Helluntailaiset valehtelvat täällä 7/24

häipytkäämelperisaatanat

Täällä on helluntailaisten Patmos-melperisaatanoiden valetiedotusta, joilla he yrittävät saada vl-liikkeestä kymmenystenmaksajia ja ylitysvillitsijöille uhre

4

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Patmos tekee useassa kymmenessä maassa lähetys- sekä opetustyötä.

      Patmos on istenäinen, eikä minkään vasalli.

      Turha sitä järjestöä on haukkua.

      Kes.

    • pöllökansaesiintyy

      Ei nämäkaljoissaan kirjoittavat puolikommarit mitään tajua koska eivät ole eläissään Raamattua avanneet, useimmilla se on rippikoulussa edellisen kerran pakolla avattu ja siihen se "usko" on jäänyt.

      täällä sitten heillä on kovasti sanottavaa ja ovat olevinaan taivaan matkalaisia hehe.

    • Suorastaan kammottavaa kuunnella. Onko siis kyse rakastavasta uskonnosta, politiikasta tai demagogista?
      Lisäksi LM puhui traagisen Utöyan tapahtuman jälkeen sellaiseen tyylillä joka ei huomattavasti poikennut erään postikortti maalarin hurmiosta.
      https://www.youtube.com/watch?v=E6oF1hWYVH4

    • Eikö juutalaiset ole "Jumalan silmäterä"? Tämän kansan siunaamiseen liittyy siunaus ja vihamielisyyteen...Jumalan viha? Tästä mielestäni Meller varoittaa. Itse kuulun erääseen helluntaiseurakuntaan, mutta ei otsassani ole siitä leimaa. Tärkeintä on, että Jeesuksen Kristuken veri on puhdistanut minut synnistä. Kristuksen seurakuntaan kuuluu ihmisiä useista eri "nimisistä" seurakunnista ja siksi tuntuu pahalta nähdä suorastaan vihamielisiä hyökkäyksiä toisia uskovia kohtaan. Ymmärrä, jos havaitaan kyseessä olevan todella suoranainen harhaoppi, mutta silloinkin puhumme läheisistämme ja meidän tulisi kyetä rakkaudella oikaisemaan eksytetyt. Täydellistä uskonnollista ryhmittymää (Jumalan mielestä) tuskin Suomesta löytyy. Kaikkeen täytyy suhtautua kriittisesti arvostellen ja pitää se, minkä oikeaksi havaitsee. Olen kuullut esim. Mellerin opetusta ja moni asia on saanut minut hämmentymään, enkä välttämättä ole samaa mieltä hänen kanssaan kaikista asioista. Vastaavasti paljon on sellaista opetusta, jota ilman en ehkä olisi edes uskossa. Meidän tulee olla varovaisia, jos alamme tuomitsemaan toisia uskovia ja eri seurakuntia sekä herätysliikkeitä. Veljellisestä rakkaudestahan meidät tulisi tunnistaa Jumalan lapsiksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1706
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      95
      751
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe