Onko vielä kokemusta CRX-akuista, jos sinulla on ollut tuon merkistä akkua jo pitemmän aikaa käytössä, nimenomaan traktorissa,kerro kokemuksistasi,onko akku pitkäikäinen ja luotettava,vähintään hintansa väärti, onhan se edullisimmasta päästä.Muistakin traktorikäytössä olevista akuista voi antaa palautetta,niiden kestävyydestä ja pakkasominaisuuksista ym.
CRX-akut ja niiden kestävyys.
17
8796
Vastaukset
- akkumulaattori
Kaverille tuttu myyjä ei suostunu myymään CRX-akkua vaan boschin, että kyllä kai se jotakin laadusta kertoo. Akku tuli siis traktoriin.
- patsa
Minulla on ollut transporterisssa 100 amperinen CRX nelisen vuotta. Ei mitään ongelmia. Antaa virtaa pakkasillakin yllättävän hyvin.
- Valmet359D
110Ah:n Energien laitoin juuri omaan transportteriin. Alkuperäinen Varta kesti 11,5vuotta ja yli 330 tuhatta km:ä. Joten hyvin kesti Varta, kun ottaa huomioon sen, että auto seisoo aina ulkona. Mutta taitaa olla juuri tuo CRX-akku joka on mulla Valmet405:n pellin alla. Jo nyt näyttää ettei ole pitkäikäinen ja on kesy esitys pakkasella. Sopii paremmin tropiikiin kuin tänne. Samaa merkkiä en enää osta.
- akkumulaattori
Itellä muuten löytyy parista raktorista CMA-akku, olikohan sama kun energie mutta eri tarralla, no kuitenkin ajaa asiansa mutta ei mitään huippuakkuja, kestävyys vaikuttaa hyvältä. Uusimmasta raktorista löytyy boschit. Ne taas tuntuu olevan hyvät ja kestävät, ei hapetu navat ja tehot tallella vaikka ostettu syksyllä -08
- Valmet359D
Mutta miten on, kun Biltema tarjoaa akkua 3v:n tai jopa 4v:n takuulla? Mielestäni se kertoo jotain akun laadusta. Kun myyjä vielä sanoi, että jos akun joutuu takuuseen vaihtamaan, niin tilalle annettavassa takuu lähtee taas alusta. Ostin kokeeksi erikoiskokoa olevan akun,joka sopii 2-syl. Izekin pikkutraktoriini, lähinnä hinnan takia. Kokemuksia ei vielä ole, mutta akku erikoiskokonsa ansiosta maksoi vain alle puolet, mitä IKH:n jälleenmyyntifirma pyysi. Vaikuttaa, että akuissa on myyntikisa menossa.
- Traktoristi
Ostin boschin, kiitos vastauksistanne.
- Kummajainenvierailija
Kaippa tänne vanhan threadin jatkeeksi voi kirjotella ja kysellä vielä kokemuksia noista CRX akuista. Onko kellään pienessä ajassa paskaks menneitä? Itellä ei oo kyllä rakkorii tulossa kiinni mutta merkki ja käytäntö on sama.
- Cropsu
Itsellä ei oo kokemusta. Täysverinen italialainen tuntuu olevan; valmistaja Vipiemme. CRX-tutoemerkillä Isojoen Konehalli markkinoi.
http://www.vipiemme.it/
https://www.ikh.fi/fi/search/crx akku
- 145
Metsäkoneessa on CRX- akut. Toinen pari menossa. Vähintää yhtä kauan kestävät kuin esim Varta tai Bosch.
- Anonyymi
Vuoden kesti crx asuntovaunussa ,piti ostaa varta niin ei tarvii raahata eestaa. halvoissa reklaamaatio joka neljäs.
- Anonyymi
Minkämoiset tarrat nyt sattuu akuissa kulloinkin olemaan, nimestä ja kestävyydestä ja tarran väristäkään ei mitään voi päätellä, muuttavat tarran ulkoasua ja nimeä heti, kun alkaa tulemaan valituksia akkujen kestämättömyydestä, yhden sain jopa vuotavan, väittivät että olin kiristänyt liian kireälle, olisi pitänyt lähettää tai viedä omalla kustannuksella akkuliikkeeseen, mutta jätin asian sikseen. Akkufirmat tekee akkuja monille eri merkeille, ihan tuuripeliä akuissa samassa akkuerässäkin, toinen kestää ja toinen ei, kun niitä akkuja on ollut pareittain käytössä traktorissa niin on hyvä vertailla, akut eivät ole identtisiä kestoltaan, vaan yksilöitä.
- Anonyymi
Crx akku ei kestä kun vuoden Takuu ei toimi
- Anonyymi
Paskoja akkuja
- Anonyymi
2v vanha 120ah crx..rupesi hiipumaan..ns huoltovapaa,piti lisätä vettä 1.5l...liekko ollu vettä uutenakaan..en suosittele
- Anonyymi
CRX-akkuja kaks vajaassa vuodessa paskaksi ei niillä mitään tee paskoja akkuja..
- Anonyymi
Halpaa ostaa halpaa saa. No ei ne optimatkaan ole enää hyviä vaan kalliita ja lyhyt ikäisiä mutta jatkuvasti niitä ostan kun tykkään YT tyylistä.
- Anonyymi
mul on traktorissa crx akku 100ah 7vuosi menossa.aika vahva akku on ollu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448881
- 785392
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383894Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543262Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273135- 423121
- 412256
- 341842
- 2091737