GP perintätoimisto

Irkun

Onko muilla ongelmia ko. firman kanssa? Olen maksanut kaksi eri heidän karhuamaansa laskua. Hetki meni kunnes samainen firma laittoi uuden laskun, tällä kertaa nuo edelliset kaksi laskua yhdistettynä. Olen laittanut heille lukuisia yhteydenottopyyntöjä, mutta kukaan ei ole vaivautunut vastaamaan. Laskuja vain tulee jo maksetuista laskuista...

9

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 56876587

      Eipä ole moisesta mutta älä vaivaa ja stressaa itseäsi moisella. Jos sinulla on kuitti laskusta kaikkine tietoineen niin homma on sinun osalta selvä, antaa firman touhuta omiaan eikä sun tarvitse reagoida vaikka sieltä tulisi uhkaus oikeustoimista!

    • Jos tulee heiltä haaste niin muista vastata siihen ajoissa. Jos et tiedä miten niin soitat käräjäoikeutesi kansliaan ja kysyt ohjeita. Tosiaan pidä kuitti maksetusta velasta tallessa.

    • älä.maksa

      Aivan outo perintätoimisto. Selvästi joku "rehellinen yrittäjä" on pistänyt pystyyn perintätoimiston ja kokeilee kepillä jäätä, josko joku maksaisi epähuomiossa laskunsa kahteen kertaan... vaikka pikku uhkailulla.
      Meillä Suomessa se on luvallista sillä kuka tahansa saa alkaa perimään toisten saatavia eikä siihen vaadita mitään sen kummempia sertifikaatteja. Riittää kun on härski ja roisto, niin se on jo hyvä alku.

      • doctus

    • mlfasjk

      Maksoin gp:n laskun ja kahden viikon päästä tuli sähköpostiin sekä tekstarina sama lasku. Nyt ei ole tullut pariin viikkoon mitään.

    • Paaaaaaaaa

      Minulle tulee tekstiviesteinä n. kerran kuussa heiltä lasku, huonolla suomenkielellä vielä. En ole maksanut laskua, koska olen sen vuosia sitten maksanut. Olen vain jättänyt tekstiviestit huomioimatta, kun ei kerran asiakaspalvelu vastaa mitään. Jos tulee käräjiltä lappu asiaan liittyen, niin aletaan sitten puimaan. Miten asiaa hoitaa kun ei ole saanut yhteyttä mitenkään päin koko GP Perintään.

    • dfg45yl

      Minä en ole maksanut yhtään mitään yhdellekään perintätoimistolle enkä ulosottoonkaan. Älköön kukaan muukaan maksako.

    • Tsingabong

      Tämä firma ei taida oikeasti edes haluta saataviaan, vuosikausia lähetelleet perintää sähköpostiin (menee nykyään suoraan roskapostiin), eivätkä ole kertaakaan koittaneet ulosoton kautta mitään.

    • Helpottunut

      Moi.Sain ilmoituksen texti viestillä jossa minua kehoitetaan maksaan 418e tai asia menee perintään.Lähettäjänä oli GP-perintä ja PERIÄNÄ VIPPI OY.Numeroon josta viesti tuli ei voinut soittaa eikä numerolla ollut omistajaa.Kysyin asiaa VIPPI OY:stä ja he kertoivat ettei minulla ole mitään avointa heillä ja he eivät käytä GP PERINTÄÄ VAAN OK PERINTÄÄ.Näin asia selvisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      139
      5868
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3575
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1915
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1396
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1388
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe