yhteys kuolleisiin

äläpidäyhteyttä

Pidin 14-vuotiaana spiritistisen istunnon ja näin lukemani ihmisen auran tulevan huoneeseen. Lopetin heti istunnon ja olen siitä lähtien kärsinyt henkivaltojen yhteydestä ja koska yhteyden pito kuolleisiin on raamatun mukaan synti, koska se on noituutta, niin peruin, purin, irtisanoin ja katkaisin kaikki suhteet, lupaukset, liitot ja sitoumukset paholaisen henkivaltoihin. Näin jokaisen itseään henkilökohtaisesti uskovana kristittynä pitävän kuuluu tehdä. Katkaista välit henkivaltoihin. Antaa kuolleiden elää omaa elämäänsä ja elää itse omaansa. En voi elää kenenkään puolesta enkä tehdä päätöksiä muiden elämässä, mutta voin varoittaa yhteyden pidosta kuolleisiin henkiin. Yhteyden pito kuolleisiin on suuri synti, koska se on noituutta. Ja noituus on raamatun mukaan synti.

14

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäkin kerran manasin esille iso-papan kumiteräsaappaat, jotka oli ostettu suutari P. Ersereiältä Terijoelta. Hyvin onnistui manaus: ei tarvinnut kauaa hutkia suden hännällä, kun saappaat tulivat esiin. Se pyysi uusia mikrokankaisia jälkarättejä, mutta enpä ollut varautunut. Vasen saapas kysyi mitä kuuluu? Minä siihen että ok, paitsi että temmiä vähä raapituttaa. Se sano aha, ja katosi näkyvistä. Sellainen kokemus minulla on. Miten muilla?

    • hihhuli111

      Ensinnäkin et voi nähdä kun "aura tulee huoneeseen". Aura on osa ihmisen energiakenttää ja sä joko näät sen tai et nää.
      Itse henkilökohtasesti en ymmärrä sitä, että uskonto kieltää täysin jonkun niin luonnollisen asian kuin henkimaailma.. Se on meidän ympärillä aina.
      Kaikilla on psyykkiset aistit ja jollain ne on käytössä ja jollain ei. Riippuu siitä että ootko itse valmis siihen. Ymmärrän että oot pienenä blokannu ne täysin koska säikähdit sitä, koska et tiennyt mistä oli kyse :)
      Henkimaailma ei ole paha, ne on myös auttamassa meitä :)

    • henkevä_jäbä

      Joo, omat henget yleensä kuumia mimmejä tai idiootteja. Jotku iha nastoja, toiset nauraa, toiset raivoaa.

      • jatkoa_mutupuheelle

        Lisättäköön vielä että joulupukkia tulee ikävä ;)


    • HenkimaailmaOn

      Raamattu taitaa tarkoittaa kuolleilla muita kuin fyysisesti kuolleita. Kuolleet ovat henkisesti kuolleita, irtaantuneita pois Jumalasta eli negatiivisia henkiä ja ihmisiä. Sellaisia, jotka ovat irtaantuneita rakkaudesta. Minusta on loukkaavaa, että joku väittää edesmenneita läheisiä pahoiksi henkivalloiksi! Fyysistä kuolemaa ei ole, vaan pelkästään tietoisuuden tason muutos. Jos ihminen on ollut eläessään hyvä ja rakastava niin ei hänestä fyysisestä kehosta irtaannuttuaan tule pahaa, eikä kyllä enkeliäkään. Jeesuskin kuoli ja nousi ylös eikä ollut fanaatikkouskikset väittämässä että Jeesuksen henki olisi paha.

      Kuolemaa ei ole. Vain olosuhteiden muutos.

    • mnfsanloifasn

      Ensinnäkin,semmonen pieni vinkki että ÄLÄ LEIKI ASIOILLA JOITA ET YMMÄRRÄ. Suojaukset on hyvä pitää päällä jos alottaa henkien kanssa kommunikoinnin. Älä myöskään yleistä sitä että henkimaailma olis läpeensä paha kun näin ei ole,olet tietämätön. Lieneekö edes totta koko alotus...

    • ViihdeOnViihdettä

      Aloituksessa nauratti vähän lapsus: "antaa kuolleitten elää omaa elämäänsä" eihän kuolleiden pitäisi elää, jos he ovat kuolleita? Jos ajattelee, että kuolleet elävät, niin silloinhan uskoo, että kuolemaa ei olekaan. Mitä pahaa on kuolleiden hengissä? Esim jos oma äiti on ollut rakastava ja hyvä, miksi äitini hengestä tulisi jollain tapaa paha tai pelottava? Spiritismi on vähän typerää kylläkin. Harvemmin tarkoitusperät on ylevät. Siksipä spiritismi vetää puoleensa vähemmän yleviä henkiä ja sitä tasoa mitä pelaaja itsekin edustaa eli yleensä pilailijoita ja kypsymättömiä sieluja. Spiritismin peluu viihdyttää pelaajia, kuten myös viihdettä haluavia henkiä, jotka on jääneet tänne maanpiiriin.

      • tässä.syy

        "Mitä pahaa on kuolleiden hengissä? Esim jos oma äiti on ollut rakastava ja hyvä, miksi äitini hengestä tulisi jollain tapaa paha tai pelottava?"

        Mikä takaa jos otat yhteyttä henkiin, että olet yhteydessä juuri kuolleen kiltin äitisi hengen kanssa? Elävät ihmiset ei näe henkimaailmaa. Mikä tahansa paha henki voi pistäytyä vierailulle, matkien äitisi henkeä. Ja silloin olet kusessa.


    • eläväsielu

      On fyysinen kuolema ja sielun kuolema, kun se joutuu toiseen kuolemaan eli eroon elämän hengestä, jumalasta, jos ihminen ei valitse tässä elämässä yhteyttä raamatun jumalaan. Tuonelassa se ei itsestään tule. Se suhde pitää luoda tässä ajassa ja rukoilla ja jättää elämä jumalan käsiin. Muuten ei ole kuoleman jälkeen yhteyttä jumalaan. Sitä tarkoittaa toinen kuolema. Se on ikuinen ero elävästä jumalasta.kun näin ihmisen auran, näin ihmisen auran eli ihmisestä lähtevän bioenergisen kentän tulevan huoneeseen. Kun näin tämän, olin täysin hereillä ja täysin tasapainoinen. Ihmisen sielu voi näkyä elävälle ihmiselle. Muuta en tiedä.
      Ja jumala puhalsi häneen elämän hengen. Näin ihmisestä tuli elävä sielu.

      • jeesuksellakin_oli

        Foliohattu auttaa suodattaa pahan energian.


    • aurax

      Minä oli kerran yhteydessä henkiin. Näin kun aura tuli huoneeseen. Ulkona oli juuri satanut lunta ja otin auran ja lähdin lumihommiin. Näin ne asiat järjestyivät

    • Jacop

      Tällä palstalla on useita minun tavallani uskovia, siihen, että ns kuolema on vain siirtymistä hengelliseen olomuotoon. Uskon myös sen, että me siirrymme sinne saman luontoisina persoonina, kuin olemme täältä ajasta lähteneetkin. Varo kuitenkin tekemästä pahaa josta Kristittyjen raamattu varoittaa. Kun olet löytänyt parhaat elämän arvot, niin nämä pahat tekosi on vaikea taakka, sillä ne uudet arvosi eivät voi hyväksyä niitä pahoja tekojasi. Joudut niiten tähden oman itsesi piinattavaksi.

      • Isovetelys

        Itsekidutus ja itsesaastutus ovat suuria syntejä. Opettaja saarnasi koulussa, että itsesaastuksesta sukupuoli fluidumit valuvat selkätrangasta pois ja silloin ihmisestä tulee veltto ja vetelä.


    • kevättulossa

      Asun kerrostalossa ja aina kun henget ovat häirinneet, olen huutanut rappukäytävään tasan klo 03 yöllä niin kovasti kuin ikinä voin:

      VITTU VITTU VITTU !!!

      Aamulla en enää koskaan ole nähnyt yhtäkään henkeä ja naapuritkin ovat suhtautuneet sen jälkeen hyvin kunnioittavasti ja menevät nykyisin kiireesti aina omaan kämppäänsä heti takaisin jos ovat tulemaisillaan ovesta silloin kun olen ohi menossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe