Elikkä mistäs saisin ton Macromedian Flash MX 2004:n suomenkieliseks. Etsin Macromedian sivuilta, mutta tuloksetta. KU toi enkun kieli ei sillee oo oikee hanskassa. Kiitoksia vastaajille. Tai onks jotain muita hyviä animaationteko-ohjelmii, jolla saaa värit. Mulla on easytoon, mut se on aika yksinkertainen.
Macromedia Flash MX 2004.
11
1051
Vastaukset
- Animaattori.
(jason-blue)Näytät osaavan käyttää tota ohjelmaa. Luin noita viestejä. Voisitko laittaa mulle meseossan et voisit hjelppii mua alkuu. :D
- jason-blue
mun hotmail on sen verran yksityisluontoinen etten viitti jakaa, mutta tekasin tossa yahoo!-sähköpostin, tarttet kylläkin gaimin tai yahoo!-mesen, gaim on mun suositus, tukee kaikkia isoimpia, msn, yahoo, jne. meen nukkuun 1:30, joten ennen sitä, tai huomenna 18:00 - 0:00.
[email protected] - Animaattori
jason-blue kirjoitti:
mun hotmail on sen verran yksityisluontoinen etten viitti jakaa, mutta tekasin tossa yahoo!-sähköpostin, tarttet kylläkin gaimin tai yahoo!-mesen, gaim on mun suositus, tukee kaikkia isoimpia, msn, yahoo, jne. meen nukkuun 1:30, joten ennen sitä, tai huomenna 18:00 - 0:00.
[email protected]En saanu yahoota wörkkii....... ( yahoo ID is not available......) jotain tollasta herjas. Mistä saisin gaimin . ..... eN OO IKINÄ KUULUKKAA....
- jason-blue
Animaattori kirjoitti:
En saanu yahoota wörkkii....... ( yahoo ID is not available......) jotain tollasta herjas. Mistä saisin gaimin . ..... eN OO IKINÄ KUULUKKAA....
sun pitää tehdä yahoo-tili, eli sähköposti. Itte en ajatellu käyttää sitä postiin, mutta 250 mt tilaa on ruvennu vähän kuumottaan.
Gaim www.sourceforge.net, löytyy eniten ladatuista, sieltä vasemmalta.
Joku puucee-lehti arvosteli sen, tossa viime kuussa. kehuivat ihan kunnolla, kun voi samasta softasta hallita msn, yahoo, irc, aim/icq, groupwise, jabber ja napster tilejä ja kai vielä paria muutakin.
Eli toimii niin että lisäät siitä käyttäjätilit napista uuden tilin siihen listaan, valitsemalla tilin tyypin ja antamalla tunnuksen, plus jotain muita asetuksia.
Palailen koneen ääreen 19-20 välillä ja siitä jatkuu taas 1:00 saakka. - jason-blue
jason-blue kirjoitti:
sun pitää tehdä yahoo-tili, eli sähköposti. Itte en ajatellu käyttää sitä postiin, mutta 250 mt tilaa on ruvennu vähän kuumottaan.
Gaim www.sourceforge.net, löytyy eniten ladatuista, sieltä vasemmalta.
Joku puucee-lehti arvosteli sen, tossa viime kuussa. kehuivat ihan kunnolla, kun voi samasta softasta hallita msn, yahoo, irc, aim/icq, groupwise, jabber ja napster tilejä ja kai vielä paria muutakin.
Eli toimii niin että lisäät siitä käyttäjätilit napista uuden tilin siihen listaan, valitsemalla tilin tyypin ja antamalla tunnuksen, plus jotain muita asetuksia.
Palailen koneen ääreen 19-20 välillä ja siitä jatkuu taas 1:00 saakka.
- Animaattori
Latasin Gaimin ......... mut sit ku yritän yhistää ni tulee yhteys katkesi kokoajan.-:(
- jason-blue
siis mitä ihan tarkalleen tapahtuu?
mulla
rekisteröidyn yahoo.comiin
starttaan gaimin
käyttäjätilit
lisää
protokolla: yahoo
käyttäjänimi: jason_blue503
sisäänkirjautuminen-ikkunassa:
salasana on sähköpostin salasana
noin mulla toimi, kokeile sitä yahoo-messengeriä sen saa yahoon sivuilta, suomea tuskin puhuu, se gaimissa parasta: kaikki protokollat on suomeks.
jos ei toimi niin annan msn nimen, pakko tää on saada jotenkin toimiin.
mä muistelisin kyllä että itselläni oli tollanen ettei saanu yhteyttä, mutta se oli msn-tilin kanssa riippumatta siitä mitä clienttiä (gaim, win-mese, msn-mese) käytti, vika oli kai mikkiksen päässä. - jason-blue
jason-blue kirjoitti:
siis mitä ihan tarkalleen tapahtuu?
mulla
rekisteröidyn yahoo.comiin
starttaan gaimin
käyttäjätilit
lisää
protokolla: yahoo
käyttäjänimi: jason_blue503
sisäänkirjautuminen-ikkunassa:
salasana on sähköpostin salasana
noin mulla toimi, kokeile sitä yahoo-messengeriä sen saa yahoon sivuilta, suomea tuskin puhuu, se gaimissa parasta: kaikki protokollat on suomeks.
jos ei toimi niin annan msn nimen, pakko tää on saada jotenkin toimiin.
mä muistelisin kyllä että itselläni oli tollanen ettei saanu yhteyttä, mutta se oli msn-tilin kanssa riippumatta siitä mitä clienttiä (gaim, win-mese, msn-mese) käytti, vika oli kai mikkiksen päässä.pääsen ainakin lisään sen tuttavalistaan.
- Animaattori
jason-blue kirjoitti:
pääsen ainakin lisään sen tuttavalistaan.
Tein luukkuun osotteen. (ainaki oli helppo) [email protected] tee säki luukku ja sit annat siellä meseossas. En lähetä mitä häirikkö viestejä
- jason-blue
Animaattori kirjoitti:
Tein luukkuun osotteen. (ainaki oli helppo) [email protected] tee säki luukku ja sit annat siellä meseossas. En lähetä mitä häirikkö viestejä
toivottavasti :)
oon torstaina gaimin ääressä 21:00 -1:00, be there or be square.
- perkeleenpenikka
mistä sai ladattua Macromedia flash MX 2004 version. Kertokaa. Ja miten V*tussa se voi maksaa 500 euroo. Animaation-teko ohjelma maksaa noin paljon vai miten??!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456