitti:

        Sain juuri puhelun suomalaiselta, joka asuu Hikkaduwassa. Olivat olleet avustusmatkalla etelässä aallon kohdatessa ja yhdessä pahimmista paikoista. Olivat selvinneet kuin ihmeen kaupalla korkean hotellin yläkerrassa, mutta nähnyt lukuisten menehtyvän silmien alla. Perhe asuu 2 km Hikkaduwan keskustasta ja ovat päässeet kotiin sisämaan kautta sanoi, että ei tiedä kylän kokonaistilanteesta: autot eivät kulje koska bensa on lopussa. Tiet ovat romun ja liejun peitossa ja siksi siellä ei yksinkertaisesti pääse eteenpäin, ihmisillähän on siellä pelkästään kevyitä sandaaleja, koska muita kenkiä ei tarvittu aikaisemmin. Kulkutautien vuoksi suomalaisia on kehoitettu pysymään poissa keskustasta, ennenkuin saavat asianmukaiset rokotukset spr-ryhmälä. Tieto ei kulje. Eivät ole siis päässeet katsomaan meidän ystäviä, eivätkä tiedä kuinka he voivat..tietävät vain että koko Hikkaduvan ranta on tuhoutunut. Koska netti ja tv ei heillä toimi, tuntuivat tietävän vähemmän kuin me täällä... mutta ollaan kuulolla ja jos joku saa jotain uutta tietoa nimenomaan Hikkaduwasta ja sukelluskeskus Poseidonista niin kertokaa..

        Laitan tohon myös sähköpostiosoitteeni. Olen yhteydessä Hikkaduwan suomalaisiin nyt päivittäin.

        En löytänyt sun e-maili osoitetta ?Mutta kai saan viestisi tätäkin kautta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe