Finnmatkojen äkkilähdöt Marsa Alamiin

SnorkkelitPakattuna

Näyttäis olevan kohtuuhintaisia äkkilähtöjä Marsa Alamiin, onko tietoa mihin hotelleihin nuo määrittelemättömät on? Kaikki all inc hotelleja mutta onko "listan" ulkopuolelta, eli ei varsinaisia myyntikohteita? Kaikki ihan oikeat, omakohtaiset kokemukset otetaan huomioon, ei propagandaa kiitos! =D Kertaalleen on Marsa Alam jo katsastettu eli tiedossa on mestat, vain nuo määrittelemättömän hotellit kiinnostaa, kiitos <3

10

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SnorkkelitPakattuna

      Tähän kun ei vastausta saatu niin mennään itse katsomaan! 2.12 lähtö!

    • minski63

      Moi! Finnmatkojen sivuilla kirjoitetaan että hotelli voi olla mikä tahansa alueella oleva eli ei välttämättä edes heidän valikoimassa. toivotaan kuitenkin että saatte all inc hotellin koska Marsa alam on keskellä ei mitään joten ruokapaikkaa on vaikea
      löytää.Olen myös lähdössä kyseiseen paikkaan:) turvallista matkaa meille!

    • Matkailijatar

      Olen ottanut Finnmatkoilta lukemattomia äkkilähtöjä ympäri maailmaa määrittelemättömiin hotelleihin. Huonoinkin on jotakuinkin 3 tähden hotelli. Usein olen ollut aivan huippuhotelleissa, etenkin Thaimaassa ja Keniassa. Marsa Alamissa ei taida edes huonoja hotelleja olekaan, kallis paikka, joka on rakennettu turisteille. Sielläkin olin aivan loistohotellissa, n. 40 m sukelluslaivalle.. kätevää, kun kyseistä lajia harrastan. Mukavaa matkaa!

      • matkustava

        kuinka paljon edullisemmaksi tulee määrittelemätön? maksaako matkatavarat tms?


    • SnorkkelitPakattuina

      Juuh eli tosiaan Marsa alam jo tuttu paikka edelliseltä reissulta, tuo äkkilähtö on siis toki all inc. kuten kaikki matkat Marsa alamiin on, juurikin tuon tarjonnan puutteen vuoksi... Vähän vinkkiä jo saatiinkin oppailta mihin ehkä majoitutaan, mutta varmistus toki vasta keskiviikkona paikanpäällä... Ei ole moitteen sijaa noista määrittelemättömistä, aina kohtalaista tasoa, ja äkkilähdön hinta toki määräytyy kysynnän mukaan, joskus saa hyvinkin halvalla, kuten nyt... Väitän ettei mihinkään muuhun kohteeseen saa tai ole tänä vuonna saanut alle 400€ 2vk matkaa all inc tarjonnalla, johtunee Egyptin tilanteesta ja uutisoinnin aiheuttamista peruutuksista...

    • varjopakattuna

      Kyllä tärkein varuste "laskeumista" varten on laskuvarjo,laskeutuminen kun voi olla jyrkän puoleinen 10 kilometristä;)

      • AmisJonne

        Hei trolli, kauan jo sinua odotinkin! <3 Ottaisin mieluiten sinut laskuvarjokseni, tunnut olevan niin täynnä metaania että laskeutuminen olisi todella pehmeä, kunhan vain jaksat aukoa leukojasi tarpeeksi taajaan että loputkin pahat kaasut saadaan ulos...


    • Mukaankoooo

      Hei SnorkkelitPakattuina!
      Missä hotellissa olette? Mites yleisesti tarkenee?

      • RauhallistaLomaa

        Kaikki määrittelemättömät kuskattiin Three corners Sea beach hotelliin, oli mukava loma vaikka vähän tuulista, suosittelen lämmöllä...


      • egyptifani

        kivaa oli vaikka en ollutkaan määrittelemättömällä reissulla, mutta sama hotelli:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe