Macromedia Flash MX 2004.

Animaattori

Elikkä mistäs saisin ton Macromedian Flash MX 2004:n suomenkieliseks. Etsin Macromedian sivuilta, mutta tuloksetta. KU toi enkun kieli ei sillee oo oikee hanskassa. Kiitoksia vastaajille. Tai onks jotain muita hyviä animaationteko-ohjelmii, jolla saaa värit. Mulla on easytoon, mut se on aika yksinkertainen.

11

1039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Animaattori.

      (jason-blue)Näytät osaavan käyttää tota ohjelmaa. Luin noita viestejä. Voisitko laittaa mulle meseossan et voisit hjelppii mua alkuu. :D

      • jason-blue

        mun hotmail on sen verran yksityisluontoinen etten viitti jakaa, mutta tekasin tossa yahoo!-sähköpostin, tarttet kylläkin gaimin tai yahoo!-mesen, gaim on mun suositus, tukee kaikkia isoimpia, msn, yahoo, jne. meen nukkuun 1:30, joten ennen sitä, tai huomenna 18:00 - 0:00.

        [email protected]


      • Animaattori
        jason-blue kirjoitti:

        mun hotmail on sen verran yksityisluontoinen etten viitti jakaa, mutta tekasin tossa yahoo!-sähköpostin, tarttet kylläkin gaimin tai yahoo!-mesen, gaim on mun suositus, tukee kaikkia isoimpia, msn, yahoo, jne. meen nukkuun 1:30, joten ennen sitä, tai huomenna 18:00 - 0:00.

        [email protected]

        En saanu yahoota wörkkii....... ( yahoo ID is not available......) jotain tollasta herjas. Mistä saisin gaimin . ..... eN OO IKINÄ KUULUKKAA....


      • jason-blue
        Animaattori kirjoitti:

        En saanu yahoota wörkkii....... ( yahoo ID is not available......) jotain tollasta herjas. Mistä saisin gaimin . ..... eN OO IKINÄ KUULUKKAA....

        sun pitää tehdä yahoo-tili, eli sähköposti. Itte en ajatellu käyttää sitä postiin, mutta 250 mt tilaa on ruvennu vähän kuumottaan.

        Gaim www.sourceforge.net, löytyy eniten ladatuista, sieltä vasemmalta.

        Joku puucee-lehti arvosteli sen, tossa viime kuussa. kehuivat ihan kunnolla, kun voi samasta softasta hallita msn, yahoo, irc, aim/icq, groupwise, jabber ja napster tilejä ja kai vielä paria muutakin.

        Eli toimii niin että lisäät siitä käyttäjätilit napista uuden tilin siihen listaan, valitsemalla tilin tyypin ja antamalla tunnuksen, plus jotain muita asetuksia.

        Palailen koneen ääreen 19-20 välillä ja siitä jatkuu taas 1:00 saakka.


      • jason-blue
        jason-blue kirjoitti:

        sun pitää tehdä yahoo-tili, eli sähköposti. Itte en ajatellu käyttää sitä postiin, mutta 250 mt tilaa on ruvennu vähän kuumottaan.

        Gaim www.sourceforge.net, löytyy eniten ladatuista, sieltä vasemmalta.

        Joku puucee-lehti arvosteli sen, tossa viime kuussa. kehuivat ihan kunnolla, kun voi samasta softasta hallita msn, yahoo, irc, aim/icq, groupwise, jabber ja napster tilejä ja kai vielä paria muutakin.

        Eli toimii niin että lisäät siitä käyttäjätilit napista uuden tilin siihen listaan, valitsemalla tilin tyypin ja antamalla tunnuksen, plus jotain muita asetuksia.

        Palailen koneen ääreen 19-20 välillä ja siitä jatkuu taas 1:00 saakka.

        http://gaim.sourceforge.net


    • Animaattori

      Latasin Gaimin ......... mut sit ku yritän yhistää ni tulee yhteys katkesi kokoajan.-:(

      • jason-blue

        siis mitä ihan tarkalleen tapahtuu?

        mulla

        rekisteröidyn yahoo.comiin
        starttaan gaimin
        käyttäjätilit
        lisää

        protokolla: yahoo
        käyttäjänimi: jason_blue503

        sisäänkirjautuminen-ikkunassa:

        salasana on sähköpostin salasana

        noin mulla toimi, kokeile sitä yahoo-messengeriä sen saa yahoon sivuilta, suomea tuskin puhuu, se gaimissa parasta: kaikki protokollat on suomeks.

        jos ei toimi niin annan msn nimen, pakko tää on saada jotenkin toimiin.

        mä muistelisin kyllä että itselläni oli tollanen ettei saanu yhteyttä, mutta se oli msn-tilin kanssa riippumatta siitä mitä clienttiä (gaim, win-mese, msn-mese) käytti, vika oli kai mikkiksen päässä.


      • jason-blue
        jason-blue kirjoitti:

        siis mitä ihan tarkalleen tapahtuu?

        mulla

        rekisteröidyn yahoo.comiin
        starttaan gaimin
        käyttäjätilit
        lisää

        protokolla: yahoo
        käyttäjänimi: jason_blue503

        sisäänkirjautuminen-ikkunassa:

        salasana on sähköpostin salasana

        noin mulla toimi, kokeile sitä yahoo-messengeriä sen saa yahoon sivuilta, suomea tuskin puhuu, se gaimissa parasta: kaikki protokollat on suomeks.

        jos ei toimi niin annan msn nimen, pakko tää on saada jotenkin toimiin.

        mä muistelisin kyllä että itselläni oli tollanen ettei saanu yhteyttä, mutta se oli msn-tilin kanssa riippumatta siitä mitä clienttiä (gaim, win-mese, msn-mese) käytti, vika oli kai mikkiksen päässä.

        pääsen ainakin lisään sen tuttavalistaan.


      • Animaattori
        jason-blue kirjoitti:

        pääsen ainakin lisään sen tuttavalistaan.

        Tein luukkuun osotteen. (ainaki oli helppo) [email protected] tee säki luukku ja sit annat siellä meseossas. En lähetä mitä häirikkö viestejä


      • jason-blue
        Animaattori kirjoitti:

        Tein luukkuun osotteen. (ainaki oli helppo) [email protected] tee säki luukku ja sit annat siellä meseossas. En lähetä mitä häirikkö viestejä

        toivottavasti :)

        oon torstaina gaimin ääressä 21:00 -1:00, be there or be square.


    • perkeleenpenikka

      mistä sai ladattua Macromedia flash MX 2004 version. Kertokaa. Ja miten V*tussa se voi maksaa 500 euroo. Animaation-teko ohjelma maksaa noin paljon vai miten??!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      414
      8662
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      239
      6320
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2295
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1816
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1657
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1623
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1255
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      944
    Aihe