laminaattitaso ja allas

tulevakeittiöremppa

on kyllä siisti muuten mut miten keston laita kun on kiinnitetty altapäin?

5

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipähätiä

Altaassa o tiiviste, joka kiristyy tasoa vasten, juuri alapuolisella kiinnityksellä. Toimii kyllä.

• tiivistäjä

Lisäksi yleensä tason reiän reunat käsitellään silikonimassalla ja sitä myös levitetään vana tason yläpinnalle altaan reunojen alle, jottei vesi pääsisi raoista pilaamaan tasoa.

Alapuolisten kiinnikkeiden lisäksi myös silikoni liimaa altaan tiukasti paikalleen tasoon eikä mitään liikkumista tai elämistä pääse tapahtumaan.

Tämä siis vain, jos asentaja on ollut pätevä tai edes ammattilainen - voit todeta asian katsomalla alapuolelta tason aukon reunoja - jos näet silikonia, niin hyvä - jos et niin huonompi juttu.

• tiivistäjä
        tiivistäjä kirjoitti:

Lisäksi yleensä tason reiän reunat käsitellään silikonimassalla ja sitä myös levitetään vana tason yläpinnalle altaan reunojen alle, jottei vesi pääsisi raoista pilaamaan tasoa.

Alapuolisten kiinnikkeiden lisäksi myös silikoni liimaa altaan tiukasti paikalleen tasoon eikä mitään liikkumista tai elämistä pääse tapahtumaan.

Tämä siis vain, jos asentaja on ollut pätevä tai edes ammattilainen - voit todeta asian katsomalla alapuolelta tason aukon reunoja - jos näet silikonia, niin hyvä - jos et niin huonompi juttu.

Toki tämänkin voi korjata myöhemmin saumaamalla tason ja altaan välisen raon alapuolelta silikonilla vaikka voikin olla hankalaa tilan ahtauden takia.

• tiivistäjä
        tiivistäjä kirjoitti:

Toki tämänkin voi korjata myöhemmin saumaamalla tason ja altaan välisen raon alapuolelta silikonilla vaikka voikin olla hankalaa tilan ahtauden takia.

Ainoa silikoniton altaan tiivistys minulla on mökillä, jonne tein tason itse liimapuulevystä. Tein reiän kuviosahalla altaan valmistajan mittojen mukaan, hioin ja öljysin tason (varsinkin reiän reunat huolellisesti) ja kiinnitin käsienpesu-altaan valmistajan ohjeiden mukaan tiivistysrengasta käyttäen ja hyvin on näyttänyt skulaavan - tosin en kyllä lotraakaan paljoa.

• tulevakeittiöremppa

tarkoitin kyllä semmosta altaan kiinnitystä joka on pinnantasossa ja kiinni uretaanilla altapäin.no tänään tilasin tulee valmiiksi kiinnitettynä.näkee sit parin viikon päästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1668
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      163
      1247
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1209
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1145
    7. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      117
      1109
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      113
      1106
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      969
    Aihe