Vaippapipo

Eesi

Oletteko kdoskaan laittaneet pampers vaippaa päähänne se olisi oiva talvi pipo. Siinähän on housu vaippa malleja, jotka sopivat tietyn kokoisille ja sitten on tarraversiot joita voi soveltaa eri kokoisiin päihin tarran ansiosta. Tätä pipoa ei voi käyttää vesi sateessa ellei halua että vaippa turpoaa. Kertokaa kokemuksianne?

5

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaippamaski

Käy myös hengityssuojana kun laittaa imuosan nenän ja suun eteen. Tosin hengitys kostuttaa hieman ja turpoaa,mutta haittaa vain hieman puhetta.

• toivonsamenettänyt

Loistava trolli :D Yksi sukulaiseni laittoi päähän lapsuudessani läpällä sanoen sitä kesähatuksi.

• Äiteeee

Olen käyttänyt jo vuosia. Paukkupakkasilla saipan saa hetkeksi vielä lämpimämmäksi vääntämällä siihen skeidat ennen päähänlaittoa.

• juujuukokeiltuon

Meillä käytetään vaippahousuja talviretkillä, siinä pysyy juomat lämpimämä kun laittaa mukin vaipan sisään.
      Kahdesta vaippahoususta saa hyvät rinsikat kun vähän sommittelee tarrahousuja.

• tetwtt

Eikö ole hankalaa laittaa muki housuihin, varmasti läikkyy kävellessä. Toisaalta vaippa imee kaiken.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      148
      3299
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      59
      2638
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      30
      2080
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1667
    5. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1514
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      77
      1498
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      365
      1445
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      91
      1150
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1115
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1086
    Aihe