Cläsäri klaani

kanjabis

Uusi Cläsäri klaani nimeltään ketola hakee aktiivisia ja lojaaleja pelaajia! Klaanin pääsee oikeestaan kaikki, ei mitään ihmeellisempiä vaatimuksia että ole aktiivinen tietenkin, ja donaamiset 50/50 mieluiten. 24/7 soditaan heti kun tarpeeks porukkaa. Klaanissa on tällä hetkellä minä (th8), donailen 5 levun trooppei jos kiinnostaa. Itse olen 17v, koht 18 et mieluiten ei ketää pikku jonneja klaaniin mukaan. Että jos kiinnostaa sotiminen jne nii tuu ihmees. Elikkös klaani nimeltä ( ketola).

0

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Täti-ihminen Sofia ja nuori kanadalainen lätkänpelaaja

Sofialla on kiikarissa Logan Thompson 25v, Las Vegasissa pelaava kanadalaispelaaja. Tätä se kai tarkoitti, kun sanoi Seiskalle, ettei tiedä kuinka pit
        Kotimaiset julkkisjuorut
        192
        2744
      2. Some pillastui: Farmin voitto pedattiin Teemulle?!? "Törkee temppu" "Taina oli ihan vailla mahiksia"

Ohhoh, Farmi-kaksintaistelu ja finaali on saanut tunteet kuumiksi - ja ehkä syystäkin Suomi24 Keskustelu -palstalla... Olisiko Tainalla ollut mahdolli
        Suomalaiset julkkikset
        16
        2354
      3. Pääsikö Martti

Esittelemään velaka mersua ja hyyryä hienostoalueella lippisjonnelle🤗😜😎
        Kotimaiset julkkisjuorut
        188
        1397
      4. Suomessa todettu ilmeisesti eka apinarokkotapaus

Euroopassa matkailleella miehellä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008841676.html
        Maailman menoa
        96
        1343
      5. Etkö voisi

Mies: Etkö millään voisi, tahtoisi tai haluaisi tavata? Edes hetken, kuten silloin joskus. Etkö voisi pyytää? Itse en voi. Tekisin mitä vain, jos näki
        Rakkaus ja rakastaminen
        84
        1169
      6. J joskus haluaisin

Istua syliisi ja samalla suudella sinua...
        Ikävä
        47
        1047
      7. Voiko Martinaa muuta kuin nauraa

Baha oli "tiedän, että ollaan loppuelämä yhdessä."😂 Pikkarainen oli " tässä on nyt se oikea ihminen, en luovu susta koskaan."😂 Lippispojasta sanoo "
        Kotimaiset julkkisjuorut
        278
        1044
      8. Petit miestäsi

Pettäisit myös minut. Sinulle ei merkitse rehellisyys mitään. Naisilla on selkäranka. Käärmellä sitä ei ole. Älä enää vaivaa minua.
        Järki ja tunteet
        69
        985
      9. Mitäs ajattelisit

Jos saisit häneltä tänään pienessä sievässä lähetetyn viestin puhelimeen "haluan nähdä" tai "ikävä"?
        Ikävä
        77
        941
      10. Nyt on aika muistella jättitarakkaa

Uuh uuh uuh. https://aijaa.com/wMPRhU
        Kotimaiset julkkisjuorut
        62
        863
      Aihe